Tady je moje spotřeba od koupě auta.
Jezdím s ním v podstatě stejné trasy (respektive jejich složení) stejným stylem jako jsem v minulých letech jezdil s mým předchozím autem hyundai i30 99kw kombi benzin. S ním jsem měl celkovou průměrku po cca 50.000km 7.2l/100km Zatím mi vychází navýšení spotřeby na 8,3l/100km přechodem na SUV 4x4 130kw jako mírné příjemné překvapení. Čekal jsem to horší. Ale je fakt, že na TGDI je potřeba si zvyknout a naučit se pracovat s plynem jinak, než u GDI. Automatická převodovka si podle mě i podle spritmonitoru něco navíc vezme, ale zas tak velký rozdíl by to být neměl.
Jinak mě zaujalo, že máš v podpisu 4WD. Myslel jsem, že od 2019 přešel Hyundai na značení htrac.
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 130kW - stříbrný sršeň
Moderátor: Moderátoři
Re: Tucson 1.6 T-GDI 4x4 130kW - stříbrný sršeň
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
- Reklama
Re: Tucson 1.6 T-GDI 4x4 130kW - stříbrný sršeň
Díky za info!
Za celej život mám hodně najeto, celkem asi na 14 autech, automaty a turbomotory nevyjímaje, takže zvýšenou spotřebu vlivem jízdního stylu nepředpokládám. A nic jiného, než převodovka mě nenapadá, a bylo by to určitě docela překvapení. Automaty s klasickým hydroměničem měly vždy vyšší spotřebu, ale co vím, nedělalo to nikdy víc než cca 10% proti fofrklacku.
Jsem každopádně zvědav, jestli se ještě někdo ozve, přemýšlel jsem, jestli nepožádat o přesun do samostatného tématu, aby si toho všimlo víc lidí.
Jinak mám samozřejmě HTrac, ale pro větší srozumitelnost jsem použil obecně rozšířenější označení pro pohon všech kol, ale opravil jsem to úplně univerzální 4x4.
Za celej život mám hodně najeto, celkem asi na 14 autech, automaty a turbomotory nevyjímaje, takže zvýšenou spotřebu vlivem jízdního stylu nepředpokládám. A nic jiného, než převodovka mě nenapadá, a bylo by to určitě docela překvapení. Automaty s klasickým hydroměničem měly vždy vyšší spotřebu, ale co vím, nedělalo to nikdy víc než cca 10% proti fofrklacku.
Jsem každopádně zvědav, jestli se ještě někdo ozve, přemýšlel jsem, jestli nepožádat o přesun do samostatného tématu, aby si toho všimlo víc lidí.
Jinak mám samozřejmě HTrac, ale pro větší srozumitelnost jsem použil obecně rozšířenější označení pro pohon všech kol, ale opravil jsem to úplně univerzální 4x4.
Tucson 1,6 T-GDI DCT 4x4 132 kW Freedom Plus DCT Dark KNight Pearl