praveže vodiče su zo setu v ktorom ten kapacitor bol...boli z kapacitorom kupovane v jednom balení...a rozdiel je poznat eletriku nemám ako na diskotéke a hrá to lepšie.....to stou poistkou sem netušil žeby se to mnelo davat k baterke...tak to lahko prerobím...ked si pozreš foto kde mám tie elektrony tak tam velká medzera neni a práveže musím vytiahnut lemi lebo sa mi deru o kolesá...aby som to mohol znížit aj pružinami aj nárazníkmi musel by som riešiť hydraulické tlmiče zo zdvíhaním ako na kamione aby sa mi to pri jazde oniečo zdvihlo inak by som tie nárazníki zodral na naších cestách alebo dat ešte väčšie kolesá.....čo sa týka tých dverí tak to je moja práca a ver mi že je to 100x lepší ako pôvodný tapacírung....neviem či si niekedy videl originál tapacirung accent. ak nie pozri si to niekde a dáš mi za pravdu...ber pri svojich predstavách do úvahy že to je auto roku 1996 taže starodávne návrhy tapacirungu...Pikolik píše:no prave tim, ze je ten kapacitor tak daleko od zesiku, ztraci nejak svuj vyznam.. Mohl jsi usetrit a nekupovat kapacitor, protoze ten je ti myslim stejne zbytecny... Misto kapacitoru jsi mel koupil kvalitnejsi napajeci kabely s vetsim prurezem.. Protoze takhle silny kapacitor, pri pouziti techto napajecich kabelu, postrada smysl...Myslim, ze by to melo vetsi ucinek.. no ohledne te pojistky v kufru, tak jestli sjem to dobre pochopil, tak od baterky ti vede kabel a na konci pred kapacitorem je pojistka.. To si myslim, ze by stalo predelat, pac pokud by se ti nahodou nekde po ceste prosoupal ten kabel, tak by jsi mohl vyhoret... Proto se pojistka umistuje co nejblize k baterce, aby v pripade problemu vse odpojilo.. Kazdopadne by pojistka mela byt urcite pred prvnim pruchodem plechu..
Jinak nevim jestli by dobre vypadalo auto, ktere je snizene jen spoilerama.. Protoze pak by byla strasne velka mezera mezi podbehem a kolem a to by nevypadalo moc pekne
Jeste bych sundal to z tech dveri,ale jestli se ti to libi
Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
- Reklama
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Dle mého názoru....kola pěkný, to zamračení se mi hodně líbí....na druhou stranu nesnášim tenhle lesklej "hliník" v autech a považuju to za naprostej tuzing.....asi tak
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Tak proti gustu žádný dišputát, ale mně se to nelíbí. Měl jsem Accenta v sedanu a vypadal teda v sérii lépe. Kapota docela dobrá, zadek už horší-sundání rámu SPZ tomu spíše uškodilo. Ta imitace hliníku vypadá hrozně lacině . Kola pěkný
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
100 ludi 100 chutí ale nenahovoríš mi že povodny tapacirung accentu vyzerá lepšie ako to čo tam mám ja...čo sa týka imitácie tak ti poviem asi tolko že ak budu financie bude ta original carbon plech...ibaže je dost drahy a penize je to co mi dost chyba
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Za elektróny som rád že sa páčia zamračenie tiež a ku dverám je vyjadrenie hore-JxD- píše:Dle mého názoru....kola pěkný, to zamračení se mi hodně líbí....na druhou stranu nesnášim tenhle lesklej "hliník" v autech a považuju to za naprostej tuzing.....asi tak
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Som rad ze sa konecne niekdo pustil do upravy Accenta ale skoda ze to neni moj salek kavy jedine co sa mi lubi su kolesa, zamracenie je na moj vkus moc(polovica z toho co si spravil by uplne stacila), zavarena prdelka ee skor si mal len premracit vyzeralo by to ovela lepsie nez teraz aj nez origo alebo ked uz si to cele zahladil mal ist fuc aj zamok lebo teraz to tam "narusa". Ja som videl jak vyzera tapacir na accente vlastne ho vidim skoro kazdy den a tiez sa mi nelubi(mam to na zozname uprav ) ale je rozhodne krajsi nez hento co si tam dal A to ze znizim auto naraznikmi je pekna blbost pretoze to auto bude vyzerat opticky dost smiesne vysoke a uzke...radsej nizsie pruziny a poladit origo narazniky a efekt bude podla mna ovela lepsi
