LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
No a teď jsem našel toto http://www.elpigas.cz/hyundai-i-30
Taky podnikám a kdych viděl jakékoliv riziko ve své profesi za které by mne mohl spotřebitel potencionálně dusit tak bych asi prodával nebo dělal něco méně rizikového.
Myslím, že tito lidé od Elpigas a jim podobní ví co dělají.
To jsou ale dilemata
Taky podnikám a kdych viděl jakékoliv riziko ve své profesi za které by mne mohl spotřebitel potencionálně dusit tak bych asi prodával nebo dělal něco méně rizikového.
Myslím, že tito lidé od Elpigas a jim podobní ví co dělají.
To jsou ale dilemata
- Reklama
Re: LPG
Vim, ze to tu asi nekde bude, ale da se vubec rict, ktery system je pro i30 nejlepsi a proc?
Predpokladam, ze BRC s privstrikem bude to nejmin poruchove, aby se H neprohnul
Predpokladam, ze BRC s privstrikem bude to nejmin poruchove, aby se H neprohnul
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
Re: LPG
[quote="mixomix]severtom: tys to řešil mimo předpokládám bokem mimo . Taky by mne zajímalo proč mi tam ten zkur... přívstřik nabízí. V techničáku mám N95 - takže taknovat N98 mi přijde jako chabý argument (leč kvalitní útěr).[/quote]
Vida, hned je to příklad přístupu H. Díky za potvrzení.
pietro, sorry, ale lžeš: cituji tě: "Argument, ktorý tu do úmoru omieľa severtom, že pozrite, ja som to tak urobil, mám už toľko a toľko km najazdené a žiaden problém, neberiem"
Já argumentuju hlavně tím, že H drahé opravy řešit nebude i když bude platit záruka, prostě budou tvrdit, že klepání a nízký výkon motoru jsou "vlastnost auta".
Najdi schválně někoho, komu měnili klepající motor. Pokud vím, je tu řada lidí s chrastící převodovkou a hlučným řetězem, načež H vyměnil max. 1 součástku, problém zůstal a tím to skončilo.
Budu pečlivě naslouchat s tebou, zda se objeví někdo s opačnou zkušeností
Na další dotaz: proč H nabízí BRC? Bude to podobně jako s oleji Castrol ve Feliciích, když jsem se o to zajímal, protože jsem ji měl a C dávat nechtěl - pověst "kvalitní značky" a přitom prostě automobilce nabídli nejnižší cenu - výměnou za exkluzivitu.
Vida, hned je to příklad přístupu H. Díky za potvrzení.
pietro, sorry, ale lžeš: cituji tě: "Argument, ktorý tu do úmoru omieľa severtom, že pozrite, ja som to tak urobil, mám už toľko a toľko km najazdené a žiaden problém, neberiem"
Já argumentuju hlavně tím, že H drahé opravy řešit nebude i když bude platit záruka, prostě budou tvrdit, že klepání a nízký výkon motoru jsou "vlastnost auta".
Najdi schválně někoho, komu měnili klepající motor. Pokud vím, je tu řada lidí s chrastící převodovkou a hlučným řetězem, načež H vyměnil max. 1 součástku, problém zůstal a tím to skončilo.
Budu pečlivě naslouchat s tebou, zda se objeví někdo s opačnou zkušeností
Na další dotaz: proč H nabízí BRC? Bude to podobně jako s oleji Castrol ve Feliciích, když jsem se o to zajímal, protože jsem ji měl a C dávat nechtěl - pověst "kvalitní značky" a přitom prostě automobilce nabídli nejnižší cenu - výměnou za exkluzivitu.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
... tak ještě doplnění... o téma vedle se objevil první příspěvek o "opravě" chrastění výměnou více než jedné součástky, poprvé, s výsledkem, cituji:
U mě výměna několika dílů v převodovce zatím pomohla a auto za studena nechrastí, teda až na takové hlučné cvakání v motoru okolo 2500rpm. To ale po zahřátí motoru přejde, tak to nijak neřešim. Opravu převodovky jsem absolvoval někdy začátkem dubna 2012 (viz moje komentáře výše). Od opravy jsem najezdil cca 10000km a občas vypnu rádio a poslouchám auto a zdá se že už nic nechrastí
Hned nad tím je příspěvek ze Slovenska, kdy majitele prostě vyfakovali, "vlastnost auta".
