1,4i vs 1,5CRDi - co kupit
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Tak ako povedal, vlastne napísal Andy4, aj ja si myslím, že kým sa naftový motor zohreje, tak si zapýta svoje množstvo nafty. Kým som ja kúpil môjho Accenta 1,4, tak som aj čítal, aj s kolegami sme diskutovali na túto tému, že kým "nafťáka" zohreješ (myslíme ráno cesta do práce), tak ho vypínaš. No a z práce sa 2x,3x zastavíš v obchode a nezohreješ ani benzínový motor. Ale zase sa budem opakovať, je na slobodnej vôli každého, pre aké auto sa rozhodne. Ja som spokojný s mojím , majiteľ CRDI-čka je spokojný so svojim autíčkom. Aj keď je pravda, že návratnosť väčšej vstupnej investície je u Accentov snáď najkratšia, vlstne to Borek písal.
- Reklama
Peaty samozrejme máš pravdu, ale bolo leto a nemal som vtedy ešte Clio takže som Accenta využíval na všetky jazdy ako pracovné, tak súkromné. Ak už je ten motor zohriaty tak mu je viacmenej jedno či ide trasu dlhú 5km alebo 8. Tie štarty tou spotrebou až tak rapídne nezahýbu. A je tiež pravda že kým sa diesel nahreje tak to trvááááá, ale zase prevádzovú teplotu si drží aj 2 hodiny. Moj "malý benzín" zase vychladne už po polhodine.
Niekedy sú aj v premávke podmienky na jazdu ideálne, a niekedy zase absolútne nie. Ideálom je jazda mestským obchvatom kde sa bezproblémov vyhnem aj špičkám a pri dodržaní 80tky nieje problém urobiť tých 900km. V lete určite nie ....
Niekedy sú aj v premávke podmienky na jazdu ideálne, a niekedy zase absolútne nie. Ideálom je jazda mestským obchvatom kde sa bezproblémov vyhnem aj špičkám a pri dodržaní 80tky nieje problém urobiť tých 900km. V lete určite nie ....
mx5/swiftsport/santafe/accent
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
takmer 950km na nadrz a to na zimnych gumach, je fakt ze som jazdil najma mimomesto a malicko dialnicAndy4 píše:Peaty samozrejme máš pravdu, ale bolo leto a nemal som vtedy ešte Clio takže som Accenta využíval na všetky jazdy ako pracovné, tak súkromné. Ak už je ten motor zohriaty tak mu je viacmenej jedno či ide trasu dlhú 5km alebo 8. Tie štarty tou spotrebou až tak rapídne nezahýbu. A je tiež pravda že kým sa diesel nahreje tak to trvááááá, ale zase prevádzovú teplotu si drží aj 2 hodiny. Moj "malý benzín" zase vychladne už po polhodine.
Niekedy sú aj v premávke podmienky na jazdu ideálne, a niekedy zase absolútne nie. Ideálom je jazda mestským obchvatom kde sa bezproblémov vyhnem aj špičkám a pri dodržaní 80tky nieje problém urobiť tých 900km. V lete určite nie ....
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Andy: tak to mam opacnou zkusenost, benzin mi vychladal velmi pomalu a diesel vychladne temer okamzite, behem deseti minut se teplota o polovinu snizi.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše:Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....Hardcam píše:Andy: tak to mam opacnou zkusenost, benzin mi vychladal velmi pomalu a diesel vychladne temer okamzite, behem deseti minut se teplota o polovinu snizi.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
V jádru asi záleží na tom, jak který motor je robustní. Řekl bych, že diesel má robustnější kontrukci a tudíž vychládá pomaleji.Mexican píše:mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše:Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....Hardcam píše:Andy: tak to mam opacnou zkusenost, benzin mi vychladal velmi pomalu a diesel vychladne temer okamzite, behem deseti minut se teplota o polovinu snizi.
Přeji hezký den
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Určitě je to tak, jako u dieselu trvá déle než se zahřeje, tak potom zase delší dobu chladne.Pavel46 píše:V jádru asi záleží na tom, jak který motor je robustní. Řekl bych, že diesel má robustnější kontrukci a tudíž vychládá pomaleji.Mexican píše:mne sa subjektivne zda, ze CRDi chladne mierne pomalsie ako 1,25 16v u FiestyAndy4 píše: Nepoznám konštrukciu motorov, čisto subjektívne porovnávam to v čom jazdím....
Přeji hezký den
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Tak dnes som si spravil mensi testik spotreby, tak sem hodim vysledky. Kedze sa tu prebera ci diesel alebo benzin aj na kratke trasy do mesta, tak som meral spotrebu v meste:
- Ranny start auta, vonku -2°C, cesta po Trnave da sa povedat, celkova prejdena vzdialenost 5,5 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat a vysledna spotreba podla PP 8,7 l/100km. Styl jazdy velmi defenzivny...
- O 3,5 hodiny navrat spat, skoro tou istou trasou. Teplota 2°C, celkova prejdena vzdialenost 5,4 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat, ale chybalo uz iba malicko k tomu. Vysledna spotreba podla PP 7,0 l/100km. Styl jazdy opat velmi defenzivny. Ale cesta spat bola rychlejsia o cca 2 minuty.
- Ranny start auta, vonku -2°C, cesta po Trnave da sa povedat, celkova prejdena vzdialenost 5,5 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat a vysledna spotreba podla PP 8,7 l/100km. Styl jazdy velmi defenzivny...
- O 3,5 hodiny navrat spat, skoro tou istou trasou. Teplota 2°C, celkova prejdena vzdialenost 5,4 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat, ale chybalo uz iba malicko k tomu. Vysledna spotreba podla PP 7,0 l/100km. Styl jazdy opat velmi defenzivny. Ale cesta spat bola rychlejsia o cca 2 minuty.
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
mne ten nestastny palubak ukazuje v meste po dotankovani asi tak ako tebe.. mimo mesta to podom padne na 4 a pol, potom zas domesta a stupne to zvycajne na 5,7 az 6.. a vysledna je 5,2-5,4 ... odjazdi 100km v meste a dotankuj a uvidis to v realepeaty píše:Tak dnes som si spravil mensi testik spotreby, tak sem hodim vysledky. Kedze sa tu prebera ci diesel alebo benzin aj na kratke trasy do mesta, tak som meral spotrebu v meste:
- Ranny start auta, vonku -2°C, cesta po Trnave da sa povedat, celkova prejdena vzdialenost 5,5 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat a vysledna spotreba podla PP 8,7 l/100km. Styl jazdy velmi defenzivny...
- O 3,5 hodiny navrat spat, skoro tou istou trasou. Teplota 2°C, celkova prejdena vzdialenost 5,4 km, z toho ale 2 - 2,5 km po rovine konstantnou rychlostou, motor sa nestihol uplne zahriat, ale chybalo uz iba malicko k tomu. Vysledna spotreba podla PP 7,0 l/100km. Styl jazdy opat velmi defenzivny. Ale cesta spat bola rychlejsia o cca 2 minuty.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad