Sám zvažuji možnosti.
1. Napsat na zastoupení, zda se ztotožňují se závěrem "mechanika", který laxním pohledem do koncovky vyvodil závěr v duchu, že saze nevadí.
2. nechat udělat znalecký posudek a tím se posléze oháňet.
Jinak není tu někdo, kdo vlastní taky 2.0 CRDi ve verzi 100/136 kW? Jde mi ještě o zvuk při studeném startu, kdy motor na vteřinu zaklepe. Mechanikem, zhodnoceno, jako vlastnost těchto motorů . nesmysl, protože minulý rok jsem podobné zvuky nezaznamenal. Příjde mi to jako problém s napínákem rozvodu nebo mírně natažený samotný řetěz. Zvuk mám nahraný, takže mohu případně postnout.
Četnost regenerace DPF
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Četnost regenerace DPF
1. Jsi s Tucsonem ve vlákně pro i40
2. Uživatel sarin má Tucson TL s dvoulitrovým srdcem od pana Diesla a výkonem 136 kW, občas se zde, na fóru, objeví
2. Uživatel sarin má Tucson TL s dvoulitrovým srdcem od pana Diesla a výkonem 136 kW, občas se zde, na fóru, objeví
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Četnost regenerace DPF
Díky,zkusím napsat
Re: Četnost regenerace DPF
Dělal jsem test tesnosti sání (kompresorom jsem se snažil natlakovat sání za váhou vzduchu). Odvětrávání vačkové hřídele jsem odpojil, hadici od turba zaslepil. Na moje překvapení jsem zjistil, že se při tlakování sání tlak (vzduch) nějak (pro mně záhadně) stejně dostává do prostoru odvětrávání vačkové hřídele...... jak / kudy se tam může dostat? Vysvětlíte mi to někdo prosím?
Obázek: tam jak to je zakroužkované, tam jsem to odpojil, hadici zaslepil no a z toho bazmeku pak unikal vzduch co jsem foukal od váhy vzduchu.....
- Přílohy
-
- odvetraVANI KLIK.JPG (252.65 KiB) Zobrazeno 531 x
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Četnost regenerace DPF
PCV ventil?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Četnost regenerace DPF
Diesel (resp nas diesel) nema PCV ventil
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Četnost regenerace DPF
O.K dík za upřesnění
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.