Neber to tak ze by som ta nejako buzeroval len som napisal svoj nazor tebe sa tiez napr. nemusi pacit to ake upravy ja robim na svojom accente odkial si ak to neni tajomstvo? jo a este vela stastia a nervov pri dalsich upravach
Neber to tak ze by som ta nejako buzeroval len som napisal svoj nazor tebe sa tiez napr. nemusi pacit to ake upravy ja robim na svojom accente odkial si ak to neni tajomstvo? jo a este vela stastia a nervov pri dalsich upravach
aktuálne: Alfička 166 2,4 JTD
moja ex: Adelka X-3 1,3 62kW
/-/v rodine: Accent 2005+Accent 2011+i20
moja ex: Adelka X-3 1,3 62kW
/-/v rodine: Accent 2005+Accent 2011+i20
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
čo sa týka zamracenie by si sa cudoval ale moc to neje možno to tak vyzerá skus si to opticky spravit lepiacou páskou a uvidíš.....čo sa týka ako hovoríš prdelky tak to je vec názoru inak to vizerá teraz inak to bude vyzerat po kompletnom dokončení nastriekaní a polepení auta...čo sa týka zámku máš pravdu že tam dost kričí....avšak je pár možností ako nato...Marek_PD píše:Som rad ze sa konecne niekdo pustil do upravy Accenta ale skoda ze to neni moj salek kavy jedine co sa mi lubi su kolesa, zamracenie je na moj vkus moc(polovica z toho co si spravil by uplne stacila), zavarena prdelka ee skor si mal len premracit vyzeralo by to ovela lepsie nez teraz aj nez origo alebo ked uz si to cele zahladil mal ist fuc aj zamok lebo teraz to tam "narusa". Ja som videl jak vyzera tapacir na accente vlastne ho vidim skoro kazdy den a tiez sa mi nelubi(mam to na zozname uprav ) ale je rozhodne krajsi nez hento co si tam dal A to ze znizim auto naraznikmi je pekna blbost pretoze to auto bude vyzerat opticky dost smiesne vysoke a uzke...radsej nizsie pruziny a poladit origo narazniky a efekt bude podla mna ovela lepsi
Neber to tak ze by som ta nejako buzeroval len som napisal svoj nazor tebe sa tiez napr. nemusi pacit to ake upravy ja robim na svojom accente odkial si ak to neni tajomstvo? jo a este vela stastia a nervov pri dalsich upravach
1, zavarit zámok ( som zo slovenska a mi to máme pokial nevieš porušenie zákona lebo hasiči v prípade nehody maju zhoršený prístup do auta )
2, premiestniť ho inde ( lahke povedať ťažšie urobit a ešte ktomu nájsť miesto kde by to pasovalo
3, prefarbit do farby kufru aby to tam nekričalo...najjednoduchšie a bez dalších zásahou v karosúrii
Tak či onak sa to riešiť bude neostane to hentak to ťa možem uisťiť. K tapaciru ti povie asi tolko..100ludí 100 chutí každý hovorí inak každý má inú predstavu ine možnosti iné nápady...moj nápad je interiér na hrom a lesk.....utlmené nútro ma deprimuje....k zníženiu auta asi tolko že vysoké ako visoké...musíš brat do uvahy to čo chceš s tým čo je možné...ak necháš kolesá malé pružinami to znížiš a daš dajme tomu upravený nárazník chcem vidieť kolko ti ten nárazník vydrží na naších cestách v poriadku bez škrknutia o cestu...ak zasa necháš origu nárazník nemáš niako zvlášť tuning spravený...predné a zadné spojlere na nárazník pokial viem niesú aby si ich tam dokupil.... ak máš možnosť si z laminátu vyrobiť niečo také a vieš ako nato budem rád ak poradíš ale i tak zasa na slovensku musím mať od všetkého certifikát...a k tej víške asi tolko že si možeš všimnut že rozmer pneumatik a vlasne koles tam hodne zmenil a hlavne zmenšil rozdiel medzi gumou a lemami.... ak si sa to tu nedočítal vieš ake na accente majú byt gumi a ja tam mám195/50 R15 takže sa mi sice pristor zmenšil auto nepatrne zdvihlo ale stale je malí rozmer medzi cestou a autom.... ak nasadím športové nárazníki a bude dostatok miesta nemám nič proti športovím pružinám.... Inak nemaj obavi žebysom tvoj článok bral ako urážku alebo buzeráciu to ani v najmenšom..ved ja sa držím toho je to moje auto a spravím si to tak aby sa to v prvom rade páčilo mne.
Inak som zo Senice.
