Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
tak oni sa AGMky davaju casto do moto ako nahrada za klasiku. Je to modernejsia a robustnejsia technologia aj ked moto nastastie nemaju ISG/SS
v aute by som to videl tak, ze je to v zasade proste mierne kvalitnejsia baterka za mierny priplatok Vyssi startovaci prud pri rovnakej kapacite sa vzdy hodi (najma v zime)
v aute by som to videl tak, ze je to v zasade proste mierne kvalitnejsia baterka za mierny priplatok Vyssi startovaci prud pri rovnakej kapacite sa vzdy hodi (najma v zime)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
Právě o to jde. Novější technologie baterie, která naopak je konstruována na S/S s tím, že dobře snáší cyklické nabíjení vysokými proudy a samozřejmě i vybíjení a bezproblémové fungování pod 12v.
Osobně se mu jeví jako nejideálnější možná varianta ne kvůli S/S, ale spíše kvůli smartboxu/hw kitu u autokamer s parkovacím režimem, kdy samotný kit od Viofa má nejnižší hranici na 11.8V a logicky nejméně bude trpět ona AGM.
Sám u bývalé i30 1.0tgdi 4 roky baterie a z toho 3 roky parkovací režim na 12.0v / 12h bez dobíjení a se startováním na první šup.
Omluvte kdyžtak moji zaujatost pro AGM
Osobně se mu jeví jako nejideálnější možná varianta ne kvůli S/S, ale spíše kvůli smartboxu/hw kitu u autokamer s parkovacím režimem, kdy samotný kit od Viofa má nejnižší hranici na 11.8V a logicky nejméně bude trpět ona AGM.
Sám u bývalé i30 1.0tgdi 4 roky baterie a z toho 3 roky parkovací režim na 12.0v / 12h bez dobíjení a se startováním na první šup.
Omluvte kdyžtak moji zaujatost pro AGM
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mexican: Souhlasím. Chtěl jsem tím říct, že výrobce šetří, kde může. Ale je blbost, že by AGM mohla nějak poškodit systém (jak někomu tvrdili v servisu), pokud tam od výroby nebyla. A použít 70Ah namísto 60Ah může maximálně způsobit rychlejší degradaci baterky, která bude provozovaná nedobitá. Ale u 10Ah rozdílu bych tomu nevěřil.
Mimochodem, skoro bych si vsadil na to, že dřív odejde 48V, než 12V. Ale to jen hádám.
Mimochodem, skoro bych si vsadil na to, že dřív odejde 48V, než 12V. Ale to jen hádám.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Motor 1,5 T-gdi
Keby bola pravda, že 48V aku má dožiť po 2-3rokoch, tak by majitelia značku asi zničili.... tá krabica v kufri stojí niečo v rozmedzí 2500- 3500€...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1,5 T-gdi
A proto, alespoň KIA, dává záruku 7 let na všechny akumulátory, krom nízkonapěťových (48V, 12V). Prostě tomu věří
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Motor 1,5 T-gdi
Koukám, že jsem rozjel velkou diskuzi. Možná zbytečně, nevím proč jsem čekal, že všechna auta se start-stopem z poslední doby mají AGM baterku. A utvrdil mě v tom kolega shmaic o pár stránek zpět. Na štítku baterie, kam je vidět, nic o AGM napsané není.
Napsal jsem do servisu, jaký typ baterky tam byl a zda to měnili za stejný.
Napsal jsem do servisu, jaký typ baterky tam byl a zda to měnili za stejný.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
ako som pisal vyssie, vidiet aky je rozdiel medzi AGM a tou orgigo kyselinou co ukazal Pecka
kyselina 60Ah a 540A startovaci prud
AGM (exide) 60Ah a 680A startovaci prud
pocitam, ze v pripade vymeny za "prachy" bude ta AGMka lacnejsia nez kyselina v autorizaku
kyselina 60Ah a 540A startovaci prud
AGM (exide) 60Ah a 680A startovaci prud
pocitam, ze v pripade vymeny za "prachy" bude ta AGMka lacnejsia nez kyselina v autorizaku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
Počkám do letá na garančku a poptám se na výmenu za AGM. Kolik si řeknou a jestli to není náhodou nepřekonatelný problém v bateriové technologii při výměneně za klasickou ...
