Zdravím
Při letošní výměně kol - (vždy čistím i brzdy) jsem zjistil abnormální opotřebení všech destiček na pravé straně auta a to jak vepředu tak vzadu (skoro na hranici použitelnosti).
Vlevo je opotřebení velmi malé a zase jak vepředu tak vzadu podobné. Najeto je asi 56 000 tak mi výměna destiček při tomhle nájezdu nevadí ale protože tu zjevnou nesrovnalost nechápu a protože to jinak brzdí pořád skvěle zašel jsem na dotaz do servisu . Tam mi řekli že to je způsobem jízdy do zatáček konkrétního řidiče (je to auto od manželky ) a dělá to systém jízdní stability, že to mají zdokumentované v rámci všech servisů a měli to i na školení v rámci ČR. Přestože mi to připadá jako blbost tak se ptám jestli někdo nemá podobnou zkušenost.
Brzdy
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Brzdy
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Reklama
Re: Brzdy
Ona to blbost není prostě na kraji vozovky je bordel, a při průjezdu zatáčkou ještě odlehčíš kola na pravé straně které proklouznou a elektronika je přibrzdí aby se neprotáčela a tak opotřebovává brzdy, u zatáčky na druhou stranu to nehrozí levé kola jsou ve středu vozovky a tam bordel nebývá.....
Řešení: Nejezdit dravě do zatáček, a u kraje cest kde je bordel a štěrk po zimě atd......
PS. mám i20 a taky když kouknu na brzdy se mě zdají že na pravé straně jsou víc sjeté......
Řešení: Nejezdit dravě do zatáček, a u kraje cest kde je bordel a štěrk po zimě atd......
PS. mám i20 a taky když kouknu na brzdy se mě zdají že na pravé straně jsou víc sjeté......