Vzhledem k tragikomické situaci začínám psát román o neschopnosti Hyundai:
10.6.2021 objednán vůz (manuál, prostě obyčejné auto) s termínem září 2021
20.8.2021 dotaz na prodejce, zda platí termín, odpověď nikoliv, cca 4-5 měsíců
21.9.2021 dotaz na prodejce na termín, odpověď auto je v plánu na měsíc říjen
10.11.2021 dotaz na prodejce, co je s tím vyrobeným vozem, odpověď, nebyl vyroben, otázka proč, nevíme
18.11.2021 stížnost na
info@hyundai.cz na nulový zájem ze strany prodejce vůči zákazníkovi
24.11.2021 odpověď, Hyundai vyžádejte si interní číslo objednávky od pordejce, jinak se s vámi nebudeme bavit
24.11.2021 jsem vyžádal číslo od prodejce
25.11.2021 odpověď prodejce, jedná se o interní informaci, nesdělíme
25.11.2021 zaslána odpověď Hyundai, co mám dělat, když mi číslo nesdělí
2.12.2021 zaslána stížnost na Hyundai, neb mi neopodvěděli, co mám dělat
3.12.2021 odpověď Hyundai, bez čísla se s Vámi nebudeme bavit
3.12.2021 zaslán dotaz, zda si ze mě někdo dělá srandu, a zda alespoň nemohou zavolat prodejci sami a zjistit si to, zaslal jsem jim i číslo, totéž jsem zaslal prodejci, zda by jim to neposlal
8.12.2021 odpověď, pošlete smlouvu, zkusíme to zjistit přes ní
9.12.2021 odpověď :
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Vzhledem k nedostatku náhradních dílů není výroba naplánována do konce roku.
Předběžný odhad dodání, pokud bude vše naskladněno je v lednu 2022
S pozdravem
Lucie Menčíková
Call center administrator