1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Příspěvek od slabostka »

ja som presadol z atmo či hybridu do tejto turbobenzínovej mašinky a jazdím stále rovnako - chceš zrýchlenie? Podraď a toč - to platilo aj pre atmomotor aj pre turbomotor, ja som vôbec nezmenil štýl jazdy a jedine dochladenie turba ale kedže je to automat ani to netreba lebo v režime D to nepúšta vysoko skôr to radí.... takže čo? Nič... som si vedomí že výkon je tu za cenu " je v tom turbo" a rátam s tým. Dnes je ale situácia na trhu taká že radšej vezmem 1.4 turbobenzín 4 valec so 100kW ako trojvalec 0.9-1.0 ktorá navyše nemá výkon alebo biednu dýchavičnú 1.4 či 1.6. Chýbajú tu klasické 2.0l atmo z rokov 80.-90. - tie ale už nebudú...
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Reklama
 

proviron
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2019, 14:33

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Příspěvek od proviron »

posledny mohykan je ASX 2,0 atmo
DanielP
*
Příspěvky: 43
Registrován: 18 zář 2016, 23:09

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Příspěvek od DanielP »

Problemy s turbem jak jsou psany i jinde a ja jsem jeden z tech ktery jej ma. Neni otazkou podtaceni motoru nebo spatneho razeni jak se tu mnozi s automaty snazi rict. Problemy jsou konstrukcni vadou coz mi bylo receno i primo na Hyundai. Aktuator turba, ktera ridi nataceni klapek a spol byl vadny a nedelal co ma. S ridicem to nema nic spolecneho. To jen aby se tu predeslo dohadum o tom co za to muze. Hyundai tenhle problem uz udajne vyresil a jsou k dodani jak samotne aktuatory tak nova turba celkove.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: 1,4t-GDI VS 1,4 CVVT

Příspěvek od zulyk »

len pre upresnenie, aktuator na TGDI ziadne natacanie klapiek na turbe neovlada, a to z jednoducheho dovodu, turbo ma pevne lopatky...tych udajne rieseni som uz zapocul viacero...realne som sa este s novym turbom nestretol...
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“