tak ako AAA deklaruje 107 kontrolnych bodov, aj ja som paranoidny a po garancke si vizualne skontrolujem par veci. A filter klimy je asi najjednoduchsia vec na kontrolu. Pochybujem ze tam servis daval filter s aktivnym uhlim, skor ho vyfakturovali a nevymenili. Za tri mesiace (3 - 5 tisic km) by mal by max sedy ak jazdis po prasnych cestach, meste a za aviami. Riesenie ho menit sam doma (praca na 3 minuty) a kupovat ho v Kelly, od Harda alebo na ebay (napriklad z UK)dric píše:Ahoj,
mám 3 měsíce po výměně kabinového filtru po garanční prohlídce a je jak hnůj černý.
tk nevím jestli je vměněný a nebo zahráli levotu
Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: kabinový filtr,osvětlení přihrádky,popelník
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Zdvihátka ventilů 2.0crdi
Má tady prosím někdo zkušenosti,postřehy s výměnou zdvihátek ventilů na motoru 2.0 crdi???Díky za info.
Sháním schéma-všech součástek hlavy motoru 2.0 crdi 83kw třeba z workshopu nebo autodata popř z hyundai tis. Předem díky za info...
Sháním schéma-všech součástek hlavy motoru 2.0 crdi 83kw třeba z workshopu nebo autodata popř z hyundai tis. Předem díky za info...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Nikdo tady nezná utahovací moment vstřikovačů na 2.0 crdi???Co si tady čtu tak je to tady samý znalý člověk značky HYUNDAI a tohle nikdo neví???
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
hyundai tucson kluče a dialkové
Zdravím .
Vie mi niekto poradiť ako vyrobiť nové klúče a dialkové ovládanie. Stratil som nahradné a chcem ešte vyrobiť jedny do zalohy. V servise pýtaju nehorázne sumy.
Vopred ďakujem píšte aj na baspol@azet.sk
Viac hlav viac vie. DANIEL.
Vie mi niekto poradiť ako vyrobiť nové klúče a dialkové ovládanie. Stratil som nahradné a chcem ešte vyrobiť jedny do zalohy. V servise pýtaju nehorázne sumy.
Vopred ďakujem píšte aj na baspol@azet.sk
Viac hlav viac vie. DANIEL.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Hotovo,díky za informace...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahojte. Dnes ráno se mi stalo toto:
Ráno jsem nastartoval, jako každý den a jel jsem do práce. Venku -12 stupňů. Po 16 km jsem se stavil v obchodě a asi po 20 min. jsem nastartoval a chtěl se rozjet a najednou motor začal, jako by chcípat a zase normální chod a tak pořád dokola (pravidelné kolísání otáček)! Tím pádem jsem se nemohl rozjet a dělalo to asi 1 až 1,5 minuty.
Pak z ničeho nic se otáčky ustálily a já už jel pak normálně.
Stalo se to vlastně vůbec poprve co Tucsona mám a do nafty dávám pravidelně aditiva VIF Super Diesel.
Tak nevím co to mnělo znamenat? Stalo se vám to taky někomu nebo co to znamenalo?
Díky Saimon
Ráno jsem nastartoval, jako každý den a jel jsem do práce. Venku -12 stupňů. Po 16 km jsem se stavil v obchodě a asi po 20 min. jsem nastartoval a chtěl se rozjet a najednou motor začal, jako by chcípat a zase normální chod a tak pořád dokola (pravidelné kolísání otáček)! Tím pádem jsem se nemohl rozjet a dělalo to asi 1 až 1,5 minuty.
Pak z ničeho nic se otáčky ustálily a já už jel pak normálně.
Stalo se to vlastně vůbec poprve co Tucsona mám a do nafty dávám pravidelně aditiva VIF Super Diesel.
Tak nevím co to mnělo znamenat? Stalo se vám to taky někomu nebo co to znamenalo?
Díky Saimon
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Takže asi už vím čím to může být. Zítra pro jistotu vyměním palivový filtr a mně lby být pokoj
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Palivový filtr vyměněný a dělá to pořád stejně, tak už nevím co by to mohlo být. Naftu beru pořád stejně u jedné benzinky.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Mně ztuhnul v plechovce i ten VIF. Auto mi žere v těchto mrazech (-19) o litr oVIFované nafty na 100km víc a abych nemusel jezdit v kulichu a rukavicích dávám před chladič papírový kartón, protože se bez něho ohřeje motor nejdříve po 8 km jízdy.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Naftou to není, protože auto bylo celou noc v servisu v teplé hale a jen to chytne a hned zdechne a tlaky jsou taky v pořádku, tak jsem to odtáhl vedle k elektrikářovi.
Zítra uvidíme?
Zítra uvidíme?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahoj Saimon, ja by som ti radil vyskušať to isté ako pomohlo minulý rok mne bol to prípravok zn. STP Diesel Injector cleaner, ja som sa nevedel ani pohnúť motor ťahal ale akoby nevedelo dostatočné množstvo nafty prejsť cez palivovi sustavu. PS : maju ho aj v Tescu. Veľa šťastia
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
JK-Tucson . Ahoj. To přesně jsem dával na podzim ale auto stálo přez noc v dílně a stejně to nejede, takže závada bude asi někde jinde. Uvidíme?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To nevadi, že bolo v teple podľa mojich skusenosti ked sa to raz zanieslo vymena filtru a tiež teplejšie prostredie tomu nepomôže skus uvidiš nie je to veľmi drahe. Ja som začal tiež používať Vif tuto zimu ale nevšimol som si že ho treba držať v +5 st. teplote min. v mrazoch mi to zhustlo že sa nedalo vyliať z plechovky vedel si o tom, že to hustne na chlade ?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Schválně na ten VIF mrknu, jak se k autu dostanu a hned to omrknu v jaké hustotě bude?
Jinak proč by ho dělali, jako zimní a přitom zhoustne mně nebere?
Jinak proč by ho dělali, jako zimní a přitom zhoustne mně nebere?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To, že VIF v mrazu zhoustne, neznamená, že přestane fungovat. Já s ním mám ty nejlepší zkušenosti a srovnávací testy hovoří také pro něho. Dále se domnívám, jestliže se ucpe naftový okruh mechanickou nečistotou, že mu žádná chemie moc nepomůže.