Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
@idam.i potrebovali sme sekundárne vozidlo čo vie aj niečo ťahať + ísť do práce +- 20km denne keď obidvaja potrebujeme ísť do práce. Ja pracujem v BA, polovička vo Viedni.
Žiaľ elektromobily v roku 2020 ktoré boli na trhu síce mohli mať ťažné ale iba pre nosiče bicyklov Pôvodne sme chceli Mach-E alebo EV6 ale vtedy nemali šajnu kedy začnú predaj takže sme išli do KIA niro EV s väčšou batériou + max výbava aby sme stihli support od štátu v AT.
Nahradil to Jaguar XF V6 2.7 2008 a Jeep Wrangler 4.0 '96
Žiaľ elektromobily v roku 2020 ktoré boli na trhu síce mohli mať ťažné ale iba pre nosiče bicyklov Pôvodne sme chceli Mach-E alebo EV6 ale vtedy nemali šajnu kedy začnú predaj takže sme išli do KIA niro EV s väčšou batériou + max výbava aby sme stihli support od štátu v AT.
Nahradil to Jaguar XF V6 2.7 2008 a Jeep Wrangler 4.0 '96
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
ok, takze sa zhodneme ze nie je dovod hanit ani jeden typ motorizacie, lebo kazda ma svoje pre a proti
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Re: Motor 1.5DPi
Jasné. Nechcel som byť arogantný aj keď to tak asi vyšlo. Všetci si zvolia motorizáciu/auto podľa vlastnej potreby.
Re: Motor 1.5DPi
V poho tiež máme doma bieleho draka.
A slúži k 100% spokojnosti.
A slúži k 100% spokojnosti.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1.5DPi
Měl jsem Octavii 1.6 MPI rok 2010, najel jsem s ní 70 tis. km převážně po dálnici a I30 je ve všech směrech lepší. Motor táhne od nižších otáček a když člověk nechce předjíždět, není ho třeba vytáčet. Na silnici se mi zdá stabilnější a podvozek je komfortnější. Spotřeba také příznivější.pavelhr píše: ↑27 říj 2022, 13:19 Dobrý den,
jako nemajitel i30 bych měl dva dotazy na tento motor v i30:
1. Někdo píše, že je to strašně líný a "nejede to" po dálnici. Teď mám Octavii2 1.6 mpi/75kW v LPG (2007), která má parametry víceméně podobný, o 10 kW míň a podle některých (skoro všech) je taky líná. Jezdím s tím kolem komína a jednou za rok Chorvatsko, jednou za "měsíc" do 50 km nákupy. Na dálnici nemám problém jet tacho 140 km i s relativně plným autem (čili za mě to jede dobře ).
Má někdo z Vás srovnání s oběma auty (O2 1.6Mpi vs i30DPi)? Předpokládám, že to 1.5 DPi nebude v i30 horší než 1.6 mpi v O2.
2. Snažil jsem se vlákno projít ohledně LPG (ale ty 3 písmena to nevyhledá) a je toho 190 stránek, tak jsem neprošel úplně všechno.
Má někdo z Vás reálnou zkušenost s přestavbou tohoto motoru na LPG? Je mi jasné, že ten motor není v prodeji moc dlouho.
Díky
(Patřím do kategorie řidičů, pro kterou není TSI doporučováno (6km do práce), nafta taky ne, atmosférický motor mi nevadí, nezávodím, ale jsem držgrešle a i když mám menší nájezd (do 10000km/rok), jsem s LPG velmi spokojený už 9. rokem, jenže dnes už atmosféry skoro nejsou, tak jsem došel při výběru dalšího vozu až sem k i30 s 1.5Dpi - s tím, že ho nebudu kupovat zítra a nové, ale třeba za rok, dva, ve stáří do těch 4 let, starší stejně zatím nebudou, jen chci mít jasno v hlavě a být připraven, kdyby se naskytla příležitost nebo bych to musel urychlit)
Re: Motor 1.5DPi
Dúfam že často nejazdíš cez MB.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Motor 1.5DPi
Občas akorát motoru 1.5DPi trvá, než se rozhodne, co vlastně chce udělat. To ty starší motory nedělaly, tam to prostě lilo benzín hned a nemuselo to napřed přeštelovat spoustu věcí okolo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Starší motory nebyly škrceny normou EURO 6
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Ano, máte pravdu.. někdy je to sranda, ale opravou je to mnohem, mnohem lepší, než Octavia 1.6 Mpi
Re: Motor 1.5DPi
Ano 1,5 DPi tak jako předchozí 1.4 cwwt -73 Kw jsou škrceny E-6 , ale když to srovnám s předchozím motorem 1.4 72 Kw (2006 )v Thalii , tak motory v H jsou prostě lepší . Stejné jízdy spotřeba :
1,4 cwwt - 6,5 l/100km
1,4 16V (Thalie 2006) - 7,8/100km - po 13 letech provozu
Jediná výhoda 1,4 16V (Thalie 2006) bylo lanko a okamžitá reakce motoru.
1,4 cwwt - 6,5 l/100km
1,4 16V (Thalie 2006) - 7,8/100km - po 13 letech provozu
Jediná výhoda 1,4 16V (Thalie 2006) bylo lanko a okamžitá reakce motoru.
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj kluci, mate nekdo zkusenost s i30 1.5 DPI a karavan za tim? Max 2 x rocne jet z ceska na jih Spanelska s karavanem, jinak budu vzdy jezdit max 50 km denne kolem komina. Zvladne tahle motorizace itahnout 1.200 kg tezky karavan? Ja kdysi tahal za Favoritem tahnul 400 kg karavan a pri 90km/h uz bylo lepsi zpomalit na 80km/h. Diky, Martin
Aktuálně bez auta, čekám na i30 1.5 DPI z Nošovic.
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj, pokud si pamatuji spravne tak mam v technicaku ze muze tahnout brzdeny prives az 1200kg, druha vec je jak to s nim pojede. Ikdyz mam 1.5Dpi rad tak na tahani karavanu by to mozna uz asi chtelo silnejsi motor.
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
tak ako vo vsetkom zalezi aky tazky je ten karavan. Nevyhodu v pripade i30 by som nehladal v DPI (aj ked pri rozjazdoch bude u tonoveho karavanu uz dost trpiet) ale skor v hmotnosti auta - je tam proste dost nepomer medzi hmotnostou tazneho vozdial a tahaneho privesu. Na tahanie karavanov je skutocne lepsi bud diesel alebo hybrid (kvoli rozjazdom a krutaku) a vlastne aj kvoli vyssej hmotnosti vozidla ktore lepsie znasa "prejavy" privesu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
nedávno Karpat testoval daciu pri ťahaní prívesu vačšej hmotnosti - celkom zaujímavé video... aj slabší motor to raz ročne potiahne samozrejme na hranici výkonu... výdrž spojky... ak by bol karavan životným štýlom tak iste niečo iné... a nakoniec kto chce karavan musí mať peniaze a kto má peniaze tak si niečo silnejšie môže na leto aj požičať.
Buď dizel alebo turbobenzín. Hybrid je na toto absolútne nevhodný.
Buď dizel alebo turbobenzín. Hybrid je na toto absolútne nevhodný.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
hybrid na to prave vhodny je. Ale nie ten od Toyoty
nebudeme ale dalej polemizovat nad hybridom, pac ten je pre DPI podobne ako A/T neaplikovatelny
nebudeme ale dalej polemizovat nad hybridom, pac ten je pre DPI podobne ako A/T neaplikovatelny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023