Tak já jsem poslechl rady jednoho zdejšího člena (teď si nevzpomenu kdo to byl a dotatečně mu děkuji) Rozeslal jsem poptávky a garančka "all inclusive" mě vyšla něco málo přes 3tis.bony píše:Konecne nekdo rozumny a neplati nesmyslne castky.
telefon
2. Garanční prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re:
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
- Reklama
Re: 2. Garanční prohlídka
Krasna cena...to budu muset asi jezdit do CB
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: 2. Garanční prohlídka
akorát jsem přijel ze servisu po 2. prohlídce, ráno při přebírání auta technik strašil s cenou kolem 6 tisíc, nakonec to dopadlo lépe, ale myslíte, že tam je stále něco předraženého nebo už to moc lépe nejde?
1.6 nafta, najeto necelých 28 tisíc km
http://prntscr.com/g3wvkf
mimo to vlastní olej Shell za 865 + 170 olejový filtr + 170 pylový filtr a vrtá mi hlavou, že vzduchový filtr motoru kupovaný dle doporučení zde na foru Meylle údajně nepasoval, takže ten mi přebývá a musím koupit jiný a vyměnit si sám.
Celkem tedy těsně pod 4,5 tisíce a chybí vzduchový filtr což je snad otázka kolem 2-3 stovek
1.6 nafta, najeto necelých 28 tisíc km
http://prntscr.com/g3wvkf
mimo to vlastní olej Shell za 865 + 170 olejový filtr + 170 pylový filtr a vrtá mi hlavou, že vzduchový filtr motoru kupovaný dle doporučení zde na foru Meylle údajně nepasoval, takže ten mi přebývá a musím koupit jiný a vyměnit si sám.
Celkem tedy těsně pod 4,5 tisíce a chybí vzduchový filtr což je snad otázka kolem 2-3 stovek
Re: 2. Garanční prohlídka
Udajne nepasoval a dali ti jej zpatky? Pokud ano, tak si jej zkus vymenit sam a uvidis.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: 2. Garanční prohlídka
Nějak mi uniká nechat si vyměnit olej bez filtru, když nepasuje tak bych čekal, že dají vlastní filtr. Proč mít naftu na nájezd 15 tis km/rok je další věc - i když 2 roky zpět byly naftaky výhodný...
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: 2. Garanční prohlídka
Olejovy filtr samozrejme vymenili, ja mluvim o vzduchovem filtru, ktery je na vymene oleje nezavisly. Pak jsem dohledal, ze jsem omylem koupil verzi pro starsi model podle cisla filtru, takze opravdu moje chyba.
Ja naopak moc nerozumim odporu vuci nafte zde na foru obecne, v dobe nakupu auta byla nafta o 5000 kc drazsi nez benzin, sice rocne v souctu nenajezdim nejak hodne, ale nejsou to par kilometrove pojizdky po meste, auto spis stoji v garazi a pak jednou za cas jede treba 50 km tam a zpatky nebo do nemecka na letiste a na dalnici ho poradne protahnu, do tater nebo rakouska na hory a podobne, takze filtr pevnych castic by nemel nejak trpet, tudiz si myslim, ze nafta nebyla spatna volba a i pri nizkem najezdu uz se tech 5 tisic vratilo na uspore na palivu. Nebo co mi stale unika a mel jsem volit radeji benzin? Mozna nejakou podstatnou vec jen nevidim a neuvedomuji si
Ja naopak moc nerozumim odporu vuci nafte zde na foru obecne, v dobe nakupu auta byla nafta o 5000 kc drazsi nez benzin, sice rocne v souctu nenajezdim nejak hodne, ale nejsou to par kilometrove pojizdky po meste, auto spis stoji v garazi a pak jednou za cas jede treba 50 km tam a zpatky nebo do nemecka na letiste a na dalnici ho poradne protahnu, do tater nebo rakouska na hory a podobne, takze filtr pevnych castic by nemel nejak trpet, tudiz si myslim, ze nafta nebyla spatna volba a i pri nizkem najezdu uz se tech 5 tisic vratilo na uspore na palivu. Nebo co mi stale unika a mel jsem volit radeji benzin? Mozna nejakou podstatnou vec jen nevidim a neuvedomuji si
Re: 2. Garanční prohlídka
Pokiaľ si spokojný,tak to nerieš.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: 2. Garanční prohlídka
Ja s autem spokojeny jsem, rozumim i tomu, ze obecne u nizkeho rocniho najezdu je predpoklad castych kratkych tras, ktere nedelaji dobre filtru pevnych castic, ale to neni muj pripad ... Kdyz potrebuju jet do obchodu 1,5 km po meste, tak vezmu jine auto v rodine, benzinovou fabii.
Jaky jiny duvod proc preferovat benzin pred naftou nez filtr pevnych castic, ktery jsem do uvahy bral, jeste existuje?
Jaky jiny duvod proc preferovat benzin pred naftou nez filtr pevnych castic, ktery jsem do uvahy bral, jeste existuje?
Re: 2. Garanční prohlídka
[quote=Ja naopak moc nerozumim odporu vuci nafte zde na foru obecne, v dobe nakupu auta byla nafta o 5000 kc drazsi nez benzin, sice rocne v souctu nenajezdim nejak hodne, ale nejsou to par kilometrove pojizdky po meste, auto spis stoji v garazi a pak jednou za cas jede treba 50 km tam a zpatky nebo do nemecka na letiste a na dalnici ho poradne protahnu, do tater nebo rakouska na hory a podobne, takze filtr pevnych castic by nemel nejak trpet, tudiz si myslim, ze nafta nebyla spatna volba a i pri nizkem najezdu uz se tech 5 tisic vratilo na uspore na palivu. Nebo co mi stale unika a mel jsem volit radeji benzin? Mozna nejakou podstatnou vec jen nevidim a neuvedomuji si[/quote]
Vůbec to neřeš...Anti ropáků-jak si tihle "znalci" říkají je na každém fóru plno
Přesně jak píše idam,pokud jsi spokojen a bez probémů,neřeš to a usmívej se tomu a klidně nahlas.
