Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Sice to sem nepatří, ale musím oponovat Pjotr1: křivky nejsou vše s litrem jsem najel 1000 km a reálně využitelné otáčky jsou v rozsahu 2000 - 4000 ot./min. Níže se to motoru nelíbí a vibruje a brble, výš hučí a nic moc už nejede a žere i malé děti u silnice, nejen trávu.
Omlouvám se za OT.
V tomhle tématu by bylo vhodné pokračovat jinde, ať nezasíráme vlákno.
Omlouvám se za OT.
V tomhle tématu by bylo vhodné pokračovat jinde, ať nezasíráme vlákno.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
To je celkem sranda kolik nás je s tímto prekérním problémem. Pokud bych si měl vybrat turbo, tak prosím ne tu 1TGDI. Ta 1.5 byla proti ní úplný král a pokud člověk akceptuje tu divnou IMT spojku a další otravný tlačítko na drive mod plus ještě tu baterku v kufru a startovat jen z neutralu a ještě se skoro se všema pedálama (jo je toho celkem dost). Tak je to bez váhání lepší auto. Jasně, já je jenom projel na testovačce a zkoukl tunu videii. Ale už na té testovačce ten litr měl strašně hroznej průběh do města. Buď čekáš než zabere turbo a nebo to zas zbytečně rve spojku z každé křižovatky. To DPI bylo krásně čistý, výkon porovnávali na videu na youtube a pokud s DPI trochu polechtáš otáčky je ten litr né o tolik rychlejší.
Pan Vaculík říkal spíš 10km jako min. hranici, zmiňoval to u litrového TSI myslím.
Ten elektromotor v 1.5tgdi dost i zamaskovává turbodíru, já jsem ji tam skoro necítil. Ale když se vrátíme k tomu požadavku na servis a bez údržby, tak to 1.5tgdi bude zase nejhorší, je to plné elektroniky a kravin. Počítač na kolečkách, stačí aby se seklo přepnutí ECO a už to bude pěkně na prd auto . I tak bych ho vzal hned, kdybych nejezdil 4km každej den do práce. A v zimě to na kole nejde. .
Mě tu kluci řekli takovou veselou větu, potřebuješ spolehlivost nebo zrychlení?
Pan Vaculík říkal spíš 10km jako min. hranici, zmiňoval to u litrového TSI myslím.
Ten elektromotor v 1.5tgdi dost i zamaskovává turbodíru, já jsem ji tam skoro necítil. Ale když se vrátíme k tomu požadavku na servis a bez údržby, tak to 1.5tgdi bude zase nejhorší, je to plné elektroniky a kravin. Počítač na kolečkách, stačí aby se seklo přepnutí ECO a už to bude pěkně na prd auto . I tak bych ho vzal hned, kdybych nejezdil 4km každej den do práce. A v zimě to na kole nejde. .
Mě tu kluci řekli takovou veselou větu, potřebuješ spolehlivost nebo zrychlení?
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Když už litr tgdi, tak automat, pak opadávají problémy s řazením a dalšími věcmi. A jede to krásně a tiše. Manuál nebrat.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
1,5TGDi treba kúpiť v sesterskom košiari... ako Kia Ceed a všetky tieto fičúry odpadajú... (baterka v kufri, iMT6..)pirko7 píše: ↑19 lis 2021, 20:25 To je celkem sranda kolik nás je s tímto prekérním problémem. Pokud bych si měl vybrat turbo, tak prosím ne tu 1TGDI. Ta 1.5 byla proti ní úplný král a pokud člověk akceptuje tu divnou IMT spojku a další otravný tlačítko na drive mod plus ještě tu baterku v kufru a startovat jen z neutralu a ještě se skoro se všema pedálama (jo je toho celkem dost). Tak je to bez váhání lepší auto. Jasně, já je jenom projel na testovačce a zkoukl tunu videii. Ale už na té testovačce ten litr měl strašně hroznej průběh do města. Buď čekáš než zabere turbo a nebo to zas zbytečně rve spojku z každé křižovatky. To DPI bylo krásně čistý, výkon porovnávali na videu na youtube a pokud s DPI trochu polechtáš otáčky je ten litr né o tolik rychlejší.
Pan Vaculík říkal spíš 10km jako min. hranici, zmiňoval to u litrového TSI myslím.
