jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Richard555 »

No těžko něco říct, tyhle tlaky bych celkem akceptoval. Nejhorší je , že když jsi přesvědčen, že je něco špatně, začneš vše sledovat a každá maličkost se stává ohromným problémem. Je to takový "placebo" efekt naruby :wink:
Já dokud jsem 1/2 roku nepřipojil diagnostiku jsem nepoznal, že jedna žhavící svíčka je vadná. Motor startuje a jede normálně, ale po připojení diagnostiky a zjištění závady, bych přísahal, že v prvních chvílích po natočení jde malinko nepravidelně :D
A tak to funguje ve všem..... když jezdíš po dálnici je běžné, že ubývá víc oleje, když jsem jezdil s Nubirou po dálnici brala mi tak 0,5 až 0,75 l na 15000km, takže jsem doléval od výměny do výměny v 10000 tak 1/2 litru.
Pokud jsem po dálnici nejezdil, od výměny do výměny jsem nedoléval ......
Prostě zkus se nad to povznést a užívej si jízdu :wink: Dobré je dlouhodobě sledovat spotřebu, většina poruch se projeví zvýšenou spotřebou......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Reklama
 

Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od sagen »

Podla vsetkeho sa v servise pozreli do manualu, ako spravne merat tlaky ( mozno im centrala poslala par jednoduchych otazok, na ktore nevedeli spravne odpovedat ) . Takze merali na motore zohriatom na pracovnu teplotu. A servis aj copper namerali tlaky v predpisanom rozsahu. Predtym meral copper nespravnym sposobom na studenom motore a preto boli vole vacsie a tlaky nizsie. To tvrdi on v tomto vlakne, ked pise, ze nevidel demontovat sviecky na teplom motore a o tom, ze za zalomena sviecka zle vytahuje. Tym, ze servis nameral prvy raz hodnoty podobne ako copper prvy raz, tiez s pravdepodobnostou hraniciacou s istotou nedodrzal spravny postup merania ( lebo mechanik o nom mozno ani netusil a robil to tak, ako pred 30timi rokmi ).
Zahada vyriesena.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od copper5252 »

i to je možné ale jen v případě že bych tady nepsal , a nepasly by mi to lidi, že se to mněří jen na teplém motoře :)

ano prové jsem opravdu mněříl na studen motoře ale tlaky vyšly +- stajné jako pří mněření ne taplém motoře !
a proto chybu v mněření vylučuji až na setinové nepřesností :wink:

klidně bych to mohl napsat takhle dva ruzní lidé dvě nazavislé mněření prvně mněření oběma vyšlo
8.2 /8.2/8.2/8.2 druhé mněření jiný člověk 8.2/8.2/8.2/8.2 mněřeno 3 mněřáky dva starěí a jenden nový servis použil jende starší mněřak , ja použíl dva starší mněřek a nový ! podle servysního manualu a hyundai tlaky špatné ! tlaky vyšly +- stejně ! na všech mněřecích !
po cca 15 dnech a odjetých 1500 km byly provedeny další dvě mněření zase dvěma nezavýslíma lidmy
první mněření , tlaky vyšly 12.4/12.4/12.4/12.4 druhý člověk 12.4./12.4/12.4/12.4 použíty jak muj nový mněřek tak novy mněřak v servisu prvně to měnřily svojim pak jsme ji mdo ruky vrazil svuj mněřak mněřít jeden člověk ja mu stal za prdeli :)
takže chybu mněření tak lodskou chybu vylučuji !

ano dobra rada jezdit sr*t nato :) jen že jsem člověk který když vidi masařku/problém tak jej musí vyřešit nejde o tom něco spravit ale zistit co se stalo a proč se stalo !
jak už jsem psal tohel mi připadá na zapečené kroužka byl v autě starý olej tak se mohly při dalniční jizdě chytnout a pak jak se dal nový olej po ganrančce tak se mohly pustit teoreticky to možné je
podobný problém jsem mival na jawa 250 snižená halava , takže jak jsem ji delší dobu prohnal , tak stracela výkon a někdy stratily tlaky uplně , při sundaní valce a vyndaní pistu bylo vidět že kroužka se chytaly a připíkaly :( ale jestli je tohle možné u motoru 4t a vodou chlazeného to fakt nevím

taky už jen ze zvědavosti mně zajimá kde je/byl problem :)


mohly bych vypsat chovaní motoru od koupě ale byla by to story na 10 stran :) a po mně číst to by bylo hnus :roll:

jinak v servisu jsem se domluvil tak že tlaky si budu pruběžně mněřit a kdyby byl problem tak se mám stavit , o vikendu jedu do němec :) takže auti dostané pohulit na dalanic mužu skusit maximalku jsme zvědavy mněřák a svíčák a 10tku beru sebou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Richard555 »

