Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Právě proto bys' byl jedinečnej. Já se na ni jdu vždycky podívat, když se zatoulám někam do salónu Pravda, já jsem kombíkář, ale Eluška se mi líbí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
no,já vím,ale bojim cen ND.Na acu se nikde nic nevidí,krom origo.Tak bude mu 5 let a krom tlumičů a stabilizátoru naštěstí nic.Ela je fakt krásná.Vypadá jak kupátko.Ale jelikož jsem přibral,tak holt by nejvíc vyhovovala ix 35
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Záleží, jakou máš růstovou křivku Možná by se hodil spíš Santík Já jsem poskočil před cca 3-4 lety o nějakých 15 kilo a od té doby se relativně držím. Takže věřím, že do ítřícy se ještě pár let vejdu;)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
u mně trochu pomohly zimní gumy, případně zima jako taková, též je možné, že jsem si zvykl, popravdě děti jsou teď hodně nemocný, a tak jezdím veteránem (pickupem) tam mlátěj v zatáčkách jenom vymlácený kuláky na ramenech a nějakej bordel se tam přesejpá v kuřáku, ale žádný brambory se nikde nesypou a ani to neodskakuje, ... myslím že jsem na svým hnůjdaji tady nenechal nit suchou a tak si myslím, že až nastane trochu tepleji tak se zase někdo najde co si IX 20 koupí po něčem jiném jak je starej rozhrkanej favorit a zase si tu uleví a nebo v "chráněný dílně" najeli na chozrasčot a zlepšili o 120% kvalituMiros píše:Tak koukám,že už dlouho nikdo nenadává.Že by se nápravy usadily?
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
no,před 4mi lety mi měnili část srdce a tak jsem se dostal z 72kg na 92
Ty pecičky z lékárny dělaj své.Na Vysočině je zima,až bude líp,tak si chci pujčit i30 a zkusit.Posedával jsem v ní a bude dobrá.Do ix20 se líp leze a vysedá.Ale pořád mi straší tady ta konverzace.Nápravy,nápravy a brambory.
Jezdím od normálu po sportovní jízdu.Jak kdy,jak kdy mi je dobře.Točím tak 15tis ročně.
Myslím,že 20ka bude víc brát,je vyšší.Acent jezdí na 1,4 supr,a kolem6,5l dlouhodobě po okreskách
Ty pecičky z lékárny dělaj své.Na Vysočině je zima,až bude líp,tak si chci pujčit i30 a zkusit.Posedával jsem v ní a bude dobrá.Do ix20 se líp leze a vysedá.Ale pořád mi straší tady ta konverzace.Nápravy,nápravy a brambory.
Jezdím od normálu po sportovní jízdu.Jak kdy,jak kdy mi je dobře.Točím tak 15tis ročně.
Myslím,že 20ka bude víc brát,je vyšší.Acent jezdí na 1,4 supr,a kolem6,5l dlouhodobě po okreskách
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Včera jsem byl v ,technik dělal tu úpravu zadní manžetyna svolávačku.Jiný typ manžety s guferem.Ptal jsem se ho na chování a jízdní vlastnosti,že uvažuju o koupi.Říkal,že zadní nápravu nikdo nereklamoval,ale přední.Ta je prý tragická.Tak a ted babo rad.Accent má na předku taky takové pazvuky.Ale dal jsem nové Monroe a tyčky.Ted je to supr
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
zadní náprava je nereklamovatelná je to vlastnost, přední je nereklamovatelná, je to vlastnost a k tý zadní nápravě, jestli nikoho vzadu nevozíš, tak to nebude tak kritický, vzadu je to fakt zážitek se tim autem nechat vozit
o spotřebě si můžeš udělat přehled zde
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
jenom pro zajímavost:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
takže se dá říct, že budeš nejspíš jezdit o půl litru dráž - nemyslím si že to dělá "vyšší stavba" (jak já ten termín u mrňavýho auta nesnáším) , u mě letí spotřeba nahoru když zavítám na dálnici, ve "městě" jsem schopnej umravnit PP někam k 6,5 , auto je na dálnici slabé a městsky zpřevodované
o spotřebě si můžeš udělat přehled zde
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
jenom pro zajímavost:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
takže se dá říct, že budeš nejspíš jezdit o půl litru dráž - nemyslím si že to dělá "vyšší stavba" (jak já ten termín u mrňavýho auta nesnáším) , u mě letí spotřeba nahoru když zavítám na dálnici, ve "městě" jsem schopnej umravnit PP někam k 6,5 , auto je na dálnici slabé a městsky zpřevodované
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Súčinitel odporu vzduchu:
ix20 - 0,35
Accent - 0,33
ix20 - 0,35
Accent - 0,33
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tie súčinitele odporu vzduchu sú slušné.