- 1989Dj.Fox
- **
- Příspěvky: 111
- Registrován: 29 úno 2008, 15:12
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Zahorak
Videl som auti live a prdelka toho akcentu sa mi docela paci. vizera to ako Dodge Neon. S tym tapacirom je to trochu horsie nieje to moj styl mam rad matne farby chrom sa mi vobec nepaci radsej to potiahnut carbonom. litaku vyzeraju super auti o dost rozsirili o vela lebsie to drzi na ceste. zamracenie??? ani vela ani malo. Uz sa tesim na naraznik a Nowy kabat vo forme noweho laku
Videl som auti live a prdelka toho akcentu sa mi docela paci. vizera to ako Dodge Neon. S tym tapacirom je to trochu horsie nieje to moj styl mam rad matne farby chrom sa mi vobec nepaci radsej to potiahnut carbonom. litaku vyzeraju super auti o dost rozsirili o vela lebsie to drzi na ceste. zamracenie??? ani vela ani malo. Uz sa tesim na naraznik a Nowy kabat vo forme noweho laku
1989Dj.Fox Moje prvni afticko Coupatko 1996 2.0 102kW
Brat-69tomino pouziva moj nick: Accent 1996 1.5
Brat-69tomino pouziva moj nick: Accent 1996 1.5
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Tak tak 100ludi 100chuti ešte k tomu znizeniu, da sa aj na SK jazdit kamarat ma civica znizeneho tak ze pomaly ani nestrcis prst medzi podbeh a koleso a ma ho na denne pouzitie sice sa priznal ze obcas ma problem zaparkovat lebo sa nevystvera napr. na nejaky vacsi obrubnik ale inak dosiel vsade kam chcel a na accenta sa daju zohnat pruziny so znizenim max 4cm takze myslim ze tym to auto klesne tak akurat a dostanes sa stym vsade. A nevidim problem v tom keby si das tuningove narazniky ALE rovnako dlhe ako origo a uz mozes pouzit aj nizsie pruziny a pacilo by sa to kazdemu rozpisal som sa len preto lebo u mna to ze znizim auto naraznikmi neobstoji, vzdy sa da urobit kompromis
A aku farbu planujes ked si pisal ze by si chcel novy lak?
A aku farbu planujes ked si pisal ze by si chcel novy lak?
aktuálne: Alfička 166 2,4 JTD
moja ex: Adelka X-3 1,3 62kW
/-/v rodine: Accent 2005+Accent 2011+i20
moja ex: Adelka X-3 1,3 62kW
/-/v rodine: Accent 2005+Accent 2011+i20
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Tak ja nad tym rozmyslam uvidim ako to bude vysoko ak tam dám tie nárazníki a velmi laho zrežem povodne pružiny..nemyslíš...čo sa týka farby tak vrch auta bude tmavý černý perletový ( asi perletový ) spodok bude tmavá ( brutálne tmavá ) modrá...ak dobre vidím tak niečo tak ako máš ty.... modru farbu už mám doma
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Sportove pruziny a seriove tlmice k sebe nepatria!!!
Hovoril mi to aj V.Bures predtym ako som planoval znizovat.... Napriek tomu som neposluchol a urobil som znizenie iba pruzinami...
Je to tuhsie ano, ale ako sa auto rozhupe tak to je koniec, hlavne ked ti to spravi v zakrute tak ti uskoci zadok...
Na bezne pomale jazdenie je to super, ale ked pritvrdis tak sa sprava auto nevyspytatelne...
Moj postreh moja skusenost.
Hovoril mi to aj V.Bures predtym ako som planoval znizovat.... Napriek tomu som neposluchol a urobil som znizenie iba pruzinami...
Je to tuhsie ano, ale ako sa auto rozhupe tak to je koniec, hlavne ked ti to spravi v zakrute tak ti uskoci zadok...
Na bezne pomale jazdenie je to super, ale ked pritvrdis tak sa sprava auto nevyspytatelne...
Moj postreh moja skusenost.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
ved ja som takyže nikde nepovedal žeby som nechál klasické tlmiče...tlmiče by som dal športove iba pružiny by som zrezal...ide oto že pružiny su drahšie ako tlmiče a to ani nehovorim o športových
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Ani nezrezavaj prosim, to je este horsie... To radsej si kup iba pruziny Vol to mensie zlo...
ale ja som za komplet sportovy podvozok.
ale ja som za komplet sportovy podvozok.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
-
- *
- Příspěvky: 71
- Registrován: 23 říj 2009, 21:40
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
hovorim podla toho ako to bude vyzerat zo spojlermi podla toho sa rozhodne ci aj pružiny z tlmičmi športové
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postupná úprava accent 1996 1.5 12V
Zamracenie a kolesa vyzeraju velmi dobre, no tapacirung je strasny. Pripomina mi upravy typu... hodit si dozadu vlastnorucne vyrobenu nalepku s doslovnym znenim "No fír". Vyhodit prec - hned! Ked chces mat podobnu upravu, pouzi normalny plech (pracnejsie na namontovanie) alebo velmi dobry efekt dosiahnes aj kovolaminatom (tenky, lahky, no hrozne sa reze).
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm