Kvalita Hyundai

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
Hardcam píše:No...jsem to rikal, ze to budou sunky:) ale musim uznat, ze pred Scoupe smekam...a je skoda, ze jich potkavam tak malo...vlastne potkavam stale 2 a ty same kousky...
Jako nemaj špatný jízdní vlastnosti a pěkně umí říznout zatáčku ůplně v pohodě!!!Akorát mají trošičku nervozní ovládání!!To je jediná výtka co bych tomu řekl!!To řízení mělo vypadat trošičku jinak,ale jinak super!!
Hhhhhn,Hhhhhhhhhn!!! :wink:
noo cece ja nez si zvyk tak jsem taky zdaleka neumel vyuzivat moznosti toho auta.. mozna to bude tim ze jsem ho mel chvili po autoskole uz a o zkusenostech s dacii ani nema cenu hovorit :) chce to strasne s citem, ma moc citlivej posilovac..
Reklama
 

Návštěvník

Re: Kvalita Hyundai

Příspěvek od Návštěvník »

Vašýk píše: Negativa jsou: velká spotřeba, nízký kroutící moment, zastaralá konstrukce, cena náhradních dílů, kvalita zpracování (jedná se o detaily), rychlá ztráta ceny (v případě prodeje). Bohužel pověst značky Hyundai v Čechách je špatná a vozidlo které mám, ze mě obhájce Hyundai neudělalo. :twisted:
Ahoj. vyjmenoval jsi problémy, které Sonaty do roku 2000, provázely.
Určitě mluvíš o motorizaci 2,0 16V.
velká spotřeba - díky snaze snížit emise jsou na Sonátách od 97' montovány dva katalyzátory ... proto Sonáty 92-93 měly větší výkon.
Nicméně sama automobilka nyní 2,0 na Sonatu nenabízí, protože prostě tento motor na tak velké a těžké auto nestačí - není to Octavia ...

zastaralá konstrukce - pochopitelně - vyjma dílčích změn elektronického řízení spalování a změn v řízení emisí je motor 2,0 16V beze změn od roku 1993, kdy debitoval - měl výkon 96kW a kombinovanou spotřebu 8l/100 km - dnes převládá názor, že na svou dobu to byl velmi povedený motor.

cena náhradních dílů je pochopitelná - nicméně zkus porovnat ceny stejných dílů od různých značek a zjistíš to co já, že Hyundai zdaleka není nejdražší ani mezi evropskými automobilkami ...

kvalita zpracování - tak to když slyším, vidím rudě, do prdele, toto je streotipní předsudek, který vytvořili novináři kolem Korejských aut. Pokud nehodnotíme vozy před rokem 1992, dílenské zpracování odpovídá ceně. Navíc mám zkušenosti s různými značkami a tvrzení a špatném dílenském zpracování v porovnání s evropskými auty stejné cenové relace jsou kecy. Vždycky, když někdo chce rejpat do Korejských aut a žádný nedostatek nenalezne, vždycky začne poukaziovat na kvalitu dílenského zpracování. Nedávno jsem viděl na TV Prima v jejich verzi "automotorevue" - nevím jak se to jmenuje - test Mercedesu ML. Redaktorům se nelíbil design zádě vozu, tak ho nazvali "korejským" - debilové. S tím souvisí i posledně jmenovaná špatná pověst vozů Hyundai v ČR. No hold jsme národ škodovkářů ....
Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

To je škoda řešit. Jeden kámoš koupil před roke třeba kadeta totálně v prdeli asi za 8000 a dnes říká, že škoda 120. To byly auta. Nezničitelný, skvělý na svou dobu :shock: Třeba rok 89 :lol: Chvíli jsme se hádali ale vzdal jsem to. :D Má cenu se s takovýma lidma hádat? Nemá, takže ať si každej myslí co chce.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Jirka1 píše:To je škoda řešit. Jeden kámoš koupil před roke třeba kadeta totálně v prdeli asi za 8000 a dnes říká, že škoda 120. To byly auta. Nezničitelný, skvělý na svou dobu :shock: Třeba rok 89 :lol: Chvíli jsme se hádali ale vzdal jsem to. :D Má cenu se s takovýma lidma hádat? Nemá, takže ať si každej myslí co chce.
To víš,že ne! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
black_sheep

Re: Kvalita Hyundai

Příspěvek od black_sheep »

