jasan, ja cekal na nekoho podobnyho srovnavam prevodovky ne motory. kdyz bych mel stejnej motor, treba 2.0 benzin a jednu prevodovku manual a druhou automat od hyundaie, co dava do i30, tak beru manual,ptze podle me se s ni zazije vice srandyHardcam píše:Ja si nejak neumim predstavit srandu s 1.4....ale proti gustu
Spojka
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spojka
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
hard asi nezazil podradenie z 5 do 3
to je taka zabavicka ktoru ti automat nikdy neposkytne
to je taka zabavicka ktoru ti automat nikdy neposkytne
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Spojka
Zazil...skoro pri kazdem predjizdeni a mimojine treba v BMW 850i. Automat umi s prehledem z 5 na 3 a ne nadarmo se tomu rika kickdown, panove:)
doporucuju si nejaky ten automat zkusit...treba v 1.6 i30 nebo dokonce ve dvoulitru i30 to muze byt velmi zabavne...nemluve o tom, ze jizda s automatem je proste relax. Leva noha pohodlne oprena, prava ruka na stehne spolujezdkyne, co vic si prat....skoda, ze do i30 se nedava sekvence.
doporucuju si nejaky ten automat zkusit...treba v 1.6 i30 nebo dokonce ve dvoulitru i30 to muze byt velmi zabavne...nemluve o tom, ze jizda s automatem je proste relax. Leva noha pohodlne oprena, prava ruka na stehne spolujezdkyne, co vic si prat....skoda, ze do i30 se nedava sekvence.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spojka
No ked si svagor kupoval BMW Touring 320d pred 2 rokmi, tak som sa cudoval, ze k sport paketu si dal automaticku prevodovku. Ale ked som to vyskusal, veru bolo to silno navykove. S automatom to bola neskutocna pohoda, a ked chcel sviznu jazdu, prepol paku do S-ka a uz to ficalo. Ja som stary benzinak, ale ak by som bral diesla, tak si tam dam asi autmaticku. Pri benzine je ta spotreba uz tak dost vysoka v centre BA, pri dieslaku by ma tych par kvapiek navyse kvoli automatike nestvalo.
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: Spojka
No já už patřím taky k těm "starším" (44) ale můžu Vás ubezpečit že si s automatem užívám radosti neustále . Kdyby bylo automatů více, tak by se zvětšila plynulost provozu, zrovna včera mě všichni brzdili, než se rozjedou to to trvá , a ujištuji, že podřadím rychleji něž s manuálem. Je pravda, že při prvním "kickdownu" jsem se trochu vylekal dne již v pohodě. A pokud nemáte cit v noze, stačí pákou "přeřadit" z D na 3 , 130km/h "trojka" zvládne, používám to při předjíždění nebo táhlého kopce . Nakonec taky nemusíte řešit, jak se rozjet a jestli spojka smrdí nebo jestli jde špatně zařadit nějaká rychlost .
i30 1,6CVVT, comfort, continental silver, automat, 8/2009
Re: Spojka
michas hrusky a jeblka.Hardcam píše:Zazil...skoro pri kazdem predjizdeni a mimojine treba v BMW 850i. Automat umi s prehledem z 5 na 3 a ne nadarmo se tomu rika kickdown, panove:)
doporucuju si nejaky ten automat zkusit...treba v 1.6 i30 nebo dokonce ve dvoulitru i30 to muze byt velmi zabavne...nemluve o tom, ze jizda s automatem je proste relax. Leva noha pohodlne oprena, prava ruka na stehne spolujezdkyne, co vic si prat....skoda, ze do i30 se nedava sekvence.
1. vim moc dobre, co je kickdown
2. ne nadarmo jsem psal: kdyz bych mel stejnej motor, treba 2.0 benzin a jednu prevodovku manual a druhou automat od hyundaie, co dava do i30, tak beru manual,ptze podle me se s ni zazije vice srandy
Ja se bavim jen a pouze o teto, ne o jine, tam mam jine nazory
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Spojka
laufas: a uz jsi si ten kickdown zkusil?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spojka
v peugeotu 406 combi, ale to se nepocita. u i30 ne, rad bych !Hardcam píše:laufas: a uz jsi si ten kickdown zkusil?
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Spojka
to laufas: Tak si objednaj predvadzaciu jazdu i30 1.6 CRDi s automatom. Potom sa mozeme rozpravat. To co tu pises je iba Tvoja teoria.