U mě výměna několika dílů v převodovce zatím pomohla a auto za studena nechrastí, teda až na takové hlučné cvakání v motoru okolo 2500rpm. To ale po zahřátí motoru přejde, tak to nijak neřešim. Opravu převodovky jsem absolvoval někdy začátkem dubna 2012 (viz moje komentáře výše). Od opravy jsem najezdil cca 10000km a občas vypnu rádio a poslouchám auto a zdá se že už nic nechrastí
Hned nad tím je příspěvek ze Slovenska, kdy majitele prostě vyfakovali, "vlastnost auta".
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Podle mne hlučné cvakání motoru kolem 2500 ot/m svědčí o nějaké nekvalitě nebo závadě a proto by výrobce měl počítat minimálně tak, že toto odstraní.
Abych ale neodbíhal o tématu LPG zajímalo by mne jak by mi zdůvodnili, že hlučné cvakání motoru kolem 2500 ot/min má souvislost s použitým typem pohonných hmot.
Proto bych raději na autě zpočátku nakroutil jen benzínové kilometry a LPG nechal namontovat až pak někde mimo u odborníků.
Abych ale neodbíhal o tématu LPG zajímalo by mne jak by mi zdůvodnili, že hlučné cvakání motoru kolem 2500 ot/min má souvislost s použitým typem pohonných hmot.
Proto bych raději na autě zpočátku nakroutil jen benzínové kilometry a LPG nechal namontovat až pak někde mimo u odborníků.
Re: LPG
Je velmi zajímavé zde sledovat myšlenkové "pochody" některých lidí, kteří také jako já sedli na lep pětileté záruce, ale ještě ji nevyzkoušeli protože mají "své důvody" ale s jistotou právníka Vám řeknou, že na toto a toto se záruka v žádném případě nevztahuje na základě toho, že kamarád mého kamaráda má přítele a jeho sestra má hyu a....
A tím tady odrazuje další, aby to jen vyzkoušeli vyreklamovat a naučili sebe a hlavně ( slušní mi prominou) některé trotly v hjondé servisech, že pětiletá záruka není jen televizní reklama.
Pokud Ti Hyu potvrdí, že problémy jsou kvůli tomu, že nejezdíš na N98 a máš auto do půl roku staré, pak není co řešit a přejdi k vedlejšímu okýnku a auto vrať.
Pokud s touto závadou dotyčný stále jezdí, pak je po stránce reklamací neasertivní a bez argumentů nebo se tuto závadou ukájí či si na ni vlastně zvykl jako na vlastnost, protože býval traktoristou a nechá si i nakukat, že klima, která mu v létě topí, to je taky vlastnost.
A tím tady odrazuje další, aby to jen vyzkoušeli vyreklamovat a naučili sebe a hlavně ( slušní mi prominou) některé trotly v hjondé servisech, že pětiletá záruka není jen televizní reklama.
Pokud Ti Hyu potvrdí, že problémy jsou kvůli tomu, že nejezdíš na N98 a máš auto do půl roku staré, pak není co řešit a přejdi k vedlejšímu okýnku a auto vrať.
Pokud s touto závadou dotyčný stále jezdí, pak je po stránce reklamací neasertivní a bez argumentů nebo se tuto závadou ukájí či si na ni vlastně zvykl jako na vlastnost, protože býval traktoristou a nechá si i nakukat, že klima, která mu v létě topí, to je taky vlastnost.
Re: LPG
Hmm, mě auto necvaká ale pár lidem jo a bylo jim to vysvětleno jako že to je OK.
Nejde o asertivitu ani odvahu - hluk nevyreklamuješ, to bys mohl vyreklamovat neodhlučněné podběhy, to je naprosto stejný případ. Kdyby šly reklamovat nebo nechat v autorizáku nastříkat, tak bych to dávno nechal udělat, protože jsem auto vybíral podle vnitřního prostoru (ne kufru) a kvality motoru a audia - byl jsem přesvědčený že přesně tohle auto chci a tak jsem nedělal testovací jízdu.
A to byla chyba, protože až za jízdy poznáš hlučnost podvozku (a také to, že pokud nejede spolujezdec, jeho pás bouchá o B sloupek).
