new santa fe 2,7 pohon na LPG
Moderátoři: miooo, Moderátoři
new santa fe 2,7 pohon na LPG
Halooo máte někdo zkušenosti z přestavbou na LPG?
-----------------------------------
Nyní FS 2,2elegance, Ford focus combi 1,6
Předtím Ford focus combi 1,6
Předtím Ford focus combi 1,6
Nyní FS 2,2elegance, Ford focus combi 1,6
Předtím Ford focus combi 1,6
Předtím Ford focus combi 1,6
- Reklama
podle mě tam nebude žádný problém, podobně jako u starého modelu, klasika sekvenční vstřik pro šestiválec
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Zkus písnout Hlobilpovi,ten má Sonátu 2,5l 6V na LPG a chválí si to.I mu to pěkně frčí-když si vzpomenu na cestu na sraz do Roudné a zpět,tak by jsme měli oba,vybrané body za rychlost na 10 roků dopředu.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20 srp 2006, 20:08
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
motor KO
mel sem SF 2,7 na LPG a motor sel po 160tis do sracek, nevim jestli to bylo tim plynem ale daval sem mu dost pod ocas, jezdilo to super ale pak klika probehla blokem motoru a ... nevim proc, jeste nevindali motor tak az budu vedet vic tak to sem hodim..
kamarad si nechal delat LPG v Praze, firma Vialle. Prestavba ho na Accorda stala 60 tisic, spotreba benzinu je 0,3 l / 100 km kvuli privstriku benzinu, aby se nenicil motor,ted ma najeto 180tkm a je v supr kondici. Dle me se vyplati priplatit si. Pokud by nekdo chtel LPG od tyhle firmy, necht me kontaktuje a usetri nekolik tisicovek.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: new santa fe 2,7 pohon na LPG
Ahoj, mám teď čerstvé zkušenostiTibik píše:Halooo máte někdo zkušenosti z přestavbou na LPG?
SF 2,4i 08/2007
Trajet 2,7i 6V 12/2007
SF 2,7í V6 01/2008 - tedy datumy znamenají měsíc přestavby -
u všech použita sestava sekvenčního vstřikování / reduktor TARTARINI /
na pohodlí jízdy není nic poznat, výkon nejsem schopný subjektivně posoudit, protože nyní mi chybí ta finanční pružina pod pedálem plynu, tak na to trochu víc šlapeme.
Použil jsem toroidní nádrže a jezdím s trvalým sledováním tlaku v pneu, kompresorem a lepící sadou.
Je to pohoda platit plnou nádrž ( 55 tankováno ) pod litr.
Zkoušel jsem Fobii s drobečkovým motorem a tam je LPG za trest, u větších objemů to je neznatelné od benzinu.
pokud se rozhodneš pro LPG a montážní firma bude dobrá, tak nebudeš litovat.¨
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Přidám k mé poslední zprávě
Čerstvé zkušenosti
Cesta Pardubice - Hennef - Coswig (Anhalt) - Pardubice
auto Hyundai Santa Fe 2,7i V6 At rv. 2004 najeto 107t km - spotřeba kolem 14l LPG při stnadardním nastavení 150 km/h na tempomatu - myšleno 150 podle GPS - tedy na tacho pod 170.
Cena LPG v SRN 0,52 - 0,62 EUR v DDR ( nyní prý taky SRN ) 0,65 - 0,72 EUR. Na benzin jsme nemuseli ujet ani kilometr / tedy mimo těch po nastartování / a i když kolega je LPG skeptik ( jezdí s naftou ) tak si pochvaloval.
I přes obuté zimní COOPER DISCOVERY to byl velmi slušný výsledek a při placení jsem se usmíval.
Dlouhodobě jsem s tímto autem jezdil kolem 12 l benzinu, takže finanční úspora je jasná.
Zkrátka zase rád přišlápnu a poslechnu si radostný ryk šestiválce pod plným.
clay
Čerstvé zkušenosti
Cesta Pardubice - Hennef - Coswig (Anhalt) - Pardubice
auto Hyundai Santa Fe 2,7i V6 At rv. 2004 najeto 107t km - spotřeba kolem 14l LPG při stnadardním nastavení 150 km/h na tempomatu - myšleno 150 podle GPS - tedy na tacho pod 170.
Cena LPG v SRN 0,52 - 0,62 EUR v DDR ( nyní prý taky SRN ) 0,65 - 0,72 EUR. Na benzin jsme nemuseli ujet ani kilometr / tedy mimo těch po nastartování / a i když kolega je LPG skeptik ( jezdí s naftou ) tak si pochvaloval.
I přes obuté zimní COOPER DISCOVERY to byl velmi slušný výsledek a při placení jsem se usmíval.
Dlouhodobě jsem s tímto autem jezdil kolem 12 l benzinu, takže finanční úspora je jasná.