Anonymous píše:
Vašýk píše: Negativa jsou: velká spotřeba, nízký kroutící moment, zastaralá konstrukce, cena náhradních dílů, kvalita zpracování (jedná se o detaily), rychlá ztráta ceny (v případě prodeje). Bohužel pověst značky Hyundai v Čechách je špatná a vozidlo které mám, ze mě obhájce Hyundai neudělalo. :twisted:
Ahoj. vyjmenoval jsi problémy, které Sonaty do roku 2000, provázely.
Určitě mluvíš o motorizaci 2,0 16V.
velká spotřeba - díky snaze snížit emise jsou na Sonátách od 97' montovány dva katalyzátory ... proto Sonáty 92-93 měly větší výkon.
Nicméně sama automobilka nyní 2,0 na Sonatu nenabízí, protože prostě tento motor na tak velké a těžké auto nestačí - není to Octavia ...

zastaralá konstrukce - pochopitelně - vyjma dílčích změn elektronického řízení spalování a změn v řízení emisí je motor 2,0 16V beze změn od roku 1993, kdy debitoval - měl výkon 96kW a kombinovanou spotřebu 8l/100 km - dnes převládá názor, že na svou dobu to byl velmi povedený motor.

cena náhradních dílů je pochopitelná - nicméně zkus porovnat ceny stejných dílů od různých značek a zjistíš to co já, že Hyundai zdaleka není nejdražší ani mezi evropskými automobilkami ...

kvalita zpracování - tak to když slyším, vidím rudě, do prdele, toto je streotipní předsudek, který vytvořili novináři kolem Korejských aut. Pokud nehodnotíme vozy před rokem 1992, dílenské zpracování odpovídá ceně. Navíc mám zkušenosti s různými značkami a tvrzení a špatném dílenském zpracování v porovnání s evropskými auty stejné cenové relace jsou kecy. Vždycky, když někdo chce rejpat do Korejských aut a žádný nedostatek nenalezne, vždycky začne poukaziovat na kvalitu dílenského zpracování. Nedávno jsem viděl na TV Prima v jejich verzi "automotorevue" - nevím jak se to jmenuje - test Mercedesu ML. Redaktorům se nelíbil design zádě vozu, tak ho nazvali "korejským" - debilové. S tím souvisí i posledně jmenovaná špatná pověst vozů Hyundai v ČR. No hold jsme národ škodovkářů ....
pritom ty korejsky "zadky" bejvaj hodne sexy :lol:
Uživatelský avatar
g-test
*
Příspěvky: 83
Registrován: 25 lis 2005, 15:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-test »

Jo,tak to musim priznat,ze zadky u Hyundaiu se mi vzdycky libily...holt jsme dolnak...Treba Sonata 94-97,nebo Pony (ten kulaty,myslim 95,96-???) a moje Lantra 94 s botickama vzadu taky vypada uchvatne...At si kazdej rika co chce,Hyundai jsou libivy auta.Kazdej ma vzdycky hubu plnou kecu a kdyz to pak vidi a sveze se v tom taknajednou meni nazor.Kdyz jsem si privezl Sonatu,tak jen ohrnovali nos ale asi za mesic jeden zarity oplar za mnou prilezl,ze jako za kolik by se dala sehnat a ze by ji rad mel...A to same u Lantry...Tech kecu v praci...zas Hyundai...A kdyz se pak prisly po praci podivat na parkoviste tak jen chodili okolo a zavistive ocumovali...Haha...Vzdycky se mi libili Korejsky/Japonsky auta a tak to i zustane...Jen ty nhradni dily jsou drazsi...
Lantra GLS 94´ 1.6i 16V DOHC, 114 HP
Sluzebni:
Renault Master 06' 2.5 Dci
Renault Clio 04',1.2 8V
Stearman
Příspěvky: 1
Registrován: 06 zář 2006, 19:48

Příspěvek od Stearman »

