Včera první výměna origo žárovky H7. Konstruktéra/y bych nakopal...
Kotouče po delším stání hnus a lehce šmajdají (při jemném přibrzďování je cítit "pulzování"-ne do pedálu, ale brzdného efektu). Středy kotoučů (unašeče disků) rezavé po 3. zimě (už natřené černým Alkytonem). Ruční brzda je jen pro krátkodobé použití, jinak se už za den přilepí a po pár dnech přiroste k bubnu. ECU je nějaká debilní, protože se každejch pár kiláků chová úplně jinak - chvilku "rve asfalt", chvilku jak s návěsem se zataženou brzdou.. (žádné diag. chyby, na stejnou nádrž plynu). Origo gumy Hankook K415 185x65/15 už jsou na předku téměř sjeté (zbývá tak 1mm do limitu), bez zimních km je to tak 22tkm; prohodil jsem je, čekám, že najedu tak kolem 5tkm a konečná.
Jinak naštěstí žádné chrastění v motoru ani v převodovce se nekoná, spojka už nesmrdí (asi už vše co mohlo tak shořelo

Celkový dojem: za ty prachy stejně nic lepšího nebylo