Skutečnost je taková,že diesly jsou v dnešní době jedny z nejlepších motorů co do spolehlivosti.Pokud tedy dostávají patřičnou péči.Sám mám "ještě" diesla,najeto 183 tis. km a jezdím a jezdím...V mém okolí jsou 3 vozy s ještě vyšším nájezdem 2 nad 250 tis. a jeden dokonce nad 300 tis. a to je autoškola a jezdí bez problémů.Takže s dieslem,pokud jej využiješ,jsi určitě vedle nešlápnul.Co udělají s motory ekokurvítka EGR a DPF je zatím neznámé-nájezdy s těmito vozy ještě nejsou tak vysoké.Zatím-do roka dvou budeme vědět víc si myslím...
Vůbec to neřeš...Anti ropáků-jak si tihle "znalci" říkají je na každém fóru plno
Přesně jak píše idam,pokud jsi spokojen a bez probémů,neřeš to a usmívej se tomu a klidně nahlas.
Skutečnost je taková,že diesly jsou v dnešní době jedny z nejlepších motorů co do spolehlivosti.Pokud tedy dostávají patřičnou péči.Sám mám "ještě" diesla,najeto 183 tis. km a jezdím a jezdím...V mém okolí jsou 3 vozy s ještě vyšším nájezdem 2 nad 250 tis. a jeden dokonce nad 300 tis. a to je autoškola a jezdí bez problémů.Takže s dieslem,pokud jej využiješ,jsi určitě vedle nešlápnul.Co udělají s motory ekokurvítka EGR a DPF je zatím neznámé-nájezdy s těmito vozy ještě nejsou tak vysoké.Zatím-do roka dvou budeme vědět víc si myslím...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 2. Garanční prohlídka
Je to o osobných preferenciach.Jazdím ročne okolo 25.000km a predsa stále volím benzín.Páči sa mi tichý a mäkký chod auta.Nepopieram,že diesle sú kultivované,ale na benzín proste nemajú.No neznamená to,že sú zlé.tomasvlasak píše:Ja s autem spokojeny jsem, rozumim i tomu, ze obecne u nizkeho rocniho najezdu je predpoklad castych kratkych tras, ktere nedelaji dobre filtru pevnych castic, ale to neni muj pripad ... Kdyz potrebuju jet do obchodu 1,5 km po meste, tak vezmu jine auto v rodine, benzinovou fabii.
Jaky jiny duvod proc preferovat benzin pred naftou nez filtr pevnych castic, ktery jsem do uvahy bral, jeste existuje?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: 2. Garanční prohlídka
Ok s tim jaky to byl filtr jsem se v tom zamotal,pokud vzduchovy, tak tam je to otazka chvilky a vymena je snadna.
Ohledne nafty - nesedi mi z duvodu co o ni stale slysim - v zime pozdeji topi, muze i zamrznout,ze auto nepojede. Kdyz dojde tak je to problem. Servis na to je obecne drazsi - filtr, turbo, dvouhmota, vstriky. O benzinu se s kvalitou paliva mluvi,ze celkem v pohode. U nafty s palivem obcas maluji certa na zed. No a pri nizkem najezdu se cen paliva moc lisit nebude. Kazdopadne, kazdy si koupi to co mu vyhovuje vice a je to kazdeho vec co chce.
Ohledne nafty - nesedi mi z duvodu co o ni stale slysim - v zime pozdeji topi, muze i zamrznout,ze auto nepojede. Kdyz dojde tak je to problem. Servis na to je obecne drazsi - filtr, turbo, dvouhmota, vstriky. O benzinu se s kvalitou paliva mluvi,ze celkem v pohode. U nafty s palivem obcas maluji certa na zed. No a pri nizkem najezdu se cen paliva moc lisit nebude. Kazdopadne, kazdy si koupi to co mu vyhovuje vice a je to kazdeho vec co chce.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: 2. Garanční prohlídka
hoooj, na kolik tedy vyjde 2. garanční prohlídka u I30 combi 1.6 CRDi? Za 1. garanční prohlídku jsem platil skoro 6000 bez vlastního oleje a tak mě to zase trochu děsí. díky za odpověď.
Re: 2. Garanční prohlídka
Mimochodem, neznáte nějaký dobrý servis ve východočeském kraji či někde poblíž? Autocentr-hudec v Novém Městě na Moravě mě přijde dost drahý.
Re: 2. Garanční prohlídka
Tady toho moc na výběr není co skončila Česká Třebová. Já jezdím do Trutnova, sice je to trochu dál, ale cenová nabídka byla nejlepší (oproti Hradci, Pardubicím a NMnM). Super přístup a můžeš být celou dobu u auta, takže víš co udělaj a co ne.
Hyundai i30 combi 1.6 88kw Weekend- bílá
Ford Escort combi 1.6 - tm. modrá - prodáno
Fiat Ritmo 1.5 - rozstřeleno
Ford Escort combi 1.6 - tm. modrá - prodáno
Fiat Ritmo 1.5 - rozstřeleno
Re: 2. Garanční prohlídka
Kolik jsi platil? Jestli si pamatuješ.