Jinak jsem vyloženě uchvácen tím, že jsou na tomto fóru tací, co objeli 50x dokola zeměkouli a umí jezdit i bez spojky. Gratulace
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Neboj, taky vím k čemu slouží opěrka na levým předním podběhuHardcam píše:Stal jsem tam snad 1000x, ale asi asi s vytazenym okynkem.
Pochopim, ze se spojka pali, kdyz se moc dlouho drzi v poloze zaberu (napr. pri rozjezdu s vlekem, kdy proces rozjeti trva dele), ale aby se to delo pri beznym rezime mi do hlavy nejde.
Osobne se snazim v maximalne kratky dobe spojky pedal pustit a nodu dat na odkladaci prostor, treba je to muj klic k uspechu
Není třeba být uchvácen, stačí umět říditkentanjack píše:
Jinak jsem vyloženě uchvácen tím, že jsou na tomto fóru tací, co objeli 50x dokola zeměkouli a umí jezdit i bez spojky. Gratulace
hm, asi mi "zvolšověly" vmmv píše:víš ogyne, ale tady asi doopravdy jde jen a pouze o ten použitej materiál, máš li "olšový nohy" tak nato holt smrdí (třeba je to schválně aby ti fabrika dala najevo že děláš něco špatně) ale na jiných autech to prostě klouzne a nesmrdí, proto jsem psal, že když botou "roznejtuješ" hovno, tak to taky smrdí intenzivněji
Jasně, přiznávám, že chyba je ve mně - jinak by asi tahle diskuze neskončilaMeggie007 píše:Palici spojka urcite neni vlastnost u, korejce mame v cele rodine uz cca 20 let. Krome jednoho kousku to byly a jsou vsechno drzaci a spojka nikdy nesmrdela ( krome zasadni chyby mezi pedalem a volantem
).
Drzim se toho co me ucil deda, jenz nalital pres 5mil. km na osobacich, takze necim ty rady podlozene opravdu melNa spojce se proste stoji naproste minimum casu a toho se drzim. Na Lantre J1 mi odesla ve 220tkm ( byl jsem 3-ti majitel, spojka byla puvodni a ja s ni najel 100tkm). Na Elantre mi odesla ve 160tkm ( byl jsem 2 majitel a predtim fungovala jako firemni u sklenaru a tahala karu se sklem - mela narok, na i30 co mam ted - nesmrdela ani jednou ( najeto 37.000km a v Brne se drncat v zacpe je standart nez vyjimka ).
Nejvetsi zkusenost se spojkou mam jeste z Lantry, ve 2 rano mi u Pelhrimova po vyrazeni v obci spadnul spojkovy pedal na podlahu a bolo po srande. Neslo nic. Jel jsem z CB do Brna, takze v tuhle hodinu nekoho shanet nebyl uplne dobry napad. Nu napadlo me zkusit tam dat rychlost s vypnutym motorem, proslapnout pedal skoro do motoru, nastartovat a zkusit se rozjetProslo to - s 1.5-kou jsem se rozjel na 5-ku na cca 500metrove rovince
Dojel do Brna bez prerazeni az pred barak ( nastesti toho takhle casne rano moc nejelo ). Ale maximlani vykon prisel na ceste zpatky ( Brno - Ceske Budejovice na 2 prerazeni
![]()
![]()
) Vyjizdel jsem v 1 rano z Brna, u baraku nahodil 5-ku a vyrazil, na exitu 91 vypnul motor, nahodil 2-ku a vyjel kopecek, pak opet za 5 a az pred branu meho domovskeho
servisu v CB. Nu zazitek, ale klanim se, ze ta stara 1.5-ka to dala
Právě proto, že se mi to zdálo divné, jsem založil toto vlákno. Ale zatím jsem se jen dozvěděl, že jsem "lama", mám volšový nohy, levou stále držím na spojce, chyba je mezi volantem a pedály a další "moudra", která přispěla zásadním způsobem k řešení situaceMeggie007 píše:Nemyslel jsem, ze neumis radit, ale ze je to divne. Treba blbej kousek, stat se to klidne muze.
Kazdopadne drzim pesti at se to srovna a nesmrdi!
Jinak - radit bez spojky - nejsu prasePouze v naprostem extremu
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |