Re: Čip
Napsal: 13 úno 2024, 20:17
Mexican ty to nechápeš, on si tam přeci dal bassreflexový nátrubek ,vlastně dva,takže to má hned o 30 koní víc, teď už chápeš??
Nikde som nepisal, ze 1.0 T-GDI ide horsie, ako 1,2 atmosfera. Napisal som, ze ta 1,2 atmosfera ide po mojich upravach vykonovo porovnatelne s 1.0 T-GDI 74kW. Porovnaval som to s Hyundai I20 posledny model s motorom 1.0 T-GDI 74kW, ktory som mal zapozicany ako nahradne vozidlo s mojim I20 1,25 2016 original 63kW Euro 6. Takze nemas pravdu, ze tunenie malej atmosfery neprinesie ziaden meratelny narast. A to som este rozmyslal dat sportove zvody a katalyzatory, ale do toho sa mi zatial nechce, lebo je to draha zalezitost. Este uvidim. Vyhoda mojej MPI oproti 1.0 T-GDI - nepriamy vstrek, ziadne turbo, ziaden otravny zvuk (aspon pre mna).Mexican píše: ↑13 úno 2024, 20:07 wait what? ze 1.0tgdi ide horsie nez 1.2 atmo (63kw)? mno. Na to sa da reagovat asi len usmevom s takym tym "pravdaze mas pravdu, draha"
Stonic ma napisane u 74kw celkom ospalej verzie Euro6d 0-100 za 10.7 sekundy. I20 s 1.2 63kw motorom ma 12,7. V prospech maleho tgdi hovori aj krutiaci moment (172Nm pre Tgdi vs 121Nm pre i20 1,2 Cvvt. Hmotnost Stonic 1195kg vs 1045kg
takze stonic (ktory je v zasade vacsi, ak by som tam dal rio/novu i20 cisla su ine) je aj napriek vyssej hnotnosti (dost vacsej hmotnosti) vyrazne rychlejsi a pruznejsi. Tych 11kw dost poznat. Proste to treba vziat realisticky.
trojvalec ide krasne do otacok a zvuk je... zaujimavy. Rozhodne prijemnejsi v otackach ako 1,6tgdi ktory mam v Tucsonovi
stracat cas a peniaze tunenim malej atmosfery neprinesie ziadny meratelny narast. to uz pomoze vyhodit rezervu, nechat zenu doma a jazdit s prazdnou nadrzou tam clovek usetri kila a mozno to prida nejaku tu desatinku
tu 1,2 som daval euro5. Ak by sme riesili 1,2DPI rozdiel by bol este vacsi
Ved ja som nikde nepisal, ze je to len ciptuningom. Nie je to len o bassreflexe, spolu som urobil asi 10 uprav.dibarbora píše: ↑13 úno 2024, 21:22 V rýchlosti ma napadajú len dva motory kde sa dalo jednoducho prehratím SW výkonovo polepšiť... to boli 1,3MPI vo Felicii a 1,4MPI vo Fábii... v oboch prípadoch existovala podladená 40kW verzia... HW identická s výkonnejšou verziou, takže soft na 50kw urobil 50kw.... inak je to len stratený čas... autu bez turba len soft nepomôže a HW úpravy je robota pre odborníka a nie montáž bassreflexu kamsi na sanie....
Pokiaľ to nemáš odmerané na brzde, tak je to čisté placebo... pretože aj zvukový prejav motora robí pocitovú "dynamiku"....Durino píše: ↑13 úno 2024, 21:31
Nikde som nepisal, ze 1.0 T-GDI ide horsie, ako 1,2 atmosfera. Napisal som, ze ta 1,2 atmosfera ide po mojich upravach vykonovo porovnatelne s 1.0 T-GDI 74kW. Porovnaval som to s Hyundai I20 posledny model s motorom 1.0 T-GDI 74kW, ktory som mal zapozicany ako nahradne vozidlo s mojim I20 1,25 2016 original 63kW Euro 6. Takze nemas pravdu, ze tunenie malej atmosfery neprinesie ziaden meratelny narast. A to som este rozmyslal dat sportove zvody a katalyzatory, ale do toho sa mi zatial nechce, lebo je to draha zalezitost. Este uvidim. Vyhoda mojej MPI oproti 1.0 T-GDI - nepriamy vstrek, ziadne turbo, ziaden otravny zvuk (aspon pre mna).