Když už jsme u těch německých dálnicích, kde vlastně je "neomezená rychlost" ? Když jedu po dálnici např. do Drážďan zpočátku je tam tuším 130 a pak se tam zjeví konec zákazu tedy logicky by tam měla být rychlost neomezená - uvažuji správně? Jedu tam stejně nějakejch 140, nechci se dohadovat s německým policistou, cožvětšinou ani nefunguje :wink:
Je na dálnici do Drážďan rychlost omezená nebo místy ne ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Tudy »

Uvažuješ správně, dálnici do Drážďan neznám, ale párkrát do roka jezdím přes/do Bavorska a pokud je rychlost omezena na 130 km/h a pak se zjeví konec zákazu, znamená to, že můžeš vyzkoušet maximální konstrukční rychlost vozidla. :twisted:
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Richard555 »

Na českých jsem zkoušel do 180 (GPS), tak až zas pojedu do Drážďan budu pozorný a jak na dálnici uvidím značku konec zákazu prubnu víc :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Chasnik »

copper: pokud existuje podezření, že se přehřívá olej, tak je dobré při delších trasách teplotu kontrolovat. Buď nějakým externím měřákem (ale nevím, kam čidlo přesně připojit) nebo přes OBD II zásuvku a přes Bluetooth nějakou Androidí appkou (používám Torque Pro). Existují i specializované tzv. "OBD diagnostiky", ale to už je dražší.

Já mám opačný problém, u CRDI je v zimních měsících problém dostat olej na provozní teplotu i při dlouhé jízdě (výjimkou je jízda s přívěsem). Ale to už je jiné téma, důležité je, že ta appka mi tu teplotu oleje ukáže...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Tudy »

To mě u Leona překvapilo, jak rychle se motor/olej ohřeje. Stačí ujet 5-7 km a olej už má 80 st., u i30 1.4 T-GDi to trvalo déle, odhadem 10 km. Jinak po úplném zahřátí má olej cca 105 st.C.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od RacerSK »

Teplota oleja je dobre info, nechapem preco to nemoze mat na palubovke ](*,) , na Peugeote 508SW je normalne budik na to, na mojom SUPERBe to mam v menu na displayi, a na mojej i40 to proste nikde nie je ](*,) ](*,) ](*,)
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od RacerSK »

Tudy píše:To mě u Leona překvapilo, jak rychle se motor/olej ohřeje. Stačí ujet 5-7 km a olej už má 80 st., u i30 1.4 T-GDi to trvalo déle, odhadem 10 km. Jinak po úplném zahřátí má olej cca 105 st.C.
Predpokladam ze u Leona je termostat - riesenie, u :hyu: som rad ze to zatial vobec funguje :lol: .

Hej prevadzkova je 105 st.C. aj u SUPERBa.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od copper5252 »

ahoj buhužel mám takový dojem ža I30II 2015 nemá teplotní čidlo oleje ! rozhodně neumí mněřít teplotu oleje OBD diagnostika ! vyskoušel jsem xyz softu na OBD a ani jenden neukazoval teplotou oleje ! třeba u škoda rapi, to je na pulubce a obd to umí ukazat v softu

u I30II jsmen nepřišel jestli mám čílo teploty oleje nebo ne a poku ho má jak a kde ho zobrazit navíc ani diagnostika přimo pro huyndai nemá u mojeho auta možnost ukazat teplotu oleje !
typuji že teplotní čídlo oleje bude mít dysel a turbo motory ale ne klasika motor

ps bohužel komplet schema elektriky jak si není k sehnání :(((
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 10 kvě 2018, 23:54, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od petzl62 »

RacerSK píše:Teplota oleja je dobre info, nechapem preco to nemoze mat na palubovke ](*,) , na Peugeote 508SW je normalne budik na to, na mojom SUPERBe to mam v menu na displayi, a na mojej i40 to proste nikde nie je ](*,) ](*,) ](*,)
Lebo :hyu: je uplná katastrofa :!: :!: :!: :!: :idea: :^o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od RacerSK »

... to je :!: Ale aj tak by to tam mohli davat :^o :lol: :mrgreen:
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od petzl62 »

Vys... bych se na katastrofu a koupil Kokodáka-etalon kvality a všeho top :mrgreen: Sice si na něj rok počkáš,ale zase budeš mít něco top bez katastrofy =D> .
A to si představ,že jsou ještě větší katastrofy např. Mercedes a jiné,které už nedávají ani teploměr chladící kapaliny,natož oleje :lol: :shock:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Příspěvek od Tudy »

Ehm, co je to ten Kokodák ?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“