nene asistent jízdy v pruzích akorát řve když přejíždím čáru a je kontrolka buď bílá nebo zelená ...samo to všem neřídí, to jsem zkoušel pustit volant na rovince a mezi pruhy to nerovnalo, jen to začlo řvát že nedržím volantMr. HYUNDAI píše:To znamená zaměňování systému hlídání únavy řidiče za asistenta jízdy v pruzích LKAS. Tak LKAS vypni tlačítkem vlevo na palubce a budeš mít po problému .
Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Naposledy upravil(a) Radunov dne 23 srp 2017, 15:19, celkem upraveno 1 x.
I30 kombi GDi gdh
- Reklama
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
tím taháním za volant zřejmě zkouší jak moc pevně člověk drží volant a jestli ho vůbec drží, aspoň na mě to tak působí a přesnou definici neřeknu, protože v tom autě nenechali uživatelskou příručku...a je to popravdě pěkně nepříjemné, divné a rušivé...je to od základu...mv12 píše:Co přesně znamená, že " systém hlídání pozornosti řidiče mě pěkně štve protože neustále tahá za volant " ???
A ten systém je tam jako standart u všech nových i30 nebo je to něco za příplatek?
I30 kombi GDi gdh
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Projdi menu nastavení v PP (myslím, že to je poslední záložka). LKAS se nastavuje ve 3 stupních - v prvním jen pípá a kontrolka je vlevo, ve druhých dvou už pomáhá řídit a kontrolka je vpravo (střídá bílou a zelenou). Je tam i nastavení citlivosti samočinného brzdění a hlídání únavy řidiče (to je tuším primárně nejcitlivější - hned jsem to dal na nejmenší citlivost a vůbec o tom systému nevím). Je možné, že v tom nejcitlivějším nastavení takhle blbne, já s tím problém v nejméně citlivém nastavení nemám.
Za nepřesnost se omlouvám.
Za nepřesnost se omlouvám.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
dynamika 1,0 T-GDi
https://www.youtube.com/watch?v=bY1pFxi4MNU
jinak smysl točit ho má do 5500 ot/min, to tam je ještě 150Nm kroutícího momentu
https://www.youtube.com/watch?v=bY1pFxi4MNU
jinak smysl točit ho má do 5500 ot/min, to tam je ještě 150Nm kroutícího momentu
I30 kombi GDi gdh
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Bylo tam nastaveno ,,standartní LKA"Mr. HYUNDAI píše:Projdi menu nastavení v PP (myslím, že to je poslední záložka). LKAS se nastavuje ve 3 stupních - v prvním jen pípá a kontrolka je vlevo, ve druhých dvou už pomáhá řídit a kontrolka je vpravo (střídá bílou a zelenou). Je tam i nastavení citlivosti samočinného brzdění a hlídání únavy řidiče (to je tuším primárně nejcitlivější - hned jsem to dal na nejmenší citlivost a vůbec o tom systému nevím). Je možné, že v tom nejcitlivějším nastavení takhle blbne, já s tím problém v nejméně citlivém nastavení nemám.
Za nepřesnost se omlouvám.
tak díky za vysvětlení ...jak jsem psal, příručka tam chybí
I30 kombi GDi gdh
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Když půjdeme do důsledku, tak má smysl ho točit do omezovače, protože v momentě, kdy klesá krouťák už má výkon slušnou hodnotu a stoupá. Ale mám vyzkoušeno, že tohle pásmo dává nejvíc smysl, při odřazení jsi pořád dost vysoko, aby turbo neztrácelo tlak. Slušně to jelo od začátku, ale teprve po překročení 10.000 km ten motor jede plynule.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
teraz je velka prilezitost si i30 kombikpozicat na tyzden. My ho mame na zaciatok rijna. Som zvedavy ako oturbeny trojhrncek pojde (a zaujimama spotreba)
taky litrovy ecoboost u Forda je velmi dobry motor, takze dufam ze aj Hyundaiu sa litracik podaril
taky litrovy ecoboost u Forda je velmi dobry motor, takze dufam ze aj Hyundaiu sa litracik podaril
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
bohužel nepodařil, ecoboost je úplně jiná liga...Mexican píše:taky litrovy ecoboost u Forda je velmi dobry motor, takze dufam ze aj Hyundaiu sa litracik podaril
KIA Cee'd 1.6 GDI (2014) FIFA World Cup Edition
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Věc názoru .mv12 píše:bohužel nepodařil, ecoboost je úplně jiná liga...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
To má zvuk jako zahradní drtič větví powercut od Mountfieldu. Jenže ten drtič potřebujete 20 hodin za rok to se dá vydržet.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
To mají prakticky všechny tříválce, prostě tam jeden válec na vyrovnání vibrací chybí (pravda, mám kolem sebe lidi, kteří to rovnou zazdí tím, že těch válců chybí 5 ). A možná jsem divnej, ale mně se ten zvuk pod plynem líbí, je takový pěkně "naštvaný".
