Auto nestartuje, ale startét točí
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
Nuz kukol som, s plynom to chyta aj s vadnym cidlom teploty (iba sa meni bohatost vstreku-dymí a otacky kolisu podla toho ako to cidlo blbne) Ale ked nechytá vobec a inokedy ok tak by snad povedal ze mu blbnu otacky alebo sa mu to prechlastava...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- Reklama
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
Kód: Vybrat vše
vadné teplotní čidlo v akci:
http://www.stream.cz/video/21843-hyunda ... -hoskovice
čas: 2.15
Hyundai Scoupe GT
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
jasne ze to nepomoze, iba ak by sa to dostalo do kablov a urobilo zvod ale nic to neriesi...
neni nad test meraním
neni nad test meraním
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
Odpor při teplotě 100 stupňů Celsia: 188 Ohm na teplotním čidle
Hyundai Scoupe GT
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
ale aby si ho zmeral musis ho odpojit, nehovorim ze to nie je cesta.
Mal som na mysli meranie napatia v zapojenom stave po otoceni kluca bez rozpojovania prepichnut hrotmi meraku kable a s nicim nehybat tak je to istejsie
Mal som na mysli meranie napatia v zapojenom stave po otoceni kluca bez rozpojovania prepichnut hrotmi meraku kable a s nicim nehybat tak je to istejsie
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
Ale meřením U na čidle nezjistí jestli už je vhodné na výměnu nebo ne,to máš jako když vezmu zapalovací kabely a změřením na nich odpor,tak se rozhodnu na základě měření,že ten a ten už je hodně v (_._)
Hyundai Scoupe GT
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
milis sa.
Obvod v RJ mera na zaklade ubytku napatia na cidle jeho odpor. Takze napatie sa meni podla jeho odporu. Odpor cidla sa meni podla teploty takze aj to napatie. Takze podla napatia na cidle pri urcitej teplote vies zistit ci zodpoveda spravnej hodnote a hlavne to ma vyhodu ze po natiahnuti kablov do kabiny vies sledovat pripadne zmeny aj pocas jazdy...
Ten termistor co je v tom cidle byva nevyspytateľný a blbne si kedy sa mu zachce.
Pokial viem tak to býva zapojené tak ze jeden kábel na cidle je +5V a na druhom sa mení napatie od v rozsahu cca 4-1V alebo naopak je jeden kostra a na druhom sa meni cca od 1-4V podla typu rJ.
Obvod v RJ mera na zaklade ubytku napatia na cidle jeho odpor. Takze napatie sa meni podla jeho odporu. Odpor cidla sa meni podla teploty takze aj to napatie. Takze podla napatia na cidle pri urcitej teplote vies zistit ci zodpoveda spravnej hodnote a hlavne to ma vyhodu ze po natiahnuti kablov do kabiny vies sledovat pripadne zmeny aj pocas jazdy...
Ten termistor co je v tom cidle byva nevyspytateľný a blbne si kedy sa mu zachce.
Pokial viem tak to býva zapojené tak ze jeden kábel na cidle je +5V a na druhom sa mení napatie od v rozsahu cca 4-1V alebo naopak je jeden kostra a na druhom sa meni cca od 1-4V podla typu rJ.
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Auto nestartuje, ale startét točí
minule som riesil kamosov Trajet 2,0 16V 100kW ktorý nechcel chytat, nedával iskru ale obcas chytil a zhasol. Chytil som merak s log. sondou a pichol som sa na hall cidlo kluky a nic neposielalo zato cidlo vacky ano. Tak mi to bolo hned jasne. Aj napichnutie na pc to potvrdilo, rj hlasila zavadu cidlo vacky v prdeli. Ale to cidlo stoji 190€ no strasne. Tak som odfrezoval plast v ktorom je ta hall sonda a dal tam novu za 1,5€ s podobnymi parametrami, zalial do epoxy a je pokoj...
Co ti poviem nevedia co za to pytat v original servise...
Co ti poviem nevedia co za to pytat v original servise...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B