Stránka 68 z 77
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 čer 2022, 12:39
od Mexican
nosnost podlahy musi byt vacsia. Inak ma uz fakt nepresvedcite o tom, ze nove auto je vyhoda (v kufri je cca 280kg), ziadne zosilnenie podlahy, je tam rezerva. Platu sa nic nestalo, funguje doteraz. (foto stare 4 roky a tony nakladov dalej
Ak nezabudnem, dneska zmeriam Tucson HEV
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 čer 2022, 19:09
od Axel.Foley
U mně je na madle podlahy vyraženo "MAX. 60 KG". Ano, při statickém zatížení by podlaha měla unést víc, ale nemám chuť zkoušet o kolik
PS: Dobrý náklaďák
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 čer 2022, 19:42
od Mexican
dnes som absolvoval s manzelkou testovaciu jazdu Tucsonom Hybrid, samozrejme v najvyssej vybave (co je naprd). Takze alcantara sedacky, Vsetko vymazlene (bolo to N line). V mojom oku a budgetu je max Smart, ktory sme si nasledne preliezli staticky na predajni (a bol to v interieri obrovsky rozdiel
-> na testovacej trati 25km okreskami a dialnicou spotreba 8,2. To ma teda zaskocilo dost, prislo mi to ze tu istu trasu som presiel s aurisom v kombiku za 4,5 par rokov dozadu (je to taka celkom pekna kombi trasa predajcov ktori sidlia pri brnenskom Globuse
-> sedadla uplne nadherne pohodlne, to som uz nezadil nieco co by mi tak vyhovovalo. Uzasne (hovorim o tom Nline bohuzial)
-> na moj vkus motor naskakuje k elektru moc skoro (asi pri 25km/h, baterka bola nabita asi na polovicu)
-> v beznych situaciach automat radi krasne, pri dvoch troch pokusoch o dynamicku jazdu (= co to pojde) vsak trochu zmatkoval
-> sedadla v vo vybave Smart su fakt hrozne co sa tyka potahu, Tak lacne nebololi ani vo Fabii I. To je uprimne celkom velky argument proti vybave. A to je Smart co sa tyka rebricku celkom vysoko vo vybavach
-> kufor sa zatvaral a otvaral hrozne tazko, snad len otazka noveho auta
-> predajca spominal dodaciu lehotu Hybridu 8-10 mesiacov
-> udajne uz ceny z konfiguratoru nelicituju, takze su konecne. Mno, to by som sa na to este pozrel
-> informacie ktore davaju na webe napr na temu tazne je silne zavadzajuce, maju to v zlave za 11 to je ale bez elektroinstalacie a prace.. Takze za tazne chcu snad 18 000kc, co sa snad po*&^%$ v kine
musim povedat, ze som cakal viac. uvidime, co prinesu dalsie testovacky. Bola vsak sranda zastavit Stonicom medzi tymi fadnymi farbami ktore teraz Hyundai ponuka (a to este nie je ten zlty)
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 čer 2022, 20:36
od kremator
-Pedro- píše: ↑16 čer 2022, 09:13
Ahojte, nemal by niekto cas a ochotu, a zmeral by mi dlzku a sirku kufra pri sklopenych sedackach? S kolegom riesime, ci sa tam vyspia dvaja ludia.
Nazdárek,pošlu fotku,spal jsem v Tucsíku s dcerou na festivalu v Milovicích a šlo to, měřím 175cm a mám 90 kg a v pohodě. Obrátil jsem opěrky zadních sedaček, co nejvíc jsem je vysunul,položil na ně desku,přisunul jsem přední sedačky, na ty jsem pověsil karimatky, aby nesjížděly dolů, vyndal jsem polštáře a deky a co doporučuji je pořádná matrace,karimatka je tenká a tlačí do do boku.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 čer 2022, 23:33
od kremator
fotka spaní v tucsíku
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 17 čer 2022, 06:39
od -Pedro-
Dakujem pekne, pomohol si
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 15 črc 2022, 12:56
od petrik306
Takže dnes po 11 mesiacoch ma kontaktoval predajca, že autíčko už je vyrobene. Ešte približne 2 až 3 týždne treba počkať pokiaľ príde auto k predajcovi.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 15 črc 2022, 13:58
od Romick
petrik306 píše: ↑15 črc 2022, 12:56
Takže dnes po 11 mesiacoch ma kontaktoval predajca, že autíčko už je vyrobene. Ešte približne 2 až 3 týždne treba počkať pokiaľ príde auto k predajcovi.
