Problem se startovanim
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Problem se startovanim
Vložení klíče na to nemá vliv. Když to cvakalo, tak klíč a spínací skříňka startér aktivovaly. Spíš to vypadá na problém kontaktů ve startéru. Pokud se to bude opakovat, tak bych do servisu šel.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
- Reklama
Re: Problem se startovanim
Řešil jsem podobný problém pár příspěvků výš. Po vložení klíčku a otočení nic necvaklo, kontrolky svítili dál. Mrtvo. Auto šlo roztlačit a potom třeba týden fungovalo normálně . Byl jsem s tím 2x v servisu a nezjistili nic. Naprosto bezradní. Vždy po jednom tomto problému auto pak třeba týden jezdilo. A potom znovu bez jakýchkoliv příznaků nebo varování nenastartovalo. Na radu kamaráda jsem koupil novou baterku. Moc se mi nechtělo, ale originál korejská už měla pátej rok na krku. No a od té doby vše v pořádku. Tak mi to vysvětlete teoretici . Kdo by sázel na kontakty na baterce tak ty jsem na té staré demontoval komplet vyčistil a znovu složil, podobně kostry co jsem kde dohlédl. Pak závada pokračovala bezezmněny....
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Problem se startovanim
Tak jsem dneska zjišťoval u Hyundai odborníků co a jak. Prý může být chyba v malém sešlápnutí spojky. Má se sešlápnout až na podlahu. Prý tam je nějaký pojistný spínač či co, co vy na to?
Horák
Horák
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: Problem se startovanim
Nevím jak u IX20, ale já už neměl tem spínač na faceliftované lantře a na čadikole už ho taky nemám. Na Lantře 96r.v. byl,tam se muselo šlapat.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Re: Problem se startovanim
Nevím, jak to momentálně dělají, ale je pravda, že já bez sešláplé spojky nenastartuju a při koupi jsem na to byl i upozorněn. Je tam nějaký spinač - pojistka, aby s tím neodjely třeba naše ratolesti. A šlápnout pěkně až na podlahu
Re: Problem se startovanim
No jasně. Nesešlápli jste dostatečně spojku. To me taky tvrdili. Blbost. Prostě netuší.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Problem se startovanim
Horake se na to ptá - čili o tom neví. Proto můj příspěvek. Další je na něm.
Re: Problem se startovanim
Tak pánové, vypadá to opravdu triviálně, kluci korejský mají pod spojkou spínač, stačí sešlápnout až na podlahu a jeto, žádná vybitá baterie atd.atd....
Re: Problem se startovanim
Jaká krav..a dokáže znepříjemnit život. Hlavně když šlape jak má. Znovu opakuji - mě na to prodejce upozornil.
Re: Problem se startovanim
Máte problém se startováním? Ráno mi studený motor špatně chytá. Už se mi ani nechtělo opakovaně navštěvovat servis. Nic nezjistili. Ventily v pořádku, komprese v pořádku, všechna čidla v pořádku, klapka čistá.....No a co se mi úplně náhodou povedlo. Místo běžného startování jsem ihned po pootočení se motoru klíček pustil. Náhodou omylem. A motor místo zdlouhavého startování ihned naskočil. Prověřoval jsem toto zjištění již mnohokrát v praxi a opravdu to funguje. Když budete držet klíček dál, startér bude točit motorem třeba 6 - 8 s než chytne. Když pustíte klíček ihned, tak chytne ihned. Tak co to je zase za bordel????? To je Nošodrát č.2 nebo co? Nebo ko startovací kabely a velkej přechodovej odpor? Proč to ale chytá teplý normálně? Jo a ještě pozdravím na dálku Vladimíra a poděkuji za zrušení servisu v Třebíči. Opravdu děkujeme!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Problem se startovanim
airwaves píše:Řešil jsem podobný problém pár příspěvků výš. Po vložení klíčku a otočení nic necvaklo, kontrolky svítili dál. Mrtvo. Auto šlo roztlačit a potom třeba týden fungovalo normálně . Byl jsem s tím 2x v servisu a nezjistili nic. Naprosto bezradní. Vždy po jednom tomto problému auto pak třeba týden jezdilo. A potom znovu bez jakýchkoliv příznaků nebo varování nenastartovalo. Na radu kamaráda jsem koupil novou baterku. Moc se mi nechtělo, ale originál korejská už měla pátej rok na krku. No a od té doby vše v pořádku. Tak mi to vysvětlete teoretici . Kdo by sázel na kontakty na baterce tak ty jsem na té staré demontoval komplet vyčistil a znovu složil, podobně kostry co jsem kde dohlédl. Pak závada pokračovala bezezmněny....
Toto som mal na služobnom P607 a tiež bola na vine stará baterka. Bolo mi vysvetlené, že moderné autá pri štartovaní testujú napätie v palubnej sieti a keď poklesne pod istý limit, tak zablokujú štartovanie. Dôvody sú mi neznáme.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh