to Jirka: Aha, to jsem si neuvědomil - mám automatickou klimu
to Tomaas33: kompresor měl oleje dost, náplň neutekla - problém byl v magnetické spojce náhonu kompresoru. V servisu mi navíc řekli, že údajně do Sonat přestali v kombinaci s klimou dodávat i šíbr, právě kvůli problémům s kompresorem klimy, který odcházel zejména díky větrání šíbrem ... nevím jak to je prodávám jak jsem nakoupil ...
Klimatizace
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Hmm tak zase jsem chytřejšíLukino píše:to Jirka: Aha, to jsem si neuvědomil - mám automatickou klimu
to Tomaas33: kompresor měl oleje dost, náplň neutekla - problém byl v magnetické spojce náhonu kompresoru. V servisu mi navíc řekli, že údajně do Sonat přestali v kombinaci s klimou dodávat i šíbr, právě kvůli problémům s kompresorem klimy, který odcházel zejména díky větrání šíbrem ... nevím jak to je prodávám jak jsem nakoupil ...
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Funkce klimy.
Poraďte mi někdo, jak vlasně manualni klima funguje ?
Jestliže otočím regul. teploty a přivádím do kabiny teplejší vzduch tak se
1: kompresor klimy zapíná méně často a tím pádem jde teplejší vzduch
2: kompresor běží furt stejně ale do kabiny se přimíchává víc teplejšího vzduchu z venku.
Je to rozhodující z hlediska spotřeby.
Dík.
Jestliže otočím regul. teploty a přivádím do kabiny teplejší vzduch tak se
1: kompresor klimy zapíná méně často a tím pádem jde teplejší vzduch
2: kompresor běží furt stejně ale do kabiny se přimíchává víc teplejšího vzduchu z venku.
Je to rozhodující z hlediska spotřeby.
Dík.
Elantra 1,6 2006
Re: Funkce klimy.
RSC píše:Poraďte mi někdo, jak vlasně manualni klima funguje ?
Jestliže otočím regul. teploty a přivádím do kabiny teplejší vzduch tak se
1: kompresor klimy zapíná méně často a tím pádem jde teplejší vzduch
2: kompresor běží furt stejně ale do kabiny se přimíchává víc teplejšího vzduchu z venku.
Je to rozhodující z hlediska spotřeby.
Dík.
3: kompresor běží furt stejně, ale současně začínáš topit normálně výměníkem jak v zimě, když dáš úplně do červeného na maximum a klimu, tak topení přebije klimu a jde horký vzduch...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D