Čerstvý vzduch není nikdy na škodu...
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
jako sem odpurce toho ze to vykon zvysi to je blbost proc by melo ze i kdyz u nekterejch aut treba jo ale to by to auto muselo mit vahu vzduchu a jednotku ktera je pripravena na to se prizpusobit tomu,ze vidi vic nebo min vzduchu tak da vic nebo min benzinu aby nevznikla chuda nebo bohata smes ten pomer by mel bych nejak 1: 14,3 ale to ted nevim presne filtr sem tam dal,dynamika taky lepsi(subjektivne ) ale ze ma motor jinej zvuk o tom se nema cenu bavit ale prodrazi se to kdyz pak musite porad chodit do lekarny pro paralen kdyz furt jezdite s otevrenym okynkem sia 16v
Jiřa
- Reklama
mam tam "celou tu vec" plus 10cm trubka od original hadice , foto zitra dodam
http://img280.imageshack.us/img280/9978/big01wo4.jpg
http://img280.imageshack.us/img280/9978/big01wo4.jpg
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
duval: mám to samé co ty akorát že já jsem nemusel ani měnit přívodní trubku. Připevnil jsem ji na tu původní. Já kupoval filtr od firmy Revolution a jde to znát. Mám ho namontovano už něco přez měsíc a auto má lepší zátah do otáček a tudíš akceleraci. Spotřeba stále stejná
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
nalevo mimo fotku je starej privod vzduchu od spojleru takze cerstvej vzdousek tam proudi , ale preci jenom nejakej ten teplej vzduch nasaje ale ja si myslim ze to nebude nic hroznyho , protoze se motor ozivil a na spotrebe sem nic nezmeniloTomikp píše:No todle vypadá zajímavě, ale je to stejný řešení jako sem tu dával odkaz na tu Sonatu. Neni pak ale lepší jenom ta vložka do krabice? Pač takhle to neni ochráněný před vstupem sálavýho tepla z motoru.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
na přepážce se taky pracujeRasty píše:Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde
No, ne že u mě by to protáhnout šlo - taky to žádalo docela razantní zásah do boku plastového krytu vespod motoruRasty píše:Tak tak já jsem původně i s filtrem koupil tu hlinikovou rouru co má draceq, ale nešlo to nikudy protáhnout a tak sem nechal jen původní rouru z nárazníku co šla do airboxu. Teplo tam moc nejde, ale už se pracuje na přepážce (projistotu). Hodim sem taky foto až to pujde
A jinak i v poněkud mrazivějším počasí zatím jede na výbornou, uvidíme, co bude říkat, až bude -20
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
no taky neco mam
Taky v tom mojem neco mam.Je to jen par dnu ale myslim ze to je fakt o necem jinem.A hned s tim jsem uz i trosku vymenil vyfuk.A ted je to ono.
Hyundai Tiburon rv.05
[ceske coupe]
[ceske coupe]
jj taky jsem tam dal nedavno novej vejfuk ted si hezky brumla
http://videos.streetfire.net/video/be0e ... 5c09c7.htm
http://videos.streetfire.net/video/be0e ... 5c09c7.htm