Zkrátka zase rád přišlápnu a poslechnu si radostný ryk šestiválce pod plným.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Re: new santa fe 2,7 pohon na LPG
Máte už niekto nové Santa Fe 2,7 V6 na LPG? rád by som sa podelil o skúsenosti...
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 bře 2012, 17:29
Re: new santa fe 2,7 pohon na LPG
Zdravím,
připojím se k prosbě o zkušenosti ohledně přestavby na LPG.
Dostal jsem nějaké nabídky v Praze a okolí na sekvenční LPG od cca 28tis do 50tis pro Santa Fe 2.7 r.v. podle VIN 2006, do provozu 12/2007, najeto 77tis km. Přimazání za 1800. Chtěl bych autíčku dopřát kvalitu, ale nechci zbytečně dávat 15tis navíc, když to není nutné. Hlavně by pomohl kontakt na schopného přestavovatele, který má zkušenosti a vše potřebné nejen pro montáž, ale i vyladění systému (přístroje). Fóra jsem prošel, ale doporučení někoho schopného nenašel.
autogascoubal.cz, autolysa.cz, autors.cz, lpg-auto.cz, ...
Díkes
A
připojím se k prosbě o zkušenosti ohledně přestavby na LPG.
Dostal jsem nějaké nabídky v Praze a okolí na sekvenční LPG od cca 28tis do 50tis pro Santa Fe 2.7 r.v. podle VIN 2006, do provozu 12/2007, najeto 77tis km. Přimazání za 1800. Chtěl bych autíčku dopřát kvalitu, ale nechci zbytečně dávat 15tis navíc, když to není nutné. Hlavně by pomohl kontakt na schopného přestavovatele, který má zkušenosti a vše potřebné nejen pro montáž, ale i vyladění systému (přístroje). Fóra jsem prošel, ale doporučení někoho schopného nenašel.
autogascoubal.cz, autolysa.cz, autors.cz, lpg-auto.cz, ...
Díkes
A
Re: new santa fe 2,7 pohon na LPG
napiš odkud jsi... jestli bys neměl daleko do Moravskejch Budějovic, tak tam bych jednu firmu doporučil... jinak pokud chceš auto na delší dobu tak na systému lpg nešetři!
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re:
clay píše:Přidám k mé poslední zprávě
Čerstvé zkušenosti
Cesta Pardubice - Hennef - Coswig (Anhalt) - Pardubice
auto Hyundai Santa Fe 2,7i V6 At rv. 2004 najeto 107t km - spotřeba kolem 14l LPG při stnadardním nastavení 150 km/h na tempomatu - myšleno 150 podle GPS - tedy na tacho pod 170.
Cena LPG v SRN 0,52 - 0,62 EUR v DDR ( nyní prý taky SRN ) 0,65 - 0,72 EUR. Na benzin jsme nemuseli ujet ani kilometr / tedy mimo těch po nastartování / a i když kolega je LPG skeptik ( jezdí s naftou ) tak si pochvaloval.
I přes obuté zimní COOPER DISCOVERY to byl velmi slušný výsledek a při placení jsem se usmíval.
Dlouhodobě jsem s tímto autem jezdil kolem 12 l benzinu, takže finanční úspora je jasná.
Zkrátka zase rád přišlápnu a poslechnu si radostný ryk šestiválce pod plným.
Zdravím na kolik příjde montáž LPG
clay
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 bře 2012, 17:29
Re: new santa fe 2,7 pohon na LPG
Montáž LPG cca 38tis:
Stag 300+
Nádrž 80l toroid
Přimazávání flashlube
S.Fe-2.7-V6
Pár špatných startů v létě jakoby rovnou na LPG za studena - zakuckávalo se, ale nějak samo to vymizelo.
Pak polský rozdělovač LPG pod kapotou hlučí (cvaká) což je škoda, pač S.Fe je jinak tichoučký - prostě polsko .
Trošku obava co způsobí přestavba dlouhodobě, hlavně motoru, ventilků apod. (vyšší teploty, ...).
Spotřeba 13,5-14 l, takže hlavně spokojenost z cenové úspory oproti benzínu.
Stag 300+
Nádrž 80l toroid
Přimazávání flashlube
S.Fe-2.7-V6
Pár špatných startů v létě jakoby rovnou na LPG za studena - zakuckávalo se, ale nějak samo to vymizelo.
Pak polský rozdělovač LPG pod kapotou hlučí (cvaká) což je škoda, pač S.Fe je jinak tichoučký - prostě polsko .
Trošku obava co způsobí přestavba dlouhodobě, hlavně motoru, ventilků apod. (vyšší teploty, ...).
Spotřeba 13,5-14 l, takže hlavně spokojenost z cenové úspory oproti benzínu.