Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Dneska ujeto 50 km po Praze s průměrnou spotřebou 5.1l/100km.
Ano, je to převážně tempomatových 85km/h po jižní spojce a 105km/h po okruhu, v takovém režimu si to s ohřátým motorem bere něco málo pod 5l/100km.
Průměr za celou dobu života auta, tj. srpna do teď je 6.3l/100km.
Ano, je to převážně tempomatových 85km/h po jižní spojce a 105km/h po okruhu, v takovém režimu si to s ohřátým motorem bere něco málo pod 5l/100km.
Průměr za celou dobu života auta, tj. srpna do teď je 6.3l/100km.
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Tak už jsem najel na "zimní spotřebu":
Inu, venku kosa, k tomu zimní gumy....
Pro srovnání spotřeba od dubna: A teď mi někdo vysvětlete jak to počítá hodiny? To bych měl průměr přes 100km/h
Stejnou trasu jezdím v létě za stejných podmínek až o litr méně!Inu, venku kosa, k tomu zimní gumy....
Pro srovnání spotřeba od dubna: A teď mi někdo vysvětlete jak to počítá hodiny? To bych měl průměr přes 100km/h
Re: Motor 1.5DPi
Tuším že hromadné info se automaticky resetuje každých 9999 km, takže vydrž ...
Re: Motor 1.5DPi
Motor 1.5 DPi, vyrobeno v listopadu, koupeno 3.12.2021, najeto zatím 650 km, zimní pneu 195/65 R15, průměrná spotřeba 6.2 l, ale při delší trase asi 60 km po dálnici i okreskách, se objevilo i 5.9 l, otáčky mezi 2000-3500, plynulá jízda jak po dálnici, tak po normální silnici. Je to ještě brzy, ale myslím si, že by neměl být problém jezdit do 6 l a delší trasy 5.7 - 5.8 l, možná i míň...
Re: Motor 1.5DPi
Asi 13000 a celkovej prumer 6.8
Praha dynamicky, jinak to neumim
A fakt nemam dojem, ze je ten motor nejak citelne zdechlej, protoze zas tak zdechlej neni kdyz se s tim clovek szije
Praha dynamicky, jinak to neumim
A fakt nemam dojem, ze je ten motor nejak citelne zdechlej, protoze zas tak zdechlej neni kdyz se s tim clovek szije
I30 1.5DPI kombi Comfort 16" 2021
Re: Motor 1.5DPi
Po městě je ten motor naprosto dostačující, dokonce většinou stačí mít pořád zařazenou trojku, ta pobere skoro všechno a případně ještě nastavenej omezovač na 55km/h. Brzda to rozhodně není. Otáčky se v takovém režimu pohybujou kolem 2500, pokud si to dobře vybavuju.
Re: Motor 1.5DPi
Mám 500km a je to super... Čím viac sedím v tom aute tým viac sa mi páčiremkren píše: ↑20 lis 2021, 22:10 @Leendrix: Jo jo, já jsem se jen ptal, kdyby měl někdo v Ostravě čerstvou novou i30 1.5DPI, že by sis mohl vyzkoušet ten rozdíl po zajetí, protože když jsem to auto měl začátkem léta úplně nové, tak jsem byl hodně zklamaný jaká je to lemra líná, ale po 5000 se to začalo měnit a teď jsem plně spokojený. Takže by nebylo od věci sednout do takových dvou aut pro srovnání - úplně nového a pak zajetého.
I když si myslím, že ty budeš zklamaný i tím mým zajetým autem, protože když se podívám na to, co jsi vlastnil a vlastníš za auto, tak na tak malý výkon nebudeš vůbec zvyklý.
2010 VW Polo 1,2 TSI 77kw
2015 Skoda Superb 4x4
2021 Huyndai i30 1,5 Dpi combi
Re: Motor 1.5DPi
V tomto vlákně je pěkné kouzlo nechtěného, baner "přechod od DPi online a rychle"
Život tropí hlouposti.
Život tropí hlouposti.