Nooo slušný... jaká konfigurace?
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 15 črc 2022, 21:44
od Axel.Foley
Romick: Proč cituješ poslední příspěvek? To se nedělá
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 črc 2022, 06:42
od petrik306
Romick píše: ↑15 črc 2022, 13:58
petrik306 píše: ↑15 črc 2022, 12:56
Takže dnes po 11 mesiacoch ma kontaktoval predajca, že autíčko už je vyrobene. Ešte približne 2 až 3 týždne treba počkať pokiaľ príde auto k predajcovi.
Nooo slušný... jaká konfigurace?
1,6 benzín vo výbave premium
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 črc 2022, 19:05
od speci
Mexican píše: ↑16 čer 2022, 19:42
dnes som absolvoval s manzelkou testovaciu jazdu Tucsonom Hybrid, samozrejme v najvyssej vybave (co je naprd). Takze alcantara sedacky, Vsetko vymazlene (bolo to N line). V mojom oku a budgetu je max Smart, ktory sme si nasledne preliezli staticky na predajni (a bol to v interieri obrovsky rozdiel
-> na testovacej trati 25km okreskami a dialnicou spotreba 8,2. To ma teda zaskocilo dost, prislo mi to ze tu istu trasu som presiel s aurisom v kombiku za 4,5 par rokov dozadu (je to taka celkom pekna kombi trasa predajcov ktori sidlia pri brnenskom Globuse
....
S Toyotou se dá jezdit i stylem brzda plyn za dobrou spotřebu. V práci máme Corollu tak vím jak s tím někdo jezdí a za kolik.
Jinak pokud si nejel 80% po dálnici a 20% po okreskách tak té spotřebě nevěřím. To prostě nejde. Možná foukalo na dálnici hodně protivítr nevím...
Dneska jsem jel z Ostravy do Žiliny přes Bumbálku.. Skoro vždy +10 na tacho. Po dálnici 125. Od Ostravice jsem to krosil silně nad limit ve sportu.
V Žilině 6.1. Pak Žilina - Jablunkov 4.3.
Jinak jsem první 3 nádrže tankoval vervu. Pak vždy effectu v Polsku a přidávám VIF. První výměna oleje ve 3000km. Nepočítám, že to má však takový vliv.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 črc 2022, 21:06
od Mexican
speci: vdaka za info o spotrebe, tie cesty poznam a viem si ich interpretovat. spotreba slusna!
myslim, ze tie predvadzacky maju v hroznom stave. mal som Ceed na den a tiez to bolo hrozne. takze chapem a rozumiem, preto som ten HEV nehodil cez palubu
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 16 črc 2022, 21:50
od speci
Jo je to dost možné. Měl jsem testovačku ve 4x2 a spotřeba byla 5.9 bez dálnice. A to má mít prý 4x2 o dost menší spotřebu.
Jestli znáš dobře trasu z Bumbálky. Tak od sedla za Makovem jsem dojel až do Bytče jen na ev(bez spalováku). Je to 16km a 500 výškových metrů dolů.
Ještě k tomu jak si psal o tom, že se spalovák připájí brzo někdy kolem 25kmh. Hodně závisí na tom kolik v baterii aktuálně je. A na prvních 5km od studeného startu si to celkem hraje vlastním životem. Ale nejefektivnější mi přijde se normálně rozjet s více plynem (z nuly se spalovákem) a tu elektřinu především využívat na ustálenou rychlost, dolů kopcem atd..
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 19 črc 2022, 18:25
od kremator
Pár fotek mild hybrid 4*2 dct 110kw, krátké trasy jsou město a okolí, delší mix město-dálnice-okresky.
pokaždé jedím na SPORT a mám vypnutý start stop
Re: Tucson 2021 (NX4)
Napsal: 19 črc 2022, 18:26
od kremator
pokračování