Hyundai nikdy viac v zivote!
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
ovsem je fakt, ze na moji denni trasu Strahovsky tunel az Jizni spojka u Michle a zpatky, davam 6ku na tech 73 tachometrovych. A tempomat to s GDI perfektne na tu 6ku drzi to treba oktavka s 2.0 TDI obcas zavahala - ve Zlichovskym tunelu, do mirnych kopecku to TDI hur ustavalo a rychlost vic kolisala...
Na to ze je to atmosfera je ten motor opravdu pouzitelny i do 2000 ot/min. Na mesto a pohodovy presun.
A clovek si uz zase zvyknul, ze kdyz to potrebuje zrychlit, podradim o 2-3 stupne a pak je to najednou uplne jiny, no bavorak to neni, ale to byl sestivalec
Na to ze je to atmosfera je ten motor opravdu pouzitelny i do 2000 ot/min. Na mesto a pohodovy presun.
A clovek si uz zase zvyknul, ze kdyz to potrebuje zrychlit, podradim o 2-3 stupne a pak je to najednou uplne jiny, no bavorak to neni, ale to byl sestivalec
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
- Reklama
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
TSI je u Skodovek v kasi uz davno.Bofors píše:nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry "
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Jednou nohou v hrobě je spíš ten tvůj větrník s bambilioném otáček, kterému říkáte naivně turboBofors píše:nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě
Jezdit na 6-ku padesátkou komentovat raději nebudu.
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.89majlo96 píše:No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry "
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Někde okolo 1500 ot. je hranice kde si dovolím dát na šestku plný plyn.Poznám to podle změněny zvuku motoru.Do té hranice je silně nezdravý a vyhýbám se mu!
Podle tach. je ta hranice těsně pod 60 km/h.Reálná rychlost může být okolo 55km/h.
Po městě jezdím do 2000 ot. bez jakéhokoliv pocitu nedostatku výkonu!
Podle tach. je ta hranice těsně pod 60 km/h.Reálná rychlost může být okolo 55km/h.
Po městě jezdím do 2000 ot. bez jakéhokoliv pocitu nedostatku výkonu!
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
tak, davam tam sestku kolem 65-70tky a pak jedu tempomat (mirne z kopecka nebo mirne do kopecka), motor si s tim poradi uplne krasne. Coz je proste hezky vysledek na atmo...idam.i píše: GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.
Ale musim rict, ze to bude trvat dlouho naucit zenu jezdit s atmo jako s atmo, me se to vratilo rychle, ale ona se divi, proc to tak strasne tocim a to se snazim nejit pres 4000, kdyz jsem v tom zabehu...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Atmosféra je fajn, ale v objemu tak od 2.0l v lehkém autě jako třeba mx-5, turbo motory jsou silně návykove a pohodlnější.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
jak ktery, ja mel 4 roky TDI (1.9 77kW a 2.0 103kW) a atmosfera mi tak nejak vyhovuje vic. Asi ze jsem s ni jezdil v zacatcich a bavi me razeni. Kdybych si nerozumel s fofrklackem, tak by to byla jina zejo?Skyline píše:Atmosféra je fajn, ale v objemu tak od 2.0l v lehkém autě jako třeba mx-5, turbo motory jsou silně návykove a pohodlnější.
Ale musim rict, ze pro nekoho, kdo s tim jezdi skoro jak s automatem (nechce radit) jsou turba dobry, proste zmackne plyn a vetsinou se to roztoci a nejak to jede.
Ale osobne se mi GDI libi, je to pruzny a prijemny motor, jen doufam, ze az se osoupe vnitrek motoru, trosicku se uskromni v jidle. I kdyz ted posledni tyden jsem jezdil jen Prahu, jizda vzdy pod max 20 km a jsem na 7.5 podle palubaku, coz neni az tak strasny.
To jsem mel se silnejsim TDIckem v Praze skoro taky, mozna o tretinku litru min...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Já už 10 let jezdím s tdi a párkrát jsem měl tsi a teď mam tdi + 7DSG kde mě někdy logika razeni štve tim jak to drží níže otáčky přeřazuje. Při klidne jízdě už radi v cca 1550 ot/min, ale celkově spokojenost průměr kolísá mezi 4,8-5,0 l. Jo rad se projedu v druhem benzínovem autě s manuálem, ale v kolonach a při po popojizdeni je automat výhra.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
jezdil jsem s automatem v Americe pres pul roku a nikdy me to nebavilo, chapu vyhody, zkousel jsem DSG a radi to fakt dobre, ale nebavi me to. Coz je o vkusu kazdeho soudruha.Skyline píše:Já už 10 let jezdím s tdi a párkrát jsem měl tsi a teď mam tdi + 7DSG kde mě někdy logika razeni štve tim jak to drží níže otáčky přeřazuje. Při klidne jízdě už radi v cca 1550 ot/min, ale celkově spokojenost průměr kolísá mezi 4,8-5,0 l. Jo rad se projedu v druhem benzínovem autě s manuálem, ale v kolonach a při po popojizdeni je automat výhra.
Ovsem na okravce jsem mel dlouhodoby prumer 6.9 (po 3 letech na 2.0 TDI, ze zaatku bylo kolem 7.5), niz neslo ani kdyz jsem delal pana klobouka, vys taky ne, to je vyhoda turbonafty, ze je necitliva ke stylu jizdy...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
Ja reagujem na OGYN-a, ten ma 1,6 CVVT a jazdi na 6. prevodovom stupni pri 50 km/h.idam.i píše:GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Hyundai nikdy viac v zivote!
To me jezdí Octavia v kombinaci za 6.9, po Praze cca za 8. Hyundai po Praze za 8.5-9. Před Tim Superb 2.0 TDI 125 kW 4x4 cca za 6.9 a Octavia 2.0 za 5.5.
Škoda Octavia III 1.2 TSI DSG Elegance (5/2014)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)