Nevhodné podmínky pro start-stop

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Nevhodné podmínky pro start-stop

Příspěvek od Tudy »

dibarbora píše:...predpokladam, ze rekuperacne nabijanie vypnute nemas....
to netuším, mám to nastavené tak, že PP vyhodnocuje stav baterie jako podlimitní (napětí) pro spuštění funkce start-stop.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Reklama
 

Georges
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: Nevhodné podmínky pro start-stop

Příspěvek od Georges »

Díky shavt. Protože s i30 jsem jel úplně poprvé, netroufl jsem si vůbec nějaké tlačítko zmáčknout. A že jich tam je. Kdoví, jestli bych vůbec někam dojel.
Asistent jízdy v jízdních pruzích, asistent rozjezdu do kopce, asistent rozpoznávání dopravních značek, TPMS, brzdový asistent, asistent vozidla za mnou …
Koukám dopředu, sem tam do zrcátka, když mě předjíždí třeba BMW, Audi, nebo Mercedes uberu, uhnu, a jízdu si užívám. I když v dnešním provozu a s blbečkama, které potkávám, to už žádný extra zážitek není. Když konečně zaparkuju před barákem, jsem rád, že jsem ještě naživu.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Elektronika“