Re: Motor 1.5DPi
Jasný DPI má teď hodně lidí a snaží se ho zbavit pokud jde o dodavatele energie. Ale poslední komenty mě velice těší. Ubíjí mě to čekání s nejistotou že by to mělo byt HTP . A pěkně to od té moji listopadové objednávky podražilo.
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Přijde mi pružnější a úspornější než 1.6 MPI 75 kW v Octavii II, tam bylo ale jen 5 rychlostí...i30mpact píše: ↑15 pro 2021, 14:20 Po městě je ten motor naprosto dostačující, dokonce většinou stačí mít pořád zařazenou trojku, ta pobere skoro všechno a případně ještě nastavenej omezovač na 55km/h. Brzda to rozhodně není. Otáčky se v takovém režimu pohybujou kolem 2500, pokud si to dobře vybavuju.
Re: Motor 1.5DPi
Teda musim mit asi hodne tezkou nohu. Ja mam najeto 1700 km a prumerna spotreba sviti 6.7. Dneska jsem byl vyzkouset novy usek dalnice od Hermanic do Hradce Kralove a prumer za jizdu tam a zpet , tedy 90 km a to 40 po dalnici, istatni mesto nebo okresky a svitiloal na me 7,5. To jsem jel mezi 100 a 135 km/ h. Po zahrati jsem prvne zkusil slapnout na plyn a trosku to prohnat na 4500 otavkach a uz bych nerekl, ze ten motor je tichy Tichy mi prijde, kdyz to drzim v rozmezi 2 az 3 tis. otacek . Pak to ma takovy zvláštní zvuk, prijde mi ze mam diru ve vyfuku.Ta spotreba bude taky dost ovlivnena tim, ze at jedu pomalu na jakoukaliv stranu tak mam kopce hold Dvur Kralove je tak trosku dira okolo Labe a hory na blizku.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Jo, hodně záleží na stylu jízdy a na podmínkách, třeba dneska jsem najel asi 60 km zase po Praze a okolí a průměr byl 6,6. Stačí, že se ochladilo a provoz nebyl plynulý.
Re: Motor 1.5DPi
DPI je deklarován jako motor obzvláště vhodný pro studené starty, krátké trasy, jízdy po městě.
To je určitě pravda, nicméně čistě z hlediska spotřeby to tak úplně nevypadá, resp. při takovém provozu si docela rád "přihne". Když srovnám spotřebu 1.5 DPI a 1.0 T-GDI, tak na stejné trase (16 km) si DPI podle palubního počítače řekne skoro o litr na 100 km víc (6,6 l vs. 5,8 l). Při další jízdě (zahřátém motoru) pak ten rozdíl samozřejmě trochu klesá.
To samo o sobě není v rozporu s tím, že na krátké trasy opravdu vhodný je - zkrátka atmosféra s nepřímým vstřikem..
Nám doma kolísá celková průměrná spotřeba (měřená) od 6,0 do 6,7 l/100 km - sama teplota (léto/zima) na to zásadní vliv nemá, ale poměr krátkých a delších jízd pochopitelně ano.
To je určitě pravda, nicméně čistě z hlediska spotřeby to tak úplně nevypadá, resp. při takovém provozu si docela rád "přihne". Když srovnám spotřebu 1.5 DPI a 1.0 T-GDI, tak na stejné trase (16 km) si DPI podle palubního počítače řekne skoro o litr na 100 km víc (6,6 l vs. 5,8 l). Při další jízdě (zahřátém motoru) pak ten rozdíl samozřejmě trochu klesá.
To samo o sobě není v rozporu s tím, že na krátké trasy opravdu vhodný je - zkrátka atmosféra s nepřímým vstřikem..
Nám doma kolísá celková průměrná spotřeba (měřená) od 6,0 do 6,7 l/100 km - sama teplota (léto/zima) na to zásadní vliv nemá, ale poměr krátkých a delších jízd pochopitelně ano.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Motor 1.5DPi
Presne ako je deklarované.Atmo s nepriamym vstrekom je najvhodnejší motor pre krátke trasy,určite nie najekonomickejší.Aj keď na skákanie po meste by bolo ele. auto najvhodnejšie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...