Nikde som nepisal o zvuku motora, ten je takmer ako original. Na brzde to odmerane nemam, ale jazdim urcitu trasu a vyskusal som na tej trase tu pozicanu I20 a podla jej reakcii som to zhodnotil, ze to ide vykonovo porovnatelne ako moje auto. To je vsetko. Viem, ako isla moja I20 neupravena, teraz je to oproti tomu "raketa", ako niekto napisal.dibarbora píše: ↑13 úno 2024, 22:02Pokiaľ to nemáš odmerané na brzde, tak je to čisté placebo... pretože aj zvukový prejav motora robí pocitovú "dynamiku"....Durino píše: ↑13 úno 2024, 21:31
Nikde som nepisal, ze 1.0 T-GDI ide horsie, ako 1,2 atmosfera. Napisal som, ze ta 1,2 atmosfera ide po mojich upravach vykonovo porovnatelne s 1.0 T-GDI 74kW. Porovnaval som to s Hyundai I20 posledny model s motorom 1.0 T-GDI 74kW, ktory som mal zapozicany ako nahradne vozidlo s mojim I20 1,25 2016 original 63kW Euro 6. Takze nemas pravdu, ze tunenie malej atmosfery neprinesie ziaden meratelny narast. A to som este rozmyslal dat sportove zvody a katalyzatory, ale do toho sa mi zatial nechce, lebo je to draha zalezitost. Este uvidim. Vyhoda mojej MPI oproti 1.0 T-GDI - nepriamy vstrek, ziadne turbo, ziaden otravny zvuk (aspon pre mna).
Neni to pravda...dibarbora píše: ↑13 úno 2024, 21:22 V rýchlosti ma napadajú len dva motory kde sa dalo jednoducho prehratím SW výkonovo polepšiť... to boli 1,3MPI vo Felicii a 1,4MPI vo Fábii... v oboch prípadoch existovala podladená 40kW verzia... HW identická s výkonnejšou verziou, takže soft na 50kw urobil 50kw.... inak je to len stratený čas... autu bez turba len soft nepomôže a HW úpravy je robota pre odborníka a nie montáž bassreflexu kamsi na sanie....
Nie drotiky omotane okolo privodu paliva naozaj nie su sportovou upravouDurino píše: ↑13 úno 2024, 22:19Nikde som nepisal o zvuku motora, ten je takmer ako original. Na brzde to odmerane nemam, ale jazdim urcitu trasu a vyskusal som na tej trase tu pozicanu I20 a podla jej reakcii som to zhodnotil, ze to ide vykonovo porovnatelne ako moje auto. To je vsetko. Viem, ako isla moja I20 neupravena, teraz je to oproti tomu "raketa", ako niekto napisal.dibarbora píše: ↑13 úno 2024, 22:02Pokiaľ to nemáš odmerané na brzde, tak je to čisté placebo... pretože aj zvukový prejav motora robí pocitovú "dynamiku"....Durino píše: ↑13 úno 2024, 21:31
Nikde som nepisal, ze 1.0 T-GDI ide horsie, ako 1,2 atmosfera. Napisal som, ze ta 1,2 atmosfera ide po mojich upravach vykonovo porovnatelne s 1.0 T-GDI 74kW. Porovnaval som to s Hyundai I20 posledny model s motorom 1.0 T-GDI 74kW, ktory som mal zapozicany ako nahradne vozidlo s mojim I20 1,25 2016 original 63kW Euro 6. Takze nemas pravdu, ze tunenie malej atmosfery neprinesie ziaden meratelny narast. A to som este rozmyslal dat sportove zvody a katalyzatory, ale do toho sa mi zatial nechce, lebo je to draha zalezitost. Este uvidim. Vyhoda mojej MPI oproti 1.0 T-GDI - nepriamy vstrek, ziadne turbo, ziaden otravny zvuk (aspon pre mna).
tieto bájky môže tak nahrať akurát tak na CD pre deti s uspávankami Keby bola pravda čo píšeš, myslíš že by študovanejšie a fundovanejšie hlavy od teba na to neprišli? ale prišli, no nerobia to tak asi prečo.Durino píše: ↑14 úno 2024, 08:52 Placebo to v ziadnom pripade nie je. Mozme porovnat tvoje a moje. Na 100% mam vykonnejsie auto, ako ty (pokial ho nemas upravovane). Jazdit s turbomotormi viem, mam take sluzobne auto (diesel). Dokopy mam najazdene cca 500tis km na atmo aj turbomotore, takze uz viem co-to zhodnotit. Vyskusal som, co ta pozicana I20 dokaze. Preto hovorim, ze to jazdi porovnatelne vykonovo.
Presne, ako pise Hugo11 - atmo motor treba upravovat HW komponentami. Spolu so SW upravou to prinieslo vynikajuce vysledky. Najlepsie na tom je, ze v podstate som len doladil original komponenty + doplnil par veci. Smiat sa na mojich upravach mozes, ja sa smejem na semaforoch.