Pekne Ti to napisal mladek. Stavim sa s Tebou, ze ked sa postavis na ciaru vedla mna so svojou benzinovou 1.4 (alebo aj 2.0) s manualom, tak ta na 100 metrov s 1.6 CRDi s automatom "urobim" uplne bez problemov...
Pekne Ti to napisal mladek. Stavim sa s Tebou, ze ked sa postavis na ciaru vedla mna so svojou benzinovou 1.4 (alebo aj 2.0) s manualom, tak ta na 100 metrov s 1.6 CRDi s automatom "urobim" uplne bez problemov...
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
no tak to by som si pozrela teda pozreltriktrak píše:to laufas: Tak si objednaj predvadzaciu jazdu i30 1.6 CRDi s automatom. Potom sa mozeme rozpravat. To co tu pises je iba Tvoja teoria.
Pekne Ti to napisal mladek. Stavim sa s Tebou, ze ked sa postavis na ciaru vedla mna so svojou benzinovou 1.4 (alebo aj 2.0) s manualom, tak ta na 100 metrov s 1.6 CRDi s automatom "urobim" uplne bez problemov...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Spojka
promin chlapce, ale jsi asi uz slepy ci hloupy fakt sorry, ze to tak musim rict.
kdyz bych mel stejnej motor, treba 2.0 benzin a jednu prevodovku manual a druhou automat od hyundaie, co dava do i30, tak beru manual,ptze podle me se s ni zazije vice srandy
A ano, je to moje teorie, ostatne na to jsem upozornoval hned u jedne z prvnich reakci!
kdyz bych mel stejnej motor, treba 2.0 benzin a jednu prevodovku manual a druhou automat od hyundaie, co dava do i30, tak beru manual,ptze podle me se s ni zazije vice srandy
A ano, je to moje teorie, ostatne na to jsem upozornoval hned u jedne z prvnich reakci!
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Spojka
vau zacina era crdi jako bych slysel majitele octavek tdi89majlo96 píše:no tak to by som si pozrela teda pozreltriktrak píše:to laufas: Tak si objednaj predvadzaciu jazdu i30 1.6 CRDi s automatom. Potom sa mozeme rozpravat. To co tu pises je iba Tvoja teoria.
Pekne Ti to napisal mladek. Stavim sa s Tebou, ze ked sa postavis na ciaru vedla mna so svojou benzinovou 1.4 (alebo aj 2.0) s manualom, tak ta na 100 metrov s 1.6 CRDi s automatom "urobim" uplne bez problemov...
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
ja som s mojou 1,4 urobil kamarata na BMW 318i a hmotnostne porovnanie vahy obydvoch aut je zhodnelaufas píše:vau zacina era crdi jako bych slysel majitele octavek tdi89majlo96 píše:no tak to by som si pozrela teda pozreltriktrak píše:to laufas: Tak si objednaj predvadzaciu jazdu i30 1.6 CRDi s automatom. Potom sa mozeme rozpravat. To co tu pises je iba Tvoja teoria.
Pekne Ti to napisal mladek. Stavim sa s Tebou, ze ked sa postavis na ciaru vedla mna so svojou benzinovou 1.4 (alebo aj 2.0) s manualom, tak ta na 100 metrov s 1.6 CRDi s automatom "urobim" uplne bez problemov...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Spojka
to laufas: Nebudem sa s Tebou zbytocne hadat. Neviem kolko mas odjazdene a ci uz na vlastnom alebo stale na oteckovom. Evidentne si mladsi a mas este "horucu" hlavu. Rozpravas o automate do i30-ky ale este si doteraz na neho nemakol - furt len kecy. A k tej ere CRDi (resp.TDI): AKU ERU MAS TY? ERU CVVT ?????
to 89majlo96: Hovoril som o pevnom starte na 100m.
to 89majlo96: Hovoril som o pevnom starte na 100m.
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spojka
aj ja som myslel pevny start na semaforochtriktrak píše:to laufas: Nebudem sa s Tebou zbytocne hadat. Neviem kolko mas odjazdene a ci uz na vlastnom alebo stale na oteckovom. Evidentne si mladsi a mas este "horucu" hlavu. Rozpravas o automate do i30-ky ale este si doteraz na neho nemakol - furt len kecy. A k tej ere CRDi (resp.TDI): AKU ERU MAS TY? ERU CVVT ?????
to 89majlo96: Hovoril som o pevnom starte na 100m.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...