vzduch
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
to Vyki
vidis vidis,sice jsem ti to nerikal ale premejslel jsem nad tim ze se to stane proto jsem se ptal na ten nadech na kapote pak posli jak si to promyslel,ja se nechaval inspirovat na internetu a v NFS undergorunde
Jiřa
- Reklama
Re: to rade622
jooooo, to mas pravdu ale to sem vsechno vyhazel pryc... hned je tam vic mista:) a na tu hadici 75mm sem nasadil primo filtr novyzaludnikrs píše:lantricka J2 aspon co vim tak ma dva privody do airboxu od serie jeden je kdyz otevres kapotu tak to malinky vysavatko a jeden je umisten zespodu airboxu a vede dolu k podvozku a tama to nasava urcite cerstvejsi a studenejsi vzduch nez od toho co vede od kapoty smerem k airku ...porad premejslim co udelat s tim motorem ale nevim nevim
Korean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
filtr
nějak bych to ještě vykoumal ale je to těžké jen si to představovat,nějak bych zespodu třeba u podběhu u kola připevnil novodurovou trubku kterou bych potáhl třeba celofánem nebo teflonem jestli máš k dispozici(ja mám ) a natáhl bych ji těsně před houbičku ať to papá čerstvej vzduch..nezapomeň!!!čím studenější vzduch který je přiveden do sání než je klasická teplota(20C) tak každý stupeň teploty dolů znamená nárust celkového výkonu motoru o 1,6% !!! to je hodně dobré číslo!!! jak všichni víme,důležitá jsou čísla ne věci na papíře v hospodě u stolu
Jiřa
Teplota vzduchu
A není to náhodou tak, že vstupující vzduch do motoru má mít určitou teplotu a odchylky + i - jsou nežádoucí? Vždyť k vůli tomu je tam termostatická klapka na míchání teploty - přímé sání, + od výfukového potrubí přisávání teplého. Ale nevím to uplně 100 pro. Ale u Fav. to tak bylo.
Zdar
Rade622
Zdar
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
to frantaxy:
JEJDA sorry kluci to je o 0,3 ne o 1,6 diky za opravu psal sem to hnedky poranu tak se omlouvam jinak to zkus kdyz mas studeny motor a myslím že to tak bude,každopadně bych to nedoporučoval vyčetl jsem to v knihách,myslím že ty knížky píšou lidi chytřejší než jsem já tak tomu věřím
ale bejt to o 1,6 tak by to bylo taky dobry ne ?
ale bejt to o 1,6 tak by to bylo taky dobry ne ?
Jiřa
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
s tym chladnejsim vzduchom to je pravda (ved preco inak by sa pri turbo motoroch pouzivali medzichladice stlaceneho vzduchu(pri stlaceni vzduchu dochadz k jeho zohriatiu a naopak(princip klimatizacie))), ale problem je, ze ten narast vykonu eliminuje hustejsi studeny vzduch, ktory pri vacsich rychlostiach sposobuje vacsi narast odporu ako ako narast vykonu. Este k tej klapke na regulaciu privodu tepleho vzduchu od vyfukoveho potrubia. Mala by sluzit na rychlejsie zohriatie motora a nie na regulaciu teploty nasavaneho vzduchu. V lete je privod nastaveny len na studeny vzduch (aspon tak som to spozoroval na Felde, kde sa to da polahky sledovat) a v zime je najprv naplno na teply vzduch a potom sa postupne prepne na studeny vzduch.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
tak veci se pohnuli, dnes jedu za kamaradem ma zlaty ruce kdyz drzi svarecku, zavari mi zamek patych dveri a udela dva poradny nadechy do kapoty... wooow, celej postup nafotim a pak to sem dam:) myslim ze to bude dost originalni, a vim ze je se na co tesit... tak zatim zdar
Korean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Zdary,
měl jsem na své první Lantře vzduchový filtr tzv. Green, chtěl bych si ho dát i na
tu svou současnou, jenže mi cvakají zdvihátka, tak mám strach aby se s tím filtrem
neozvali ještě víc
Auto mělo při akceleraci fakt pěknej zvuk a od 4 tis. otáček to bylo ještě dravější
Aby tam šlo aspoň o trošku víc vzduchu, tak jsem tam měl vyříznutej pření nárazník
Vypadalo to opravdu pěkně, tak tady je foto pro inspiraci
Chtěl jsem si to nechat vyříznout i na té současné, ale musel bych pak asi nechat ten
nárazník stříknout a vzhledem k tomu, že tam teď mám mlhovky, tak jsem si to rozmyslel
měl jsem na své první Lantře vzduchový filtr tzv. Green, chtěl bych si ho dát i na
tu svou současnou, jenže mi cvakají zdvihátka, tak mám strach aby se s tím filtrem
neozvali ještě víc
Auto mělo při akceleraci fakt pěknej zvuk a od 4 tis. otáček to bylo ještě dravější
Aby tam šlo aspoň o trošku víc vzduchu, tak jsem tam měl vyříznutej pření nárazník
Vypadalo to opravdu pěkně, tak tady je foto pro inspiraci
Chtěl jsem si to nechat vyříznout i na té současné, ale musel bych pak asi nechat ten
nárazník stříknout a vzhledem k tomu, že tam teď mám mlhovky, tak jsem si to rozmyslel
Hyundai Lantra 1.6 GLS r.v.97
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
naraznik
nevim no s tim vyriznutym naraznikem bych se mozna vice krotil,na me je to az moc brutalni,mam rad spise decentni veci ale uvidim jak to vsechno zvladnu ,delam si vsechno sam takze vite jak jen v ramci moznosti
Jiřa
Re: vzduch
pomuze mi nekdo nevim kde mam hledat pilove filtry jestli je vubec mam lantra 2000.?dekuji