Stránka 147 z 252

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 31 bře 2022, 08:44
od petzl62
rs0158 píše: 30 bře 2022, 19:04 taky mám i30 combi 1,5dpi (od 11.2021)
sice pomalejší odezva na plyn a není to žádný dravec, ale jsem spokojený
osobně bych si 1,5tgdi nekoupil - je to mhev = mildhybrid
když "odejde" ta malá baterečka mildhybridu , tak je to docela problém
Zatím, co vím tady v širším okolí odešla jedna baterie- výměna na záruku, bez jakýchkoliv problémů.
O baterii bych se právě vůbec nebál. O startergenerátoru ... raději mlčím. #-o
Tam si myslím, že to bude s reklamacemi "trošku" složitější :-k :-# A jeho cena? Ani nechci domýšlet #-o

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 31 bře 2022, 17:11
od pirko7
Pánové tento topík je prostě bombovej, chvilku nekoukáte a už tu je tuna komentářů :-D. Asi by to nemělo být tema o motoru ale o tomhle autě jako celku s tímto motorem :lol: .

TO JACK: Chápu jak to mysliš s tou škrtící klapkou, pro mě je to ale čistej podvod, tak ten pedal měli udělat krátkej celej, takhle mě to drží v iluzích že mám pod kapotou mustanga :lol: a přitom tomu dávám zabrat co to dá nevědomky i na to zajíždění se lehko řekne, nešlapejte plyn zhurta, jojo já ho jen polechtavam a přitom už je na "podlaze". No a pokud jde o otačky a dunení atmosfery? No astra by se v 1500 rozklepala až by upadl vejfuk :lol: :lol: jojo čtyřválec bez turba je to taky.

Zrovna jsem se chtěl vyjádřív k tomu řazení, měl někdo ASTRU G? Tam při pohledu na páku aní nevíte co máte zařazeno jak je to dokřivené :D . Tohle řadí absolutně krásně, paka tam padá jak po másle, je to radost řadit a z autoškol stále pamatuju, páku nedržet v pěsti a tak se mi nikdy nestane že bych nedal 3 nebo 4, to jsou opravdu nejlehčí kvalty :lol: .

U toho MHEV nejde přeci jen o baterku, jasně misto alternateru je generátor. Ale manuál se s tím už nedá koupit normální, je to pitomá IMT blbost. Pak už jedině automat. K čemu automatizovanej manual? Aby odpojoval motor od převodovky při zařazení... nooo supeer =D> :lol: , každej to chceme.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 31 bře 2022, 17:13
od petzl62
Přece aby jsi plachtil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 31 bře 2022, 17:37
od Maras
Hlavní důvod proč tam je automatizovaný manuál IMT je vytížit převodovkárnu v Nošovicích, jelikož je schopna vyrábět jen manuální převodovky a ty volí čím dál tím méně zákazníků, upřednostňují se automaty. Tenhle systém vytíží lidi i stroje a nebude se muset firma kvalifikovaných zaměstnanců zbavovat.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 31 bře 2022, 17:53
od stefanpilat
Mně se moc nechce věřit tomu, že náklady na výrobu IMT jsou nižší než náklady na výrobu automatu. Ale nevím, třeba jsou. Ale spíš bych řekl, že je :hyu: ještě dotuje, protože za cenu automatu nebo vyšší by asi manuál nekoupil skoro nikdo.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 01 dub 2022, 10:30
od JackK78
Pírko7, Astru G jsem měl, ale v naftě a problém s řazením jsem neměl. Za celou dobu se neměnila ani spojka a vše fungovalo bezvadně jak na začátku.

Co se týče dunění, tak to může dělat i atmosféra. Jak jsem posílal odkazy na videa, dunění je způsobeno nerovnoměrným hořením nehomogenní směsi, takže musíš hledat příčinu v tomto. U přímovstřiku je to jasné, ale u nepřímého vstřiku to může mít vícero důvodů. Jednak umístění vstřiku, stav vstřikovačů, zakarbonování sání apod. 1.5 má vstřiky udělány tak, aby poskytovaly co nejhomogenější směs a vstřikování bylo co nejméně ovlivněno.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 02 dub 2022, 16:37
od Odjinud
Vaculíkův test i30 s 1,5 Dpi ve videoverzi:

https://www.youtube.com/watch?v=JxnZXRpVZvw

(sorry, pokud to tu už je)

edit: aha, to je nějakej re-upload na tom YT (myslel jsem podle data, že je nové)... nicméně, kdo to neviděl, tak se hodí.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 02 dub 2022, 22:53
od Axel.Foley
Odjinud: Viz odkazy na předešlé straně.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 04 dub 2022, 11:53
od hundak
Zdravím všechny :hyu: i30 1,5 DPi.
Místo původního rozpojení konektoru na -pólu baterie(nemusím nic izolovat),jsem vyjmul pojistku na +pólu.Funkčně stejné.Stabilní napětí za jízdy 14,3 V.Měřeno voltmetrem s přesností 0,2%.
Odkaz pro ty co chtějí vědět jak to pracuje:
https://www.autonorma.cz/blog/131_jak-f ... alternator
Ať vám alternátory vesele dobíjejí.Tož asi tak.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 dub 2022, 08:59
od csgut
hundak: Asi jsem absolutně neporozuměl tomu, co jste právě napsal. K čemu to patří? Co máme udělat? Proč to máme udělat? Díky.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 dub 2022, 13:03
od hundak
"CSGUT" - Dělat nemusíte vůbec nic.
Snažně prosím za prominutí,že jsem příspěvek o dobíjení akumulátoru omylem vložil do tohoto tématu.
Budu se snažit,aby se to již nikdy neopakovalo.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 dub 2022, 14:56
od csgut
To já to ale nemyslel tak, jak vám to asi vyznělo. Já to myslel tak, že se rád ponaučím a udělám něco, co pomůže mému autu, mé baterce, o které tady řeč byla taky. Ale absolutně jsem nechytil, co že to mám udělat a k čemu to patří.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 08 dub 2022, 07:01
od Axel.Foley

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 08 dub 2022, 08:46
od csgut
Díky, pročtu.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 12 dub 2022, 23:29
od willy50
Je až neskutečné, jak teplota ovlivňuje spotřebu!
Na mé nejčastější trase(cca 35km), kde mám v zimě (+-0 st.) sp. kolem 6l, dnes ve skoro letní teplotě 4,8l. Jsem zvědavý, kam se to pohne až přezuju na letní.