jj toto zarazilo aj mna - hlavne co sa tyka vyhrievanych a odvetravanych sedaciek - plus airbagy.
Inak vyzera to super na ich stranke - ale koli tomuto by som si to asi nedal ...
Takže verzie v ČR a SR sú rozdielne.
1. Mám premium, ale bez kože a odvetravania a bez panorámy. Nechcel som to lebo panorámu som využil v živote asi tak 3x. Neviem či sú odvetravane aj zadné sedadlá (asi nie). To si, ale už vobec neviem predstaviť ako sa bude sedieť synovi dennodenne v lete na nich. Radšej som sa vzdal kože a panorámy a išiel do 104kW motoru namiesto 85kW.
2. Tieto poťahy som mal na predchádzajúcom aute a keď som ho predával tak pôvodne poťahy boli ako nové.
3. Keď sedačky zašpiním, tak dám poťahy dole a šup do práčky
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
saldy píše:Zajímalo by mě jestli taky používáte funkci hlídání pruhů, kdy si auto samo zatáčí-mně to celkem nevadí a docela jsem si na to zvykl. Dále stop a start (pouze crdi 1.7 a gdi) To je velmi otravný, vypínám okamžitě po startu (před 7 lety příplatková fce za 7000Kč, dnes pro změnu asi za trest)
Hlídání pruhů jsem zkoušel v nastavení 1 i 3 a celkem mi vadilo, takže jak jsem ho zapnul, tak jsem ho po chvíli vypnul a už jsem se k němu nevrátil. Pro start-stop jsem uplatnění několikrát našel a jezdilo se mi s ním celkem dobře. Jen si člověk musí dávat pozor v tvz. skákacích kolonách a preventivně ho vypnout.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Dnes mi přišlo doporučeně předvolání do servisu, problematický prvek, který může mít vliv na bezporuchový provoz - nedostatečná funkce háku přední kapoty...tak docela koukám ....píšou,že bude zdarma provedena výměna uchycení zajišťovacího háku kapoty, ale kdo zaplatí cestu a ušlý výdělek, už jsem se nedočetl...
Tucson N Line
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
Taky mě to přišlo - dneska jsem se byl objednat a objednal jsem zrovna i aktualizaci navigace.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
007 píše:Dnes mi přišlo doporučeně předvolání do servisu, problematický prvek, který může mít vliv na bezporuchový provoz - nedostatečná funkce háku přední kapoty...tak docela koukám ....píšou,že bude zdarma provedena výměna uchycení zajišťovacího háku kapoty, ale kdo zaplatí cestu a ušlý výdělek, už jsem se nedočetl...
Zaplatíš si to sám, jak jinak
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
IMG_20160729_154425.jpg (99.05 KiB) Zobrazeno 2977 x
IMG_20160729_154413.jpg (100.7 KiB) Zobrazeno 2977 x
IMG_20160729_154406.jpg (101.81 KiB) Zobrazeno 2977 x
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Dnes jsem dokonale prověřil stěrače, chytil jsem brutální průtrž, že některý auta sjely na kraj silnice. U i30 dešťový senzor dobře zvládal intenzivní déšť, ale jinak byl k ničemu. Tady konečně nemusím řešit pomalý reakce, reaguje skvěle na různou intenzitu kapek, vůbec jsem do něj nemusel zasahovat. Perfektně zmáknul i extrémní průtrž kdy kmital jak blesk. Nakonec jsem si i zabrodil, tam kde se bály fábie, takže spokojenost to dnes byla
Radost mám i ze spotřeby, která je stejná jako u i30, možná nepatrně vyšší. Na chatu jsem jezdil za 5,5L, nyní je to stejný.
chcem sa spytat vacsina ludi tu aj v testoch odsudzuje GDI a odporucaju T-GDI alebo 1,7 pripr 2.0 CRDI
ale ako som si tak pozeral a cital tak najslabsi 1.7 CRDI ma 85KW a 1.6 GDI ma 97KW
Takze predpokladam ze tieto motory by mali byt cca rovnake nie ? dokonca by som povedal ze mozno benzin bude aj trosku sviznejsi (samozrejme pri vyssich otackach, spotrebe)
Pretoze som sa stale nerozhodol a ako tak dlhsie rozmyslam diesel ma z mojho pohladu viac negativ ako benzin (DPF, vstreky, drahsia udrzba (garancne prehliadky), ...)
Nafta bude tahnout od spodu, benzin se bude chytat spise ve vyssich otackach. Zalezi predevsim za kolik muzes tankovat naftu, kolik toho najezdis, jaky mas profil trasy. To musis vse zahrnout do vyberu. Nafta neni pro kazdy provoz, potom se ti muze vymstit.
Na muj vkus je 1,7CRDi slaby motor na takove auto. Kdyz to srovnam s 1,6CRDi v i30. Jiny motor jsem jsem v Tucsonu nejel.