Napiš mi prosím tě, jak bys formuloval písemnou žádost o vrácení auta na základě těchto vad. Ať se zasmějeme. Kecům, že když budeš asertivní, u okénka auto vrátíš, jak jsi napsal - těm se směju už teď.
Nejde o asertivitu ani odvahu - hluk nevyreklamuješ, to bys mohl vyreklamovat neodhlučněné podběhy, to je naprosto stejný případ. Kdyby šly reklamovat nebo nechat v autorizáku nastříkat, tak bych to dávno nechal udělat, protože jsem auto vybíral podle vnitřního prostoru (ne kufru) a kvality motoru a audia - byl jsem přesvědčený že přesně tohle auto chci a tak jsem nedělal testovací jízdu.
A to byla chyba, protože až za jízdy poznáš hlučnost podvozku (a také to, že pokud nejede spolujezdec, jeho pás bouchá o B sloupek).
Napiš mi prosím tě, jak bys formuloval písemnou žádost o vrácení auta na základě těchto vad. Ať se zasmějeme. Kecům, že když budeš asertivní, u okénka auto vrátíš, jak jsi napsal - těm se směju už teď.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Kuku . Ty jsi ale číslo Zase sis nepřečetl pořádně na co odpovídáš. Psal jsem o vrácení auta na základě potvrzení, že musíš jezdit na vyšší oktanové číslo. Bohužel pokud budeš reklamovat jen na základě písemné žádosti, pak se nedivím. Je potřeba osobního kontaktu nejlépe s majitelem servisu a vyříkat si to zoči voči. Mé zkušenosti říkají, že se takhle najde vždy řešení. Bohužel plno lidí se toho bojí, proto ty žádosti, na které pak dlouho nikdo neodpovídá, nebo dochází k písemnému ping-pongu.
Pokud jde o podběhy - kdyby šlo jen o ně , tak je autí zlatý.
Ale máš pravdu, každý by se měl před koupí autem pořádně projet a sám, aby mu do toho prodavač nekecal, že je auto tišší a lepčí než ochcávka....(tím nechci nikoho popudit).
Já myslím že už jsme se nasmáli všichni nad tvými nedávnými příspěvky. Pokud si je už nepamatuješ, podej si písemnou žádost, rád ti je připomenu. Takové kecy totiž přenechávám kvalifikovanějším.
Mám jen učňák.
Pokud jde o podběhy - kdyby šlo jen o ně , tak je autí zlatý.
Ale máš pravdu, každý by se měl před koupí autem pořádně projet a sám, aby mu do toho prodavač nekecal, že je auto tišší a lepčí než ochcávka....(tím nechci nikoho popudit).
Já myslím že už jsme se nasmáli všichni nad tvými nedávnými příspěvky. Pokud si je už nepamatuješ, podej si písemnou žádost, rád ti je připomenu. Takové kecy totiž přenechávám kvalifikovanějším.
Mám jen učňák.
Re: LPG
Zpět k LPG:
Tak abyste tu neřešili LPG jen teoreticky, tak tady jsou moje čísla s BRC od hyundaje s 20% přívstřikem:
Dotankoval jsem benzín po najetí 1640 km do plné a spotřeba benzínu vychází na 1,95 l na sto. Na plyn mám najeto 2173 km se spotřebou 6,72 l na sto. Všechny režimy jízdy – město, dálnice, okresky, jezdím o něco rychleji než před přestavbou. Zimní gumy, bez A/C, ale zase byly mrazy.
Takže počty:
Dle pumpdroidu průměrné ceny LPG 17,87, naturalu 95 36,39.
Dle těchto cen jezdím v průměru za 1,91 Kč na km. Pokud bych jezdil jen na benzín a chtěl mít takovéto náklady na 1 km, musel bych jezdit se spotřebou 5,25 l na sto.
Před přestavbou jsem jezdil za 7,3, tj. 2,66 Kč na km. Rozdíl je 75 halířů. Když jsem se rozmýšlel, zda jít do LPG, uvažoval jsem konzervativně úsporu 70 halířů na km, tak jsem se moc nespletl.
Při cenách u TANK ONO (15,90 plyn, 34,50 N95) vychází náklady jako ekvivalent 5,04 l benzínu na sto a úspora 78 halířů na km.
