Stránka 9 z 18
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 11:35
od Axel.Foley
MichalFB píše: ↑26 bře 2024, 08:09
Som ale zvedavý, či 2. FL dostal LED smerovky, ale to by sme asi chceli veľa....
Nedostane, jde se cestou kombinace led + žárovky.
Poslední příspěvek se necituje
viz výše.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 12:42
od MichalFB
pardon
Tak ale to je fail, v predu krásne ledky s pekným vzorom a vzadu žiarovka.... detto aj nová Kona, ktorá má vpredu ledky až u navyšších výbav + Nline.
Dúfal som, že sa tento trend dostane aj do i30 a už sa nebudem hanbiž blikať vedľa fábií....
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 13:36
od mozecek
Ze ty blinkry tolik resite .. jako majitel na zadni svetla nekoukate a 99.9% casu smerovky ani zapnute nemate, takze i pro okoli je nejvetsi rozdil v hezke "V" kresbe LED svetel a ty budou. A jestli mate odpor k halogenu tak LED zarovka to vyresi. Nicmene i tak to vidim jako zbytecnou praci pac to blika dostatecne a vizualne sviti cela cast celkem rovnomerne. Takze jedine co mozna stoji za vymenu je zpatecka - jednak vic uvidite a potom vymena je otazka 3 minut oproti minimalne hodine s blinkrama.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 14:03
od MichalFB
Tiež si to vravím, ale potom stojím za hocijakým koncernom, ktorý ma vzadu led a musím na to myslieť.... spiatočku chcem vymeniť, na to sa chystám už od začiatku roka, dúfal som ale, že by som zadné svetlá prehodil z FL ako celok
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 18:33
od lumix
Taky si říkám co všichni nadelaji kvůli zadním LED blinkrum, obzvlášť ty dynamické jsou příšerné a vůbec nejhorší zadní LED blinkry má Octavia IV. Osobně jsem nevyměnil ani žárovku v i30.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 26 bře 2024, 18:55
od Storman
Bál som sa ,že po dvoch rokoch budem “musieť” aktuálne predať lebo sa mi bude viac páčiť facelift ale som nakoniec rád ,že mám staršiu verziu.
Mriežka nárazníka je viac decentná ale to tak všetko, možno ešte digitálny kokopit, ten aktuálny “pol-na-pol” nie je tak pekný.
Dúfam ale ,že usb v predu sa bude dať vymeniť nejakým jednoduchým retrofitom na céčko.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 04:38
od willy50
USB C?
To jako vážně?
Jak dlouho budou funkční až tam někdo vrazí, jako já, voltmetr a vedle napáječ pro kameru?
V autě by měly být zařízení tak trochu "military" a ne takové rachitické věchýtky!
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 08:01
od MichalFB
USB C by sa hodilo, ja už ani nemám klasické USB, to som musel kupovať špeciálne do auta. Ten digitálny kokpit by som ale uvítal. Už i20 ho mala, keď som v showroome nakukol do výstavky....
tiež som myslel, že budem chcieť updatovať, ale ozaj to za to nestojí...
Jedine, ak by boli tie LEDky, tak vymeniť zadné svetlá z FL, ale zjavne budget šiel do virtuálneho kokpitu a na smerovky už neostalo
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 09:47
od motorol
Nezávidím výrobcům, když tu vidím debaty o USB nebo o blinkru. Co se napájení kamery tyce, tak USB c staci a je výhodou. Pro mobil bud bezdrátové nebo taky USB c. Voltmetr a podobne má v aute minorita, takze pro výrobce neznatelna část.
Digitální budiky - s tim trochu bojuju a asi bych je i bral, ale jen v případě, ze by skrtnuli stredovej tablet (přijde mi, ze pokud displej tak mi staci jeden kde si výberu co uvidím). Blinkr: za mě je důležité, ze tam je. Jestli je to žárovka nebo dioda je celkem fuk.
Co je cesta do pekel je to snižování výkonu. Najednou se zase posouvají o 20 let zpet.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 10:42
od Odjinud
Presne, blinkr je uplne jedno. Fascinuje me, ze nekdo resi led blinkr vzadu nebo obecne zadni led svetla, nebo to dokonce predelava. Zarovka umi totez a kdyz praskne, je to za par korun. Takhle jsem magoril, kdyz mi bylo 20 a delal jsem tuning na š130
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 10:48
od Odjinud
MichalFB píše: ↑26 bře 2024, 11:05
tiež som zvedavý na cenu, keď som kupoval auto v čr, cena bola 589k, za style + DCT.... o týždeň na to bol už za 600+, keď ich pozerám teraz, s tymi cenami by som už do
nešiel znovu.... + o tých 20 koní menej, to človek pocíti
Me stalo pred 3,5 lety kombi i30 s 1,5 DPi v Comfortu 400 kKč, a to melo navic 16ky elektrony, 16 plechace se zimakama a zamek radicky Construct. Zakladni holá verze Start byla za 350, s zamestnaneckou slevou 340. Nabralo to tedy rychly vyvoj. Jsem cim dal tim rad, ze jsem do toho sel. Ted aby jeste minimalne tech dalsich 15 let vydrzelo.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 11:09
od MichalFB
Odjinud píše: ↑27 bře 2024, 10:42
Presne, blinkr je uplne jedno. Fascinuje me, ze nekdo resi led blinkr vzadu nebo obecne zadni led svetla, nebo to dokonce predelava. Zarovka umi totez a kdyz praskne, je to za par korun. Takhle jsem magoril, kdyz mi bylo 20 a delal jsem tuning na š130
podľa tejto logiky potom treba kupiť holý základ, lebo to má 4 kolesá, motor, volant a robí to to isté
žiarovky patria tak akurát na škodu 130, na aute z 2020+ to už nemá čo robiť....
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 11:20
od motorol
Spis je zajímavý ten odklon. Dříve se resil vykon motoru, počet bagu, asistenti jako abs, esp. Dnes se řeší, jestli je blinkr žárovka nebo led, jak velký je tablet/displej na budiky a jestli jsou USB a nebo c.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 11:38
od Axel.Foley
Tady je krásně vidět, kam to spěje - do (_._) Čím víc hračiček a 3,14čovin, tím lépe
Ale proč ne, trh se přizpůsobí, nastupující generaci Z již auta nezajímají, vše je na tabletech a v mobilech
Netvrdím, že člověk by si měl koupit holý základ, ale třeba v digitálním displeji nevidím žádný přínos. Navíc polodigi displej před FL byl celkem hnus. Za mně pořád vítězí klasické analogové budíky. A než digi displej bych raději bral zvýšení výkonu, když už.
PS: Doporučuji zjistit si, kolik bude stát nový displej jako náhradní díl
Pouze pro jistotu a ze zvědavosti, on něco vydrží
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 27 bře 2024, 11:43
od willy50
motorol píše: ↑27 bře 2024, 11:20
Spis je zajímavý ten odklon. Dříve se resil vykon motoru, počet bagu, asistenti jako abs, esp. Dnes se řeší, jestli je blinkr žárovka nebo led, jak velký je tablet/displej na budiky a jestli jsou USB a nebo c.
Tak, tak. Taková je doba.
Je to jako s mobilama - "bla...bla...bla...jo a ještě to umí telefonovat!