Rodiče mají Sonatu 2.0l 12/96. Kupovali ji když měla najeto 112000 km: Dnes má 205000. Zatím se tam měnila vodní pumpa (130000km), spojka (190000km) a ložiska v zad. kolech. Tyto věci jsou však spotřební matroš. Nějaká jiná závada se nevyskytla.
Co se týka nekvalitního zpracování - nemůžu s tím souhlasit. I po těch kilometrech nic nedrnční, neklepe a pod.. A to i přes to, že jsem se Sonátou potkal MB Vito (škoda 100000kč - z toho 64000kč airbagy). Při té havarii se projevila snad jen jedna věc, která je u Korejců horši, kastle jsou poněkud slabší než u západních vozů. Přesto, že to nebyla nějaká jaká rána, byla pohlá celá kastle.
Dnes uvažuji, že si stejný model pořídím taky. Je to velmi pohodlný vůz. I ten motor, který by mohl mít větší výkon, šlape pořád jak hodinky a nevezme si žádný olej. Prostor obrovský. Luxusní vůz za super peníze. :D
kiko
*
Příspěvky: 12
Registrován: 10 úno 2006, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kiko »

radas
*
Příspěvky: 14
Registrován: 10 pro 2006, 03:16

tlumiče

Příspěvek od radas »

ivan píše:Vašýku,ale tohle Ti muže udělat jakkýkoliv auto a nemusí to být zrovna
Hyundai!! :o
To co jsi vyměnil nebo nechal vyměnit,tak vzhledem počtu najetých kilometrů se nemůžeš divit!! :shock:
Životnost spojky zhruba kolem 100 000km!
Životnost tlumičů zhruba 30 000km!!
Přední ložisko v náboji to se stává! :cry: To není žádná závada!
Udělat rozvody a nový rozvodový řemen POVINNOST!! :!:
To,že praskne kladka nebo na stahování,to se stane kort po zimě!
A za druhé koupil jsi si olítaný auto o který se nikdo nikdy nestaral!!! :!:
A nadávat můžeš akorát sám na sebe,že si se nechal napálit!!! :evil:
A prosím nesváděj to na Hyundai to bys Mě naštval! :twisted:
P.s:Jestli máš problémy tak od to jsme tady a vítej! :wink:
tlumiče mi třeba na latře vydržely přes 100 000km zaleží jak a po jakých dírách člověk jezdí,ale je to normálka 100 000km jsem je repasoval a zas v pohodě a zarukou pul roku [/list][/quote][/i]
radas
*
Příspěvky: 14
Registrován: 10 pro 2006, 03:16

Příspěvek od radas »

ivan píše:
Pavel M píše:Pokud kupuješ starší auto tak s tím musíš počítat a ruku na srdce v ttolika kilometrech je snad spojka,tlumiče atd normální ba naopak si myslím,že to vydrželo dost.U Opla zafiry tlumiče v 70 000 km a to je prý hodně,rozvody v 60 000 km dle výrobce a ostatní záleží kdo jak s čím zachází,kde jezdí atd. :!: :?: :idea: Jinak ať to slouží!!!
Přesně tak! existuje tzv, plán údržby!!Většina lidí jezdí až dokonce dokud
auto se nerozpadne!! :cry: A pak když přijedou na opravu se všichni diví
jak je to drahé!! :wink:
jinak testy tlumičů na přístrojích se dělají za nějakých 180kč a tam se toukáže a vatiskne se se každé kolo zvlášt
ptr2
Příspěvky: 1
Registrován: 22 kvě 2015, 08:16

Re: Kvalita Hyundai

Příspěvek od ptr2 »

Už nikdy Hyundai!!!!!!!

