Převodovka - Nošovice vs. Korea

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od laufas »

SKV píše:Občas mi při divočení škrtnou zuby - asi to synchrony nestačí srovnat.
To se mi taky parkrat stalo, kdyz chci rychle preradit, musim si davat vetsiho majzla
i30 1.4 + kn, 12/2007
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od Dire »

Mam korejsku i30-ku a cvaka mi hodne 1. a 2., trochu 3. Ale u mna to je domontovanym Defendlockom (v servisu Hyundai). Vraj je to tym, ze tycka Defendlocku je blizko kulisy radenia :( 4. a 5. su v pohode potichu :)
Spiatocka dost casto nejde zaradit, pockanie par sekund nie vzdy pomaha, niekedy musim autom cuknut na jednicku.
Co mi ale vadi na tom nestastnom radeni spiatocky je prstenec na pake, obcas ked potrebujem rychlo spiatocku a hned jednicku, tak mi tam ostane spiatocka. Musim na to davat bacha...
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
štaflík
**
Příspěvky: 171
Registrován: 01 dub 2009, 10:08

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od štaflík »

Mě zpátečka také často prostě nejde dát, jednička také není výhra. Nicméně bych se (jako třeba laufas) moc nekonejšíl nadějí, že si to sedne. V předchozí Fabii mi převodovka chodila od začátku chirurgicky přesně a ve služebácích (zejména huntované Oktávky I.) i mých předchozích autech také chodí o třídu přesněji. Trochu mi začíná připadat, že se Korejci vyčerpali geniálními motory a zbytek auta už zase taková sláva není (smrdí spojka, u ani ne půl roku starého auta povrchová rez v motorovém prostoru, na hřídelcích stěračů, podvozek na krátkých příčných nerovnostech skáče jak střelená koza... :? ). No ještě audio se hodně povedlo... =D>
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od Tudy »

Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče :-k , tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!

PS: mám Nošovice
Naposledy upravil(a) Tudy dne 03 kvě 2009, 21:39, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od tatchwud »

Tudy píše:Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče :-k , tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!

PS: mám Nošovice
Spojka mi nesmrdí,řazení s cvaknutím mě plně vyhovuje.Proste řadím a převodovka si to s pěkným cvaknutím vcucne sama.Nestalo se mi,že bych zařadil něco jiného,nebo rychlost co jsem chtěl zařadit,tak by nešla.Včetně 1. Ako hovoril pan Krajíček - 100 bodov. :D/
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od Amalfi »

Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od mechoun »

Amalfi píše:Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
A vo-vo-votomotoje:
Kde jsou ty časy, kdy do mě hučel instruktor v autoškole, abych se naučil dávat na náklaďáku bez synchronů meziplyn. Jinak bych tu Vejtřasku vylágroval.
Taky tady v tom vláknu nikdo nemluví o teplotě převodového oleje, je rozhodující. Čili po 100km je to jiný kafe, než v 1. kilometru.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
Rexcor
****
Příspěvky: 1173
Registrován: 19 črc 2007, 08:47
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od Rexcor »

Rozhodně. I u Santy je při razení poznat, jestli už nějakou dobu jedu.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Tilopacar
*
Příspěvky: 58
Registrován: 11 dub 2009, 12:56
Bydliště: Slaný

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od Tilopacar »

Takže jak správně řadit ? 8) přes neutrál ?
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od mechoun »

Přes neutrál řadíš vždycky :-)
Jde o synchrony, při řazení nahoru, kdy ubereš plyn není problém, ale při řazení dolů je třeba dát synchronům čas (čili nervat tam šaltpáku rychle), anebo dát meziplyn.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od laufas »

Ja mluvim o situaci, kdy je olej plne zahratej a i te prevodovce davam ten vas ''cas'' :-)
i30 1.4 + kn, 12/2007
misokl
*
Příspěvky: 35
Registrován: 15 dub 2009, 16:46

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od misokl »

Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
i30 COMFORT 1,4i MPI DOHC CVVT, Farba: Continental Silver (2R)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od 89majlo96 »

nechapem akoto ze vam nejde zaradit jednotka ](*,) to normalne pri roziazde vam tam nejde alebo co??? Mne sa este nikdy nestalo aby mi tam jednotka nezapadla na prvy krat... Len ked je auto v pohybe tak tam ide obcas tazko, ale to sa mi bratranec snazil vysvetlit tak ze to je preto lebo tam neni synchron....
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od laufas »

Nekdy tam nejde pri rozjezdu a nekdy i pri podrazovani z dvojky
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea

Příspěvek od tatchwud »

misokl píše:Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
Nevím,no,ale není 1 náhodou na rozjezd?Jen nechápu,proč někdo za jízdy řadí 1..... :-k
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“