motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.4 T GDi
Dnešní ranní jízda 130 km, v rámci předpisů, žádné loudání, spotřeba jen 5,7 l/100 km, 50% okresky, 25% dálnice, 25% město. Je to znatelně živější a tišší motor než 1,6 GDi. Co mi vadí je ta díra v otáčkách pod 1 500, rozjezdy nic moc. Ale učím se. Při citlivé práci s plynem a spojkou se to zlepšuje, jde o cvik. Při kroužení v podzemní garáži občas auto zasahovalo do brzd, to se mi u staršího nestávalo.
90 km/hod při 6. stupni znamená 2 000 ot/min, 130 km/hod 2900 ot/min. V rychlostech kolem 70 km/hod je podle mě mít lepší zařazenou pětku (na šestku se trápí kolem 1 500 ot), což je rozdíl proti 1,6 GDi. Celkově jsem zatím po těch pár kilometrech spokojen, jak s motorem, tak s tím jak jsou stupně převodovky naskládány.
90 km/hod při 6. stupni znamená 2 000 ot/min, 130 km/hod 2900 ot/min. V rychlostech kolem 70 km/hod je podle mě mít lepší zařazenou pětku (na šestku se trápí kolem 1 500 ot), což je rozdíl proti 1,6 GDi. Celkově jsem zatím po těch pár kilometrech spokojen, jak s motorem, tak s tím jak jsou stupně převodovky naskládány.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
Mrtvo pod 1.500 ot/min je u syrového motoru očekávatelné . Ale ono ani po zajetí to nebude o výrazně moc lepší, turbo prostě zabírá až nad touto hranicí. Co se týče trochu "panické" reakce AEB, prostřednictvím palubního počítače lze nastavit citlivost AEB, mám za to, že z výroby byla nastavena citlivost nejvyšší, posunul jsem na nejnižší a je po problému .
A samozřejmě blahopřeji k novému autu, samé pohodové kilometry přeji!
A samozřejmě blahopřeji k novému autu, samé pohodové kilometry přeji!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: motor 1.4 T GDi
Díky za radu, přenastavím to. Mimochodem Micheliny co jsem koupil jsou made in Russia, tak už jsem se lekl Ještě k oleji u této motorizace: - interval výměny je 15 000 km nebo 1 rok.Mr. HYUNDAI píše: Co se týče trochu "panické" reakce AEB, prostřednictvím palubního počítače lze nastavit citlivost AEB, mám za to, že z výroby byla nastavena citlivost nejvyšší, posunul jsem na nejnižší a je po problému
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
U všech benzínových "turb" to tak je a ještě u Genesisu 5,0 V8 GDi .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: motor 1.4 T GDi
já osobně bych se na jakékoli prodloužené intervaly výměn olej vykašlal a těch 15000km bych bral jako nepřekonatelnou zeď - tedy pokud je auto tvoje a nepočítáš s tím že za 3-4 roky jdeš do dalšího..... dalším majitelům ale takovou "dobrou koupi" nezávidím
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: motor 1.4 T GDi
Určite 15.000km je strop ! Prvú výmenu by som robil skôr.
Priame vstrekovanie + turbo má svoje muchy.
Priame vstrekovanie + turbo má svoje muchy.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
jj, plánuju 1. výměnu už po ujetí 5 000 km. Další po 12 000-13 000 km. Při mém nájezdu 25 tis. ročně budu měnit 2x ročně. A tankuju jen Vervu 100.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Kde jezdíš, že pětku využíváš minimálně? To jako vůbec nebo spíš čtyřku a šestku?Tudy píše:Prvni dojmy... Zpřevodovani mi vyhovuje, použitelná je i pětka, kterou jsem u 1.6 GDI využíval minimálně.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Přesně, jezdím hlavně okresky s malým provozem a s minimem zatáček (trasa Praha-SZ Čechy) a zčásti dálnici. Takže v obcích jezdím se zařazenou čtyřkou, za městem zrychlím na 90 km/hod a dám rovnou šestku. A s 1.6 GDi jsem jezdil při 70 km/hod už na šestku (ve městě, tam kde je to povoleno)
Naposledy upravil(a) Tudy dne 18 kvě 2017, 11:42, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
To smysl dává
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
On to má podobně i Dualogic od Fiatu. Jen bych uvítal, kdyby ta DCT si držela profily řidiče, např. podle ID klíče. Manželka má trochu jiný styl jízdy, takže když po ní sednu do auta, tak to převodovce chvilku trvá, než si zvykne na jiný stylpetzl62 píše: DCT mě taky hodně zaujala-je to takový elektronický hajzlík,který se podle toho jak jedeš učí předvídat tvůj styl jízdy a podle toho ti podsouvá řazení,aby to jelo v ideálním módu.Když ho necháš jet podle něj,ani nevíš,že jedeš a někdy sakra rychle.Hlídat budíky jsem se musel po vyjetí učit asi hodinu.A když mu do jeho ega vstoupíš se změnou,tak chvilinku jako by tě přesvědčuje-nee-tohle jsem vyhodnotil jinak ,ale rychle se nechá přemluvit,že pánem jsi tady ty a spolupracuje podle tebe. Zajímavá fičurka.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Navrhuji jiné auto pro manželku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
To je ale úplně chybné řešení...
Navrhuji jiné auto pro sebe
Sice se bude Vorlajz cukat s pozváním na další sraz, ale něco mi říká, že to zkousne
Navrhuji jiné auto pro sebe
Sice se bude Vorlajz cukat s pozváním na další sraz, ale něco mi říká, že to zkousne
Re: motor 1.4 T GDi
Mno já to tak provedl. i30 combi co mám v podpisu jsem přesunul na manželku a na rodinnou dovolenou.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
Tak tomu bych icu taky rozumněl
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate