Když jsem u nich ještě pracoval, zrovna se řešil nástupce původní i30, druhá generace. A to se dělaly pokusy kde všude se dá ještě ušetřit. U dalších generací je to to samé nejlepší je vždy Facelift. Pro výrobce levnější vozidlo prodává za více peněz
A co vím, tak u koncernu vše dobré skončilo v období po Octávii 2 generace. Kolega k nám přišel z vývoje Škoda a to člověk nevěří vlastním uším
Já osobně stále věřím už jen ostříleným Japoncům (Toyota, Lexus, Mazda, Honda). Prostě mnoho výrobců už auto bere jako spotřebku, kdy se vše počítá pro zisk (což je logické, ale že je někdo ochoten riskovat ztrátu dobrého jména...např. BMW, Mercedes).
Kdy plánuješ koupi? Doblo mne hodně zajímá, bratr má minulou generaci a už má přes 400k najeto (ale má to jako pracovní a už tam 2x měnil převodovku a to auto odpovídá nájezdu - doručovací služba). Takže od něj se moc relevantních referencí nedozvím. Ale motor chválí (1,6 v naftě)Деревенский píše: ↑29 led 2020, 20:01 Mexikáne my máme staré turky, ty jsou ještě gůt. Tak zpět k tématu Jak jsem psal výše, že jdu do Fiata Doblo 1.4 Tjet. Co máš Mexikáne vybraného když jednoho dne Accent vypustí duši?
Napíšu pár věcí co rozhodlo pro výběr Dobla.
Auto koupím nové pod 400 tisíc Kč
Nepřímovsřikový motor s turbem, zástavba LPG.
Prostor uvnitř i pro obludy jak jsem já.
Celkem jednoduché na servis.