Dobrý den. Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice. Několik krát u garanční prohlídky halasil jsem že počítač ukazuje nějakou chybu (svítí oranžová kontrolka elektroniky motoru CHECK). V servisu vždy mi chybu resetovali a řekli, že to nic není, že to jen počítač ukazuje chybu kuli LPG bych se toho nevšímal, že vše je v pořádku.Cítil jsem, že auto postupně má menší výkon, ale nejsem mechanik, tak jsem nevěděl že je to teprve začátek problému.Byl v jiném servisu (PROKEŠ SERVIS s.r.o.) a tam mi řekli že zjistili nevyhovující komprese na 1. a 2. válci. Řekli mi taky že nemůžou to opravit v záruce že to musím řešit tam kde mi předělali auto na LPG to znamená v Hyundaji v Průhonicích.Zděleno mi bylo že provoz na LPG poškodil motor.V Průhonicích zas už teď není autorizovány servis.Tam mi zas řekli taky že musí to řešit nějaký autorizovány servis a poslali mě do Hyundai Centrum Praha s.r.o. Tu mě čekalo nepříjemné překvapení. V Hyundai Centrum Praha s.r.o. zděleno mi bylo, že motor poškodil provoz na LPG, a záruka LPG už mi vypršela tak musím zaplatit za opravu motoru. Ukázali mi fakturu ze někdo ze stejným problémem zaplatil za opravu auta Tak jsem napsal stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Cítím se podveden! Auto jsem předělal na LPG v autorizovaném servisu Hyundai. Můžete mi vysvětlit proc mi Hyundai namontoval do auta něco co poškozuje motor? Jak jsem se informoval před přestavbou auta na LPG bylo mi zděleno že nebude žádný rozdíl ze auto se bude chovat tak jak by jezdilo porad na benzin. Navíc mi poradili že jestli mam o to starosti tak bych si namontoval LPG přimazáváni co jsem ihned u přestavby taky udělal. Informoval jsem se třeba v Polsku a tam mi řekli ze nesmí se do toho auta montovat plyn.Ze je to v Polsku zakázáno! Plyn poškozuje I30 a že v Polsku nikdo v Hyundaji by mi nikdy to nenamontoval. Nikdo v Polsku nehapal proc Hyundai v Česku podvádí zákazníky. V Polsku jestli bych to auto dal do servisu ihned by mi zrušili záruku! Nasel jsem na internetu víc lidi co jim stejné LPG poškodilo motor.Tak Hyundai v Česku musí vědět, že je problémové LPG v modelu I30. Proc mi nikdo neřekl že po přestavbě na LPG mi motor vydrží jen 80-100 tisíc a pak se budu muset zaplatit opravu motoru? Mi se zda že taky schválně mi to nikdo dřív neřekl bych ihned uplatnil záruku jak mi porad svitli CHECK. V Česku Hyundai namontuje LPG, dává záruku na plyn jen 2 roky a se snaží zbavit odpovědnosti za poškozeni motoru. Je to vypočítané tak by Hyundai vydělal ještě na opravě poškozeného motoru?! Chtěl jsem podat stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. LPG mi namontoval značkový servis Hyundai pravidelné jsem dělal garanční prohlídky.Hyundai by měl vědět že LPG není vhodné pro model auta který vlastním. Vědí to v Polsku, a to vůbec do toho modelu nedělají. Hlásil jsem chybu v počítací jak auto melo záruku na LPG nechápu proc dřív z tým nic nikdo nedělal. Nechápu proc mi říkali, že je vše v naprostým pořádku.Chybu resetovali v místo opravovat, a porad svítil ten CHECK. Myslím ze to je jasany důkaz že mi se to ne stalo včera.Minimálně rok jezdím a porad svítí ta chyba v počítací (CHECK). Teď už pomalu cítím že odchází motor. Předem děkuji za za odpověď nebo nějaké vyjádřeni tykající se moji stížnosti." Na co mi přišla odpověď že po dohodě se servisem Hyundai Centrum Praha bude vozidlo opraveno rámci záruky. Auto bylo 2 týdne v opravované v servisu náhradní auto nebylo dostupné tak jsem si půjčoval auto od kamaráda. Tak vypadá záruka mobility v Hyundai.To co reklamuji to jen kecy a oblbování zákazníka. Ale to není konec.Po opravě auta udělal jsem tak 400 Km a už zas začalo blinkat na oranžovo. Zhaslo to pak, ale občas se to svítilo a začalo taky zvonit něco v motoru. Tak jsem jel zas do servisu Hyundai Centrum Praha.Tam zděleno mi bylo že svíčka mi padla do motoru. Řekli mi taky že pravděpodobně je to chyba servisu Pyramida Průhonice že mi v 120000 nevyměnili svíčky. Náhradní auto zas nebylo dostupné tak jsem odjel autobusem. Další pracovní den jsem volal kdy vozidlo bude opravené, a kdy konečně mi dají náhradní auto. Po telefonu mi vedoucí servisu řekl že se to z Hyundai ČR řeší, a že neví jestli to půjde na záruku. Ihned jsem psal další stížnost na jednaní značky Hyundai v České Republice přímo do Infocentrum Hyundai. Napsal jsem: "Mam auto Hyundai i 30.Vozidlo bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Pyramida Průhonice.Začalo mi něco zvonit v motoru tak jsem jel do servisu (Hyundai Centrum Praha s.r.o.). Tu mi bylo řečeno že je to chyba servisu Pyramida Průhonice.Měli mi u záruční prohlídky vyměnit svíčky a to neudělali. Teď po telefonu mi vedoucí servisu tvrdí že se to z Vámi řeší, že neví jestli to půjde na záruku. Domáhám se uplatnění záruky na motor v moji vozidle. Neudělal jsem žádnou chybu. Další věc je záruka mobilnosti.V servisu mi řekli že nemají náhradní auto, a že neví jestli to půjde na záruku. K čemu je záruka mobilnosti jak já nemam auto a nutné auto potřebuji! Já jsem myslel že kupuji kvalitní auto od seriozní značky ale pomalu mam už dost porad něco nefunguji to už 5 oprava. Kde je ta kvalita? Vozidlo pomalu stoji víc v servisu jak já tym autem jezdím. Já jsem nekupoval auto na to by porad stalo v servisu já potřebuji v něčem jezdit! Co mam teď dělat kupit si další auto nebo jak si to představujete!?! Žádám o nějaké vysvětleni!" Na co mi přišla odpověď: "Děkujeme za Váš email. Podle našeho zjištění jste při servisní prohlídce po 120.000km požadoval pouze část úkonů, tudíž nebyla servisní prohlídka provedena úplně (včetně výměny svíček). Současný problém na motoru je způsoben svíčkou, která ale měla být vyměněna a tudíž nelze opravu udělat v rámci záruky. Litujeme, ale nemůžeme Vám více pomoci. Děkujeme za pochopení." Nikdy v živote jsem nikomu neřekl by mi neměnili svíčky! Nechápu jak muže Hyundai tak podvádět zákazníky. Nejsem mechanik a nevím co se děla a co se mění u servisní prohlídky. Ptali mé se jen jestli máji měnit kabinový filtr a že to nemusím a nemá to vliv na záruku. Tak jsem řekl že to nemá cenu ze jezdím tam minimálně 2x za rok, že vyměním to příště. To je napsané v zakázkovým listu! Proč není napsané tam že nechci vyměnit zapalovací svíčky? Napsali tam i to že nechci doplňovat provozní kapaliny a proč nikdo nenapsal ze nechci vyměnit svíčky? Pořad mi hyundai tvrdí že jsem si to přál, že mi nevyměnili svíčky proto že jsem jim to řekl, a já jsem jim nic takového neřekl. Nevím co mam dělat. Koupil jsem nové auto myslel jsem ze bude klid 5 roku a mam víc problému jak z nějakou ojetou škodovkou!!! Už nikdy ani já ani nikdo z mé rodiny nekupí nic co vyrábí ta značka!!!!!!!!!!!!!!!!
petr.s
***
Příspěvky: 632
Registrován: 29 bře 2013, 18:44
Bydliště: ČR

