Stránka 147 z 253
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 bře 2022, 08:44
od petzl62
rs0158 píše: ↑30 bře 2022, 19:04
taky mám i30 combi 1,5dpi (od 11.2021)
sice pomalejší odezva na plyn a není to žádný dravec, ale jsem spokojený
osobně bych si 1,5tgdi nekoupil - je to mhev = mildhybrid
když "odejde" ta malá baterečka mildhybridu , tak je to docela problém
Zatím, co vím tady v širším okolí odešla jedna baterie- výměna na záruku, bez jakýchkoliv problémů.
O baterii bych se právě vůbec nebál. O startergenerátoru ... raději mlčím.
Tam si myslím, že to bude s reklamacemi "trošku" složitější

A jeho cena? Ani nechci domýšlet

Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 bře 2022, 17:11
od pirko7
Pánové tento topík je prostě bombovej, chvilku nekoukáte a už tu je tuna komentářů

. Asi by to nemělo být tema o motoru ale o tomhle autě jako celku s tímto motorem

.
TO JACK: Chápu jak to mysliš s tou škrtící klapkou, pro mě je to ale čistej podvod, tak ten pedal měli udělat krátkej celej, takhle mě to drží v iluzích že mám pod kapotou mustanga

a přitom tomu dávám zabrat co to dá nevědomky i na to zajíždění se lehko řekne, nešlapejte plyn zhurta, jojo já ho jen polechtavam a přitom už je na "podlaze". No a pokud jde o otačky a dunení atmosfery? No astra by se v 1500 rozklepala až by upadl vejfuk

jojo čtyřválec bez turba je to taky.
Zrovna jsem se chtěl vyjádřív k tomu řazení, měl někdo ASTRU G? Tam při pohledu na páku aní nevíte co máte zařazeno jak je to dokřivené

. Tohle řadí absolutně krásně, paka tam padá jak po másle, je to radost řadit a z autoškol stále pamatuju, páku nedržet v pěsti a tak se mi nikdy nestane že bych nedal 3 nebo 4, to jsou opravdu nejlehčí kvalty

.
U toho MHEV nejde přeci jen o baterku, jasně misto alternateru je generátor. Ale manuál se s tím už nedá koupit normální, je to pitomá IMT blbost. Pak už jedině automat. K čemu automatizovanej manual? Aby odpojoval motor od převodovky při zařazení... nooo supeer

, každej to chceme.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 bře 2022, 17:13
od petzl62
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 bře 2022, 17:37
od Maras
Hlavní důvod proč tam je automatizovaný manuál IMT je vytížit převodovkárnu v Nošovicích, jelikož je schopna vyrábět jen manuální převodovky a ty volí čím dál tím méně zákazníků, upřednostňují se automaty. Tenhle systém vytíží lidi i stroje a nebude se muset firma kvalifikovaných zaměstnanců zbavovat.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 bře 2022, 17:53
od stefanpilat
Mně se moc nechce věřit tomu, že náklady na výrobu IMT jsou nižší než náklady na výrobu automatu. Ale nevím, třeba jsou. Ale spíš bych řekl, že je

ještě dotuje, protože za cenu automatu nebo vyšší by asi manuál nekoupil skoro nikdo.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 dub 2022, 10:30
od JackK78
Pírko7, Astru G jsem měl, ale v naftě a problém s řazením jsem neměl. Za celou dobu se neměnila ani spojka a vše fungovalo bezvadně jak na začátku.
Co se týče dunění, tak to může dělat i atmosféra. Jak jsem posílal odkazy na videa, dunění je způsobeno nerovnoměrným hořením nehomogenní směsi, takže musíš hledat příčinu v tomto. U přímovstřiku je to jasné, ale u nepřímého vstřiku to může mít vícero důvodů. Jednak umístění vstřiku, stav vstřikovačů, zakarbonování sání apod. 1.5 má vstřiky udělány tak, aby poskytovaly co nejhomogenější směs a vstřikování bylo co nejméně ovlivněno.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 02 dub 2022, 16:37
od Odjinud
Vaculíkův test i30 s 1,5 Dpi ve videoverzi:
https://www.youtube.com/watch?v=JxnZXRpVZvw
(sorry, pokud to tu už je)
edit: aha, to je nějakej re-upload na tom YT (myslel jsem podle data, že je nové)... nicméně, kdo to neviděl, tak se hodí.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 02 dub 2022, 22:53
od Axel.Foley
Odjinud: Viz odkazy na předešlé straně.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 04 dub 2022, 11:53
od hundak
Zdravím všechny

i30 1,5 DPi.
Místo původního rozpojení konektoru na -pólu baterie(nemusím nic izolovat),jsem vyjmul pojistku na +pólu.Funkčně stejné.Stabilní napětí za jízdy 14,3 V.Měřeno voltmetrem s přesností 0,2%.
Odkaz pro ty co chtějí vědět jak to pracuje:
https://www.autonorma.cz/blog/131_jak-f ... alternator
Ať vám alternátory vesele dobíjejí.Tož asi tak.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 dub 2022, 08:59
od csgut
hundak: Asi jsem absolutně neporozuměl tomu, co jste právě napsal. K čemu to patří? Co máme udělat? Proč to máme udělat? Díky.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 dub 2022, 13:03
od hundak
"CSGUT" - Dělat nemusíte vůbec nic.
Snažně prosím za prominutí,že jsem příspěvek o dobíjení akumulátoru omylem vložil do tohoto tématu.
Budu se snažit,aby se to již nikdy neopakovalo.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 07 dub 2022, 14:56
od csgut
To já to ale nemyslel tak, jak vám to asi vyznělo. Já to myslel tak, že se rád ponaučím a udělám něco, co pomůže mému autu, mé baterce, o které tady řeč byla taky. Ale absolutně jsem nechytil, co že to mám udělat a k čemu to patří.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 dub 2022, 07:01
od Axel.Foley
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 08 dub 2022, 08:46
od csgut
Díky, pročtu.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 12 dub 2022, 23:29
od willy50
Je až neskutečné, jak teplota ovlivňuje spotřebu!
Na mé nejčastější trase(cca 35km), kde mám v zimě (+-0 st.) sp. kolem 6l, dnes ve skoro letní teplotě 4,8l. Jsem zvědavý, kam se to pohne až přezuju na letní.