Nevím, kdo tady koho mystifikuje. Že máte vůbec potřebu se do někoho pořád navážet a veřejně tady někoho osočovat. Ale ono co jiného čekat od arogantního člověka.
Samozřejmě, určitě hned každému nabízíte měření výkonu zdarma, jste šlechetnost sama
ŽÁDNÁ regulace nezasahuje? To jako myslíte vážně? A pak kdo tu plácá blbosti. Ta regulace pracuje hned, jak turbo dosáhne plného tlaku, který je naprogramován a začne přepouštět výfukové plyny kolem dmychadla. Ta vaše neexistující regulace pak udržeju konstatní tlak až do chvíle, kdy motor dosáhne svého maxima. Potom začne snižovat tlak turbodmychadla a díky tomu je dosažena ta plochost ve vyšších otáčkách. Dejme tomu od 2-5 drží stabilně 1 bar, ale třeba při 6500 je tlak turba už snížen klidně o třetinu, na 0.7 baru. Jinak by výkon s rostoucími otáčkami samozřejmě stoupak dál.
Mimochodem, řídící jednotka dokonce vyhodnocuje sama okolní podmínky a u moderních aut tak dokáže zajistit právě díky te regulaci konstantní výkon i ve vyšších nadmořských výškach, při vyšších teplotách a pod.
Vážně, odborník na lazení motorů k pokukání. Aspoň kdyby jste mlčel a nesnažil se všem dokázat, že tu píšu blbosti a VY máte svatou pravdu. Je mi líto pane, ale blbosti tu vážně píšete jen vy!
A odpověd na to, že 200 koní je vždy 200 koní, tak pro ty, co potřebují vše vysvětlit polopatě, to napíšu jak pro děti.
Bavíme se o podobných autech s podobnými vlastnostmi, kde nějaké odpory nehrají v podstatě žádnou roli. Takže pokud má jedno auto, dejme tomu VW Polo GTI 200 koní už při 4000 až k omezovači, tak těch 200 koní máte k dispozici pořád, i po přeřazení. Zařadíte v 6000, kdy auto má 200 koní, otáčky spadnou na 4000 a pořád tam je 200 koní. Pokud vezmeme třeba Subaru BRZ, které má také 200 koní a zařadíte v 7000, kdy má 200 koní a otáčky vám spadnou někam k 4500, tak budete mít v tu danou chvíli třeba jen 160 koní.
Hovadina jsou tady jen ty vaše pohádky, které se tu snažíte šířit. 200 koní NIKDY nebude jako 200 koní u jiného auta. Myslel jsem si, že když máte válcovou zkušebnu, tak to budete vědět, ale neee, vy se tady budete ještě ponižovat blbostma. Pokuď pomineme rozdíl ve hmotnostech, čelním odporu, popřípadě schopnostech řidiče, tak hlavně záleží na průběhu výkonu motoru. Každy motor je nastaven prostě jinak, má jiný průběh výkonostní křivky. Snad jen u atmosferických motorech by jsme se mohli bavit, že 200 koní je 200 koní.
Proto, i když má Nko vyšší maximální výkon, tak naopak do těch cca 5000 má naopak GTI vyšší výkon. Ale dle vas na tom asi nezáleží, že? Prostě Nko při každých otáčkách bude mít asi vždy o těch 30 koní více, když je to taková blbost, co jsem psal. Buď jste mě jen nepochopil, nebo nemáte žádné tušení, co vlastně děláte
A jen než tady zase začnete psát něco o mystifikaci, tak jsem uvedl záměrně tyto rozdílné auta. Dnes už moc atmo dvoulitrů s 200 koňmi totiž není a nové Polo GTI má motor tak seškrcen, že nabízí svůj výkon už v dieselových 4000 ot/min. A ano, je seškrcen jen pomoci te regulace. Dokonce i to Polo GTI tlačí turbo 1.2 baru, podobně jako u Nka. Jen od 4000 ten tlak turba díky te REGULACI začne klesat a výkon udrživat na této hodnotě. Snad už tomu rozumíte. Je smutné, že někdo, kdo se lazením motorů vůbec nezabívá musí vysvětlovat někomu, jako jste vy, jak ta regulace pracuje a že vůbec existuje
A teď honem na google a zjistěte si, jak vlastně pracuje ta vaše neexistující regulace tlaku turba a nedělejte tu ze sebe takového blbce.
A tímto přestávám reagovat na vaše komenty. Kdyby jste se aspoň snažil někoho opravit, každý se může splést, ale hned se do někoho navážet, psát tady, jak všechny mystifikuju a píšu hovadiny může opravdu jen arogantní a povýšenecký člověk, jako jste právě vy.
A nějak jsem nepochopil, jak nějaká gramatická chybka mě má spojovat s testy pana Koubka, až si z toho máme podat ruce. Souvislost nulová, ale vy v tom asi nějakou vidíte. Vy přeci víte vše nejlépe, jak se tu snažíte prezentovat.
Myslím, že se shodneme na tom, že se neshodneme a už více tady nehodlám spamovat a všem ostatním se omlouvám, že tu čtou takové dlouhé slohy