Takže, pokud se rozhodujete, zda do toho jít, tak to berte tak, že budete jezdit se spotřebou jako s dieslem a porovnávejte to tedy s naftou.
Dle mého se LPG vyplatí i s 20% přívstřikem benzínu.
Tak abyste tu neřešili LPG jen teoreticky, tak tady jsou moje čísla s BRC od hyundaje s 20% přívstřikem:
Dotankoval jsem benzín po najetí 1640 km do plné a spotřeba benzínu vychází na 1,95 l na sto. Na plyn mám najeto 2173 km se spotřebou 6,72 l na sto. Všechny režimy jízdy – město, dálnice, okresky, jezdím o něco rychleji než před přestavbou. Zimní gumy, bez A/C, ale zase byly mrazy.
Takže počty:
Dle pumpdroidu průměrné ceny LPG 17,87, naturalu 95 36,39.
Dle těchto cen jezdím v průměru za 1,91 Kč na km. Pokud bych jezdil jen na benzín a chtěl mít takovéto náklady na 1 km, musel bych jezdit se spotřebou 5,25 l na sto.
Před přestavbou jsem jezdil za 7,3, tj. 2,66 Kč na km. Rozdíl je 75 halířů. Když jsem se rozmýšlel, zda jít do LPG, uvažoval jsem konzervativně úsporu 70 halířů na km, tak jsem se moc nespletl.
Při cenách u TANK ONO (15,90 plyn, 34,50 N95) vychází náklady jako ekvivalent 5,04 l benzínu na sto a úspora 78 halířů na km.
Takže, pokud se rozhodujete, zda do toho jít, tak to berte tak, že budete jezdit se spotřebou jako s dieslem a porovnávejte to tedy s naftou.
Dle mého se LPG vyplatí i s 20% přívstřikem benzínu.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
Luboshak: konkrétní příspěvek, díky. Podle mě se přestavba "ne H" vyplatí ještě víc díky o třetinu nižší pořizovací ceně a úplnému odbourání vstřiku benzínu (a nutnosti jezdit do autorizáku, kde to každému z přítomných nastavili jinak - byly na to opakované dotazy).
Tomu nad tebou - to ty jsi komik, ty jsi vlezl do tématu o LPG a začal tam řešit, jak se svým učňákem vyřešíš právnickou záležitost - odstoupení od kupní smlouvy. Hoď do placu aspoň to, kde jsi vykopal ten svůj termín půl roku, nebo se smiř s tím, že vaříš z vody.
Jakýkoli hluk je subjektivní záležitost a jakékoli písemné vyjádření servisu, že je to nekvalitním palivem, pokud vůbec existuje, zůstane tím, co už tu zaznělo: "je to nekvalitním palivem". Doporučení brát N98 bylo zaručeně pouze ústní
Autorizáky dnes žijou ne z marže na auta, ale z prodejního a následného servisu. Nikdo ti auto zpět nevezme bez konzultace s "dovozcem", protože na to nemá peníze, a veškerá komunikace bude vždy písemná.
Stejně tak pokud bys jako klasický virtuální hrdina navrhl ČOI nebo SOS, tak ti tě mohou odkázat (a taky to hned udělají) na mediaci a opět veškerá komunikace bude písemná.
Tohle jsou osobní zkušenosti, stejně jako mám na rozdíl od tebe osobní zkušenost s provozováním i30 na LPG, o čemž pro tvou informaci je toto téma
Tomu nad tebou - to ty jsi komik, ty jsi vlezl do tématu o LPG a začal tam řešit, jak se svým učňákem vyřešíš právnickou záležitost - odstoupení od kupní smlouvy. Hoď do placu aspoň to, kde jsi vykopal ten svůj termín půl roku, nebo se smiř s tím, že vaříš z vody.
Jakýkoli hluk je subjektivní záležitost a jakékoli písemné vyjádření servisu, že je to nekvalitním palivem, pokud vůbec existuje, zůstane tím, co už tu zaznělo: "je to nekvalitním palivem". Doporučení brát N98 bylo zaručeně pouze ústní
Autorizáky dnes žijou ne z marže na auta, ale z prodejního a následného servisu. Nikdo ti auto zpět nevezme bez konzultace s "dovozcem", protože na to nemá peníze, a veškerá komunikace bude vždy písemná.