Nicméně je to aktuální trend a dá se říct, že 1,0 T-GDi není špatný motor. Nemám problém s ním jezdit denně a troufám si tvrdit, že jsme si na sebe za těch víc jak 11.000 km zvykli. Ano, je potřeba se mu mnohem víc přizpůsobit než třeba motoru 1,6 GDi, ale mně to problém nečiní, jsem zvyklý auta střídat a přizpůsobovat se jim. Stejně tak nemám problém uznat, že 1,0 EcoBoost se Fordu opravdu povedl a nutno to přiznat i 1,0 TSi, některá jeho řešení jsou zajímavá a zjevně účelná. šel při vývoji cestou nejmenšího odporu a použil, obecně u motorů T-GDi, osvědčená řešení s minimem rizik. Výkony tak nejsou oslnivé, ale zase by to nemělo být na úkor životnosti a spolehlivosti, což je mně osobně při očekávaném provozování max. 2-3 roky, celkem fuk .
Samozřejmě netvrdím, že je to nejlepší motor na světě a rozhodně ho nechci nikomu vnucovat. Vyžaduje mnohem více uživatelské pozornosti než atmosférický motor a jeho cílová skupina je tak mnohem menší. Na druhou stranu si nedělám iluze o většině dnešních kupujících, kterým je vlastně jedno co je pod kapotou, mnohem víc je zajímá vzhled, elektronické blbinky a cena. Takže o množství prodaných tříválců "nemám strach".
Nicméně je to aktuální trend a dá se říct, že 1,0 T-GDi není špatný motor. Nemám problém s ním jezdit denně a troufám si tvrdit, že jsme si na sebe za těch víc jak 11.000 km zvykli. Ano, je potřeba se mu mnohem víc přizpůsobit než třeba motoru 1,6 GDi, ale mně to problém nečiní, jsem zvyklý auta střídat a přizpůsobovat se jim. Stejně tak nemám problém uznat, že 1,0 EcoBoost se Fordu opravdu povedl a nutno to přiznat i 1,0 TSi, některá jeho řešení jsou zajímavá a zjevně účelná. šel při vývoji cestou nejmenšího odporu a použil, obecně u motorů T-GDi, osvědčená řešení s minimem rizik. Výkony tak nejsou oslnivé, ale zase by to nemělo být na úkor životnosti a spolehlivosti, což je mně osobně při očekávaném provozování max. 2-3 roky, celkem fuk .
Samozřejmě netvrdím, že je to nejlepší motor na světě a rozhodně ho nechci nikomu vnucovat. Vyžaduje mnohem více uživatelské pozornosti než atmosférický motor a jeho cílová skupina je tak mnohem menší. Na druhou stranu si nedělám iluze o většině dnešních kupujících, kterým je vlastně jedno co je pod kapotou, mnohem víc je zajímá vzhled, elektronické blbinky a cena. Takže o množství prodaných tříválců "nemám strach".
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Aktuální trend to není, je to kurvení motorů kvuli emisím. Je to asi říválcové dno! Nikdo z chudých zákazníků nikdy neprosil výrobce, udělejte tříválec já ho tak moc chcu. Ať může můj bohatý soused čudit šestiválcem a emise vám vyjdou. Naopak, prodejci nutí tyto sračky zákazníkům krásně zabalené a těm v mnoha případech nic jiného nezbyde než vědomě do pasti spadnout. Jinak s ostatním souhlas.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
No a to se k benzinakum zacne davat i DPF
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
ludia majuci pod kapotou litrovy motor su nasmiech ludom co maju 1,6. Ti su zas na smiech ludom, co maju dvojliter - no ako tu bolo povedane - to co maju sestvalce a osemvalce su nad vecou
mame doma nepodarenu trojvalcovu hatapku (rv 2004) a jazdi.Jazdimes nou kazdy den primestske cety a jazdime do 6l Proste si clovek musi povedat, ake trasy chce jazdit. Ak pendlujem kazdy den Brno-Bratislava po dialnici, tak si predsa nebudem kupovat litrovy benzinak, to je jasne
mame doma nepodarenu trojvalcovu hatapku (rv 2004) a jazdi.Jazdimes nou kazdy den primestske cety a jazdime do 6l Proste si clovek musi povedat, ake trasy chce jazdit. Ak pendlujem kazdy den Brno-Bratislava po dialnici, tak si predsa nebudem kupovat litrovy benzinak, to je jasne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Keď so jazdil V6, tiež som si myslel,že všetko pod 2 litre je slabé.Dnes jazdím 1,6 a napodiv som spokojný.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...