Re: Kvalita Hyundai

Příspěvek od petr.s »

Jen taková rychlá reakce, kdo a jak přišel na to, že 1. a 2. válec nemá kompresy? Asi tak, že musel vytočit svíčky, tak to asi znamená, že bude problém tam a ne v tom, že je někdy nevyměnili? Takže pokud tvrdí, že spadla svíčka do motoru, tak bude asi problém v posledním zásahu. I když nevím, jak spadne svíčka do motoru, ale to je asi vedlejší. A navíc, ten kde se v tom motoru "šťoural" naposledy by měl asi taky nést záruku a odpovědnost za to, co se stalo za 400 km. Nechápu jak se můžou vymlouvat na to, že někdo někdy něco nevyměnil a tím se to stalo...
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Uživatelský avatar
Dalin
***
Příspěvky: 770
Registrován: 05 bře 2009, 21:09
Bydliště: Klatovy

Re: Kvalita Hyundai

Příspěvek od Dalin »

Viděl by jsem to v případě nemožnosti domluvy na žalobu.
Držím palce ať to dobře dopadne a nakonec se domluvíte.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Jedna vec je ze pri zasahu predelani na LPG clovek musi cekat problem s motorem. Osobne bych nikdy auto na LPG nepredelal. Druha vec je sepis si reklamaci a predej ji kteremukoliv Hyundai je uplne jedno kde ti delali LPG. Nech si potvrdit reklamaci. Pockej 30 dnu musi ti dat protokol o reklamaci. Na auto mas 5let zaruku. Pokud ti to neuznaji potom znalec a soud. Nebo vyhledej pravni zastoupeni at zasle pokus o vyrizeni mimosoudni cestou. A hlavne si nenech s☆☆☆ na hlavu. Nejezdi od certa k dablu. Reklamaci musi prijmout kazdy servis Hyundai.
Odpovědět

Zpět na „SONATA“