Stejně tak pokud bys jako klasický virtuální hrdina navrhl ČOI nebo SOS, tak ti tě mohou odkázat (a taky to hned udělají) na mediaci a opět veškerá komunikace bude písemná.
Tohle jsou osobní zkušenosti, stejně jako mám na rozdíl od tebe osobní zkušenost s provozováním i30 na LPG, o čemž pro tvou informaci je toto téma
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Luboshak píše:Zpět k LPG:
Tak abyste tu neřešili LPG jen teoreticky, tak tady jsou moje čísla s BRC od hyundaje s 20% přívstřikem:
Dotankoval jsem benzín po najetí 1640 km do plné a spotřeba benzínu vychází na 1,95 l na sto. Na plyn mám najeto 2173 km se spotřebou 6,72 l na sto. Všechny režimy jízdy – město, dálnice, okresky, jezdím o něco rychleji než před přestavbou. Zimní gumy, bez A/C, ale zase byly mrazy.
Takže počty:
Dle pumpdroidu průměrné ceny LPG 17,87, naturalu 95 36,39.
Dle těchto cen jezdím v průměru za 1,91 Kč na km. Pokud bych jezdil jen na benzín a chtěl mít takovéto náklady na 1 km, musel bych jezdit se spotřebou 5,25 l na sto.
Před přestavbou jsem jezdil za 7,3, tj. 2,66 Kč na km. Rozdíl je 75 halířů. Když jsem se rozmýšlel, zda jít do LPG, uvažoval jsem konzervativně úsporu 70 halířů na km, tak jsem se moc nespletl.
Při cenách u TANK ONO (15,90 plyn, 34,50 N95) vychází náklady jako ekvivalent 5,04 l benzínu na sto a úspora 78 halířů na km.
Takže, pokud se rozhodujete, zda do toho jít, tak to berte tak, že budete jezdit se spotřebou jako s dieslem a porovnávejte to tedy s naftou.
Dle mého se LPG vyplatí i s 20% přívstřikem benzínu.
Re: LPG
Severtom: Myslím si, že jsem tu správně, obzvlášť, když cítíš, že ti ohrožuju tvoje zaručeně správné informace.
Neřeším tu právnickou záležitost a navíc nikam nelezu na rozdíl od tebe, pokud si nejsem jist, že to co napíšu je pravda.
Vodu si vařím jen na kafe. Cituji:
"V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou (ten může nastat v důsledku jiné než očekávané jakosti či účelu, vadnosti zboží, odlišnému množství…) uplatněném do 6 měsíců od převzetí zboží jste jako spotřebitel ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžik převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad o zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.
V případě odstranitelné vady si můžete vybrat mezi opravou či výměnou věci, není-li vaše volba možná (oprava není možná/věc se již nevyrábí…) můžete si vybrat mezi slevou či odstoupením od smlouvy. V případě neodstranitelné vady si můžete vybrat mezi slevou (nebrání-li vada užívání věci), odstoupením či výměnou."
Ale ty jistě budeš mít svůj jiný právnický názor a rád to pro všechny rozebereš tak, aby se nikdo nikdy nepokoušel nic reklamovat, protože ty jsi nikdy neuspěl. Jak se správně říká " Podle sebe soudím tebe".
Navíc jsi získal ověřenou informaci od Marťanů, že jsem potvrzením servisu o N98 myslel zaručeně pouze ústní potvrzení.
A to je asi pro všechny novinka že „autorizáky“ dnes žijou hlavně ze servisu. Obzvlášť když to nedávno řekl pan generální ředitel jisté automobilky, jehož servisy mají jedny z nejdražších prohlídek.
Jde vidět, že neumíš jednat s lidmi. Jinak bys zašel na úřady osobně a nebombardoval všechny ČOI, SOS, KSČ a já nevím co ještě písemnými stížnostmi. Ústně se toho člověk víc doví a vyřeší mnohem víc. Proto jsou tvé zkušenosti asi takové jaké jsou. Obvzvlášť pokud jsou tak rozporuplné:
Tvoje slova:
"Řešení: koupit auto, na které se výrobce nebojí dát dlouhou záruku, a servisovat ho mimo značkovou síť. LPG tak využívám zcela bezproblémově po dobu delší než půlka pětileté záruky."
