dnes som menil prevodovkovy olej. Dik za tip od certa na Tutelu a dik Rokolovic s takym tym how to..
predtym som to zahrial asi 10km jazdou, narazil som ale znova na moj problem cislo 1 u

katastrofalna kvalita srobov. Potreboval som totiz odmontovat kryt motora (moj 'spoecialny") a tie zasr*** origo sroby aj napriek osetreniu rezistinom pred voma rokmi hrdzave jak cyp. Vypustak siel povolit v pohode (to ma zaskocilo pozitivne) a kontrolny, resp napustaci znova ani nahodou. cele teleso prevodovky je take nejake biele, nie som chemik kovov ale je to nejaka oxidacia . no neva. Nakoniec sa to podarolo povolit a mal som vlastne stastie, ze to trvalo, lebo olej trochu ochladol. Inak by som bol fritovany

asi som ten horny mal nechat utiahnuty, ja som ho najprv vysroboval a nasledne vysroboval vypustak, splachol ma prud oleja, do pripravenej nadoby vytieklo asi liter a pol. Pocitam ze cca 2-3 deci slo mimo. teda na to ze to nikdy nedolievali myslim super
olej hnusne smrdel, ale fakt hnusne. farba tmava vinovo cervena az bordovo cierna. Viskozita slusna, bez humusu. Mozno som ho nemusel menit. No neva. Dolial som tam cez vacsiu strekacku s hadickou cele 2 litre oleja (straty asi pol deci) a prekvapilo ma ze sa to tam vmestilo, kedze v americkom manuale je napln znacena ako 1,9l. Je tam toho viac nez vytieklo a tak snad nebude treba colievat. Ziadne nove tesnenia som nedaval, oni tam vlastne ani neboli. Dufam ze nebude ubudat, lebo skontrolovat to nejak neviem. Vyskusat som to nebol, lebo som sa hned pustil do zadnych tlmicov (tiez radost jak svina - najma horne ulozenie), poreferujem dufam zajtra