moje prve afto Hyundai Scoupe 1,5 12V Turbo

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

mirpie píše:kupte xenony, hřejou míň, a berou jen 35W, což vlastně vyjadřuje i to vyzařované teplo. Navíc odlehčíte kabeláži i alternátoru a hlavně to svítí úplně jinak... Já mám 4300K, čistě bílé světlo. Kdysi na rendlovi jsem měl žárovky s blue efektem, svítilo to fajn, pěkně do běla, ale za deště v noci jsem neviděl skoro nic...
nekteri jsou radi ze maj na ten blue efekt:) :oops:
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

LongStar píše:
mirpie píše:kupte xenony, hřejou míň, a berou jen 35W, což vlastně vyjadřuje i to vyzařované teplo. Navíc odlehčíte kabeláži i alternátoru a hlavně to svítí úplně jinak... Já mám 4300K, čistě bílé světlo. Kdysi na rendlovi jsem měl žárovky s blue efektem, svítilo to fajn, pěkně do běla, ale za deště v noci jsem neviděl skoro nic...
nekteri jsou radi ze maj na ten blue efekt:) :oops:
na aukru se to dá koupit už za 2400,-... A S coupé turbo taky nejezdí za levno..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

mirpie píše:
LongStar píše:
mirpie píše:kupte xenony, hřejou míň, a berou jen 35W, což vlastně vyjadřuje i to vyzařované teplo. Navíc odlehčíte kabeláži i alternátoru a hlavně to svítí úplně jinak... Já mám 4300K, čistě bílé světlo. Kdysi na rendlovi jsem měl žárovky s blue efektem, svítilo to fajn, pěkně do běla, ale za deště v noci jsem neviděl skoro nic...
nekteri jsou radi ze maj na ten blue efekt:) :oops:
na aukru se to dá koupit už za 2400,-... A S coupé turbo taky nejezdí za levno..
no to je recht:) Jinak vsude ctu ze nej jsou 6000K
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
TINO-Scoupe
**
Příspěvky: 134
Registrován: 14 led 2008, 20:20

Příspěvek od TINO-Scoupe »

MISION COMPLETED...
Motor uz je poskladany uz mam za sebou aj skusobnu jazdu.
Spojka uplne super, cely vyfuk pretesneny, nefuci ani trochu, Olej naliaty, novy alycol, vsetko som poskladal sadol do auta a brnk, chytilo na supu :D
este mam mensi problem ze za studena nedrzi otacky ale ked sa zohreje tak nechcipne, ma trocu nepravideny chod na volnobehu. Co to môže byť? :?: :?:

prolem je ze ked mam nisie otacky a pridam na plno tak ho trochu zdusi ale ked prejde do vyzsích tak ide ako gula.
Hyundai Scoupe 1,5 12V turbo 85kw/116Hp
Just start working on IT.
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

TINO-Scoupe píše:MISION COMPLETED...
Motor uz je poskladany uz mam za sebou aj skusobnu jazdu.
Spojka uplne super, cely vyfuk pretesneny, nefuci ani trochu, Olej naliaty, novy alycol, vsetko som poskladal sadol do auta a brnk, chytilo na supu :D
este mam mensi problem ze za studena nedrzi otacky ale ked sa zohreje tak nechcipne, ma trocu nepravideny chod na volnobehu. Co to môže byť? :?: :?:

prolem je ze ked mam nisie otacky a pridam na plno tak ho trochu zdusi ale ked prejde do vyzsích tak ide ako gula.
No stava se ze kdyz stojis a tocis volantem tak kolisaji otacky servo je hajzl asi!!! jinak to muze byt asi milion veci:) ja kdyz sem mel jeste seriovy filtr tak mi to krapet skubalo kdyz sem z nizkych otacek dal plnej a pak sem poridil sport filtr AEM a vyreseno:) je to zlobivy auti :roll: :!:
uz si zkousel za kolik udelas 100km-h :?: :?: :?:
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

TINO-Scoupe píše:MISION COMPLETED...
Motor uz je poskladany uz mam za sebou aj skusobnu jazdu.
Spojka uplne super, cely vyfuk pretesneny, nefuci ani trochu, Olej naliaty, novy alycol, vsetko som poskladal sadol do auta a brnk, chytilo na supu :D
este mam mensi problem ze za studena nedrzi otacky ale ked sa zohreje tak nechcipne, ma trocu nepravideny chod na volnobehu. Co to môže byť? :?: :?:

prolem je ze ked mam nisie otacky a pridam na plno tak ho trochu zdusi ale ked prejde do vyzsích tak ide ako gula.
S tím volnoběhem bych skusil čidlo škrtící klapky mě to teď dělá také ale poznáš to zejména při jízdě kdy se autu moc nechce jed a třeba jen v určitém spektru otáček najednou zabere a pak zase povolí není to na pravidelných orčitých otáčkách ale zdá se ti jako by to auto chtělo jed alr neco ho brzdí přidál drobet plyn a auto pak najede na sílu jakou by mělo mýt a při volnoběhu se to projeví právě nízkým volnoběhěm. Další možností může být seřízení volnoběžného ventilu a nebo že by ti s vání vznikala faleš ale to by jsi poznal pod tlakem turba takže to bude nepravděpodobné
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
TINO-Scoupe
**
Příspěvky: 134
Registrován: 14 led 2008, 20:20