Ten elektromotor v 1.5tgdi dost i zamaskovává turbodíru, já jsem ji tam skoro necítil. Ale když se vrátíme k tomu požadavku na servis a bez údržby, tak to 1.5tgdi bude zase nejhorší, je to plné elektroniky a kravin. Počítač na kolečkách, stačí aby se seklo přepnutí ECO a už to bude pěkně na prd auto . I tak bych ho vzal hned, kdybych nejezdil 4km každej den do práce. A v zimě to na kole nejde. .
Mě tu kluci řekli takovou veselou větu, potřebuješ spolehlivost nebo zrychlení?
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
dibarbora: Svatá pravda Navíc s automatem je to hoooooodně povedená a úsporná kombinace
Zpět k tématu.
Zpět k tématu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Kolik máš s tou 1.5 DPI najeto? A v jaké to máš verzi HB?
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Já skoro 20
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Zeptejte se Chasnika
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
No ale tady totiž nejde o soutěž, kolik má kdo s i30 1.5 DPI najeto, ale o i o to, jestli jste z Ostravy, aby si ten motor Leendrix mohl vyzkoušet. O to tady šlo.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
Určitě to zkusím s remkrenem Jinak kia ceed je opravdu cenově zajímavá u motoru 1,5tgdi s výbavou která by mě stačila ale tohle nepatří do tohohle tématu
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: Motor 1.5DPi
@Leendrix: Jo jo, já jsem se jen ptal, kdyby měl někdo v Ostravě čerstvou novou i30 1.5DPI, že by sis mohl vyzkoušet ten rozdíl po zajetí, protože když jsem to auto měl začátkem léta úplně nové, tak jsem byl hodně zklamaný jaká je to lemra líná, ale po 5000 se to začalo měnit a teď jsem plně spokojený. Takže by nebylo od věci sednout do takových dvou aut pro srovnání - úplně nového a pak zajetého.
I když si myslím, že ty budeš zklamaný i tím mým zajetým autem, protože když se podívám na to, co jsi vlastnil a vlastníš za auto, tak na tak malý výkon nebudeš vůbec zvyklý.
I když si myslím, že ty budeš zklamaný i tím mým zajetým autem, protože když se podívám na to, co jsi vlastnil a vlastníš za auto, tak na tak malý výkon nebudeš vůbec zvyklý.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
i30 vs Ceed: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=199&t=39783
Obecně se ten výběr, jestli 1.0 TGDI/1.5TGDi nebo 1.5 DPi dá řešit tak, že si odpovíš na otázku, jestli jsi schopný s tím autem aspoň jednou za 14 dní jet na cca hodinku někam po dálnici. Pokud ano, olej se prohřeje a odpaří se z něj přebytečný benzín, který se tam dostává při studených startech a provozu ve městě a tak se nemusíš moc bát usazování karbonu a klidně běž do 1.0/1.5TGDi. V opačném případě je 1.5DPi bude lepší volba, protože nepřímý vstřik při studených startech tolik neředí olej benzínem, takže olej nebude tak rychle degradovat.
Ale i 1.5DPi ocení občasný protažení po dálnici.
Obecně se ten výběr, jestli 1.0 TGDI/1.5TGDi nebo 1.5 DPi dá řešit tak, že si odpovíš na otázku, jestli jsi schopný s tím autem aspoň jednou za 14 dní jet na cca hodinku někam po dálnici. Pokud ano, olej se prohřeje a odpaří se z něj přebytečný benzín, který se tam dostává při studených startech a provozu ve městě a tak se nemusíš moc bát usazování karbonu a klidně běž do 1.0/1.5TGDi. V opačném případě je 1.5DPi bude lepší volba, protože nepřímý vstřik při studených startech tolik neředí olej benzínem, takže olej nebude tak rychle degradovat.
Ale i 1.5DPi ocení občasný protažení po dálnici.
Re: Motor 1.5DPi
No myslím, že když někdo bude jezdit 14 dní kolem komína krátké trasy a jednou za 14 dní pojede hodinu po dálnici, tak se toho carbonu moc nezbaví. Turbo s přímým vstřikem opravdu není prioritně pro užívání auta jako auto do práce pro ježdění po městě a blízkém okolí.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000