xmrak píše:Tak, prasklo táhlo k řazení, to bylo někdy okolo 10000
potom se u getze špatně řadí ve vysokých otáčkách a když máš rozjeté auto na nějakých cca 120km/h vyřadíš a chvilku počkáš tak más pak problém zařadit rychlost úměrnou rychlosti.
Další věc je že vůle v řízení. Podle servisu je normální, ale podle automechanika je takovahle vule ostudou servisu.
Jedny z prvních světel se mlží v jakym koliv počasí. Krom předního levého světlometu mam komplet nové. Pak tu máme centrál. Porstě zamika jenom kdy chce. Je to prý vadným snímačem ve dveřích řidiče.
Asi tak jednou nebo dvakrat za rok se musi promazat klika pátých dveřích, protože zůstává vyset,
Zadní dveře jdou naprd zavírat. Musí se použít ten správný grif. Blondýny mi ty dveře zabouchnou až tak napotřetí a to stylem že mam strach aby se to autíčko nerozpadlou tou ránou.
Papá to olej jak protržený. Vysoké otáčky tomu nesvědčí.
Omlouvam se za pravopis. Nikdy mi nešel.
no tak to je skutecne predevsim vizitka servisu, ta vule se opravi geometrii, ale poradnou, ze. Adekvatni rychlosti ve 120 doufam nemyslis dvojku:)) Pak je tam nejaka zavada, to je mozne. Mlzeni svetel je ostuda, ano. Central jsem tu nekde popisoval, je tam dost mechaniky a muze byt jen volna. Co se tyce zavirani zadniho vika...taky uz tu nekdo psal ze se mu jen posunul zamek a jen ho presrouboval zpet...nekde v Accentu.
No a olej ve vysokych tockach to zere leccos...kdyz se s tim jezdi pres 4000 dlouhodobe...