Příspěvek od TINO-Scoupe »

Takze dnes som na aftiaku uz v robote, mam pocit akoby tam boo nieso zo zmesou, ked idem normalne ze postupne pridávam plyn tak super, auto sa bere, die diody co ukazujuú turbo tak idu az po cervenu ked idem tak 5-6 tis ot. ked vsak idem na malych otackach tak dam dlazku a afto zacne dusit a hrozne vela dymu za mnou, aj na volnobehu ked skusim pridat tak dym :( :( neviem ci som správne pozapajal tie vsetky malé hadicky pri váhe vzduchu :? :?

cestou do roboty ma dobiehal frajer na koktávke, kukam do spetaka ako sa lepí na mna :shock: :shock:
som sa zasmial :) z 5-ky do 3-ky, a koktavka v dyme sa stracala v spetaku :lol: :lol:
nemal sancu, to len zpiskne to turbo a letim... ten motor ide kultivovane do 4-tis ot. ale potom to je zviera :o :o
Hyundai Scoupe 1,5 12V turbo 85kw/116Hp
Just start working on IT.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

To dusení z malích otáček na plný plyn může být špatně fungující lambda sondou ta hlídá směs. Co do zapojení hadiček tak kdybys chtěl tak se ke mě dostal návod i když jen uživatelský na Scoupe GT a LS tam by jsi to mohl najít.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
TINO-Scoupe
**
Příspěvky: 134
Registrován: 14 led 2008, 20:20

Příspěvek od TINO-Scoupe »

aky je veľký ten manuál dá sa poslat mailon?

koľko môže stáť nová lambda sonda?
Hyundai Scoupe 1,5 12V turbo 85kw/116Hp
Just start working on IT.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

po všech mých zkušenostech s problémi na Scoupe si nedovolím říct je to lambda ale přisuzoval bych jí to už proto že právě ona hlídá směs ten manuál sice nedostanu do emailu ale existují i jiné možnosti dnes nebo zítra ti to pošlu ale raději se mi ještě zítra připomeň jsem hlava děravá
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

panove pardon ze se trochu vratim..ale ty xenony do vasich svetel na zarovky: co nevidet po tom pudou policajti jak moucha po hovne. a to budou pokuty :D . v rakousku vam i odstavej auto a pak se starej
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

vlastaFR píše:panove pardon ze se trochu vratim..ale ty xenony do vasich svetel na zarovky: co nevidet po tom pudou policajti jak moucha po hovne. a to budou pokuty :D . v rakousku vam i odstavej auto a pak se starej
Takže sebou vozit sadu žárovek a závadu odstranit na místě a pořád zbývá použít svítivější homologované žárovky.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

vlastaFR píše:panove pardon ze se trochu vratim..ale ty xenony do vasich svetel na zarovky: co nevidet po tom pudou policajti jak moucha po hovne. a to budou pokuty :D . v rakousku vam i odstavej auto a pak se starej
takze se nemusim niceho bat:)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
TINO-Scoupe
**
Příspěvky: 134
Registrován: 14 led 2008, 20:20

Příspěvek od TINO-Scoupe »

este otazka.

Ked je aftiak teply tak ako tak drzi otacky, najpr klesnu na 500 ot trochu ho strasie a potom stupnu na 800-900 a OK.
ked je studene tak vôbec nedrzi otacky, musim drckat do plynu.

dalsie zistenie: ked dam plny plyn tak ho zdusi a zacnem spomalovat ked stale drzim plny tak streli do vyfuku a pomaly zacnem zrychlovat, potom spiskne tutbo a mach 3... to bude nejake zasrate cidlo alebo rozdelovač...
Hyundai Scoupe 1,5 12V turbo 85kw/116Hp
Just start working on IT.
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

TINO-Scoupe píše:este otazka.

Ked je aftiak teply tak ako tak drzi otacky, najpr klesnu na 500 ot trochu ho strasie a potom stupnu na 800-900 a OK.
ked je studene tak vôbec nedrzi otacky, musim drckat do plynu.

dalsie zistenie: ked dam plny plyn tak ho zdusi a zacnem spomalovat ked stale drzim plny tak streli do vyfuku a pomaly zacnem zrychlovat, potom spiskne tutbo a mach 3... to bude nejake zasrate cidlo alebo rozdelovač...
koukam ze te tvoje auticko pekne trapi
nemuze to byt cidlo na motoru to co ridi spalovani? ja jdyz to ted v zime (v lete nemam jeste s timto zkusenosti) nastartuju tak mi drzi tak 1200 otacek a za chvilku padne na tech 800. jeste bych zkusil nak otrit nebo nak ocistit vahu vzduchu. to duseni muze byt spatny, maly prisun vzduchu? nebo se pomalu ucpava kat?
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“