Jinak po 8 tisích km jsem nanejvíš spokojený. Hlavně ve sport režimu. Spotřeba se ustálila na 7.4 l/km. Třeba ještě klesne
Jinak po 8 tisích km jsem nanejvíš spokojený. Hlavně ve sport režimu. Spotřeba se ustálila na 7.4 l/km. Třeba ještě klesne
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
tak cez zimu je to vzdy viac, ja mam u Tucsona rozdiel fakt liter (najma asi kvoli zimakom)
Myslim, ze ak sa rad clovek zvezie tak tych 7,4 je pekna spotreba. Ono to asi pojde pod tych 7 dlhodobo, takze cajk
Myslim, ze ak sa rad clovek zvezie tak tych 7,4 je pekna spotreba. Ono to asi pojde pod tych 7 dlhodobo, takze cajk
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
V autorizáku tipuji cca 8000,- za AGM baterku plus práce.Pozoris píše: ↑01 bře 2024, 13:16 Počkám do letá na garančku a poptám se na výmenu za AGM. Kolik si řeknou a jestli to není náhodou nepřekonatelný problém v bateriové technologii při výměneně za klasickou ...
Jinak po 8 tisích km jsem nanejvíš spokojený. Hlavně ve sport režimu. Spotřeba se ustálila na 7.4 l/km. Třeba ještě klesne
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tak potvrzeno od servisu, že baterka je obyčejná. Jak původní, tak nová. Žádná AGM.pecka411 píše: ↑01 bře 2024, 08:19 Koukám, že jsem rozjel velkou diskuzi. Možná zbytečně, nevím proč jsem čekal, že všechna auta se start-stopem z poslední doby mají AGM baterku. A utvrdil mě v tom kolega shmaic o pár stránek zpět. Na štítku baterie, kam je vidět, nic o AGM napsané není.
Napsal jsem do servisu, jaký typ baterky tam byl a zda to měnili za stejný.
20240301_074850.jpg
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tak mi to nedalo a šel jsem kouknout co máme ve FB 1,0 tgdi a je tam AGM Varta 70Ah a 608 A startovací proud.
Re: Motor 1,5 T-gdi
V litry takáto veľká baterka?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1,5 T-gdi
Jj, vpodstatě stejná jako mám v benzinovem 6 válci 2,8l
Re: Motor 1,5 T-gdi
Presne takú istú mám teraz v Tucsone a parametrovo rovnakú som mal aj v bývalej i30.. akurát značky Rocket.
Nedá sa porovnávať toto vybavenie pri aute s 48V sieťou a bez nej. V prípade, že auto nemá MHEV 48V systém, tak má integrovaný systém ISG(rekuperačné nabíjanie).. tam je nejaká forma konštrukčne posilnenej aku životná nutnosť (AGM/EFB). /Kia našťastie preferuje AGM.
Keď má auto 48V motor/generátor + MHEV baterku v kufri tak na napájanie 12V palubnej siete musí byť vybavené DC/DC meničom 48V/12V... pri takomto riešení je stratégia nabíjania 12V aku zrejme riešená starosvetsky t.j. konštantné napätie.. tak stačí aj obyčajná zaplavená 12V batéria...
Nedá sa porovnávať toto vybavenie pri aute s 48V sieťou a bez nej. V prípade, že auto nemá MHEV 48V systém, tak má integrovaný systém ISG(rekuperačné nabíjanie).. tam je nejaká forma konštrukčne posilnenej aku životná nutnosť (AGM/EFB). /Kia našťastie preferuje AGM.
Keď má auto 48V motor/generátor + MHEV baterku v kufri tak na napájanie 12V palubnej siete musí byť vybavené DC/DC meničom 48V/12V... pri takomto riešení je stratégia nabíjania 12V aku zrejme riešená starosvetsky t.j. konštantné napätie.. tak stačí aj obyčajná zaplavená 12V batéria...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.