Pak tady vypustíš: "Takže mnoho zdaru s uplatněním záruky na auto - co vás vede k neopodstatněnému dojmu, že byste uspěli? Zkušenosti hovoří jinak... je potřeba mít funkční LPG a nízkou spotřebu bez laborování... ne razítko v pěkné knížce."
To ti tady potom má někdo věřit? A takových rádoby yntelygentních výlevů je tu víc.
Nic proti tobě nemám, jen se podivuju, že některé tvé informace jsou slušně řečeno dezinformační a po mém uvedení na pravou míru se tvé ego vrhá do útoku a stále se dožaduješ na druhém důkazu, bez toho, že bys ho před tím sám poskytl.
Neřeším tu právnickou záležitost a navíc nikam nelezu na rozdíl od tebe, pokud si nejsem jist, že to co napíšu je pravda.
Vodu si vařím jen na kafe. Cituji:
"V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou (ten může nastat v důsledku jiné než očekávané jakosti či účelu, vadnosti zboží, odlišnému množství…) uplatněném do 6 měsíců od převzetí zboží jste jako spotřebitel ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžik převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad o zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.
V případě odstranitelné vady si můžete vybrat mezi opravou či výměnou věci, není-li vaše volba možná (oprava není možná/věc se již nevyrábí…) můžete si vybrat mezi slevou či odstoupením od smlouvy. V případě neodstranitelné vady si můžete vybrat mezi slevou (nebrání-li vada užívání věci), odstoupením či výměnou."
Ale ty jistě budeš mít svůj jiný právnický názor a rád to pro všechny rozebereš tak, aby se nikdo nikdy nepokoušel nic reklamovat, protože ty jsi nikdy neuspěl. Jak se správně říká " Podle sebe soudím tebe".
Navíc jsi získal ověřenou informaci od Marťanů, že jsem potvrzením servisu o N98 myslel zaručeně pouze ústní potvrzení.
A to je asi pro všechny novinka že „autorizáky“ dnes žijou hlavně ze servisu. Obzvlášť když to nedávno řekl pan generální ředitel jisté automobilky, jehož servisy mají jedny z nejdražších prohlídek.
Jde vidět, že neumíš jednat s lidmi. Jinak bys zašel na úřady osobně a nebombardoval všechny ČOI, SOS, KSČ a já nevím co ještě písemnými stížnostmi. Ústně se toho člověk víc doví a vyřeší mnohem víc. Proto jsou tvé zkušenosti asi takové jaké jsou. Obvzvlášť pokud jsou tak rozporuplné:
Tvoje slova:
"Řešení: koupit auto, na které se výrobce nebojí dát dlouhou záruku, a servisovat ho mimo značkovou síť. LPG tak využívám zcela bezproblémově po dobu delší než půlka pětileté záruky."
Pak tady vypustíš: "Takže mnoho zdaru s uplatněním záruky na auto - co vás vede k neopodstatněnému dojmu, že byste uspěli? Zkušenosti hovoří jinak... je potřeba mít funkční LPG a nízkou spotřebu bez laborování... ne razítko v pěkné knížce."
To ti tady potom má někdo věřit? A takových rádoby yntelygentních výlevů je tu víc.
Nic proti tobě nemám, jen se podivuju, že některé tvé informace jsou slušně řečeno dezinformační a po mém uvedení na pravou míru se tvé ego vrhá do útoku a stále se dožaduješ na druhém důkazu, bez toho, že bys ho před tím sám poskytl.
Re: LPG
Dnes jsem se rozhodl trochu dolít do ostřikovačů a po otevření motoru jsem zjistil, že mám na několika místech roztrhanou látku na víku motoru. Je doslova rozcupovaná a z děr prolízá žlutá vata. Je to nad místy kde je nainstalované PLG. Sežrané to podle mě nebude, nic jiného jsem v motoru poškozené nenašel. Zdá se mi jako by tam něco z motoru odfukovalo a časem tu látku poškozovalo.
Máte někdo podobnou zkušenost? Čím to může být?
Máte někdo podobnou zkušenost? Čím to může být?