Mňa mrzí to sprevodovanie, výkon motoru 1,6 CVVT by mal stačiť.
Ale rýchlostný stupeň 6. by to chcelo viac dohora, aby boli otáčky pri 130km niekde na 2500otáčiek.
Mňa mrzí to sprevodovanie, výkon motoru 1,6 CVVT by mal stačiť.
Ale rýchlostný stupeň 6. by to chcelo viac dohora, aby boli otáčky pri 130km niekde na 2500otáčiek.
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
v jakém slova smyslu slušné ??? tyto hodnoty spíš svědčí o tom, že u si moc u ix20 na cx nehrají, ale hlavně že to je hezký, ze zbytku se nějak vykecáme ,
u ix20 bude něco špatně s odtrhovou hranou, aerodynamikou spodku a podobně
ta čelní plocha není jedinným kriteriem k výpočtu
že by auta s "nižší stavbou" ???
berlingo cx = 0,337
vw sharan cx = 0,299
vw Touran cx = 0,29
Focus C-Max cx = 0,29
Hyundai Santa Fe cx = 0,29
Citroën C4 Aircross cx = 0,29
š Roomster cx = 0,33
Toyota RAV4 cx = 0,31
a na závěr
překvapivá hodnota u sestřičky
Kia Venga cx = 0,31, vysvětleních je několik, buď já blbě hledal, nebo frawd blbě hledal, nebo fluidní kreatury od si s aerodynamikou moc nerozumí
jinak frawde si dobrej, já tu hodnotu cx u IX20 onehdá hledal a koukám, že jsem nebyl moc důsledný prozradíš prameny ???
u ix20 bude něco špatně s odtrhovou hranou, aerodynamikou spodku a podobně
ta čelní plocha není jedinným kriteriem k výpočtu
že by auta s "nižší stavbou" ???
berlingo cx = 0,337
vw sharan cx = 0,299
vw Touran cx = 0,29
Focus C-Max cx = 0,29
Hyundai Santa Fe cx = 0,29
Citroën C4 Aircross cx = 0,29
š Roomster cx = 0,33
Toyota RAV4 cx = 0,31
a na závěr
překvapivá hodnota u sestřičky
Kia Venga cx = 0,31, vysvětleních je několik, buď já blbě hledal, nebo frawd blbě hledal, nebo fluidní kreatury od si s aerodynamikou moc nerozumí
jinak frawde si dobrej, já tu hodnotu cx u IX20 onehdá hledal a koukám, že jsem nebyl moc důsledný prozradíš prameny ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
vlastnost to ma vzdy pobavi. ja v 3 servise hyundai som sa pytal na opravu chrastenia motora (robi to viac starych i30) a tu je presna odpoved:mmv píše: zadní náprava je nereklamovatelná je to vlastnost, přední je nereklamovatelná, je to vlastnost a k tý zadní nápravě, jestli nikoho vzadu nevozíš, tak to nebude tak kritický, vzadu je to fakt zážitek se tim autem nechat vozit
"Obavam sa ze s chrastenim motora neurobime ani my nic... ale samozrejme mozme sa o to pokusit.."
Takze nic mi neopravia. hm to je teda znacka. ale mam doma ze to je vlastnost auta. dokonca tam dali ze typicka vlastnost auta tam robia fakt len dake tlacenky mimo prax, ktorych vlastnost je pisat to je vlastnost
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Asi to bolo tu :
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2013.html
Ale ako tak pozerám, je to odhadovaná hodnota. Tak neviem.
Na aerodynamiku bude mať vplyv aj chýbajúci kryt motora zo spodu.
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2013.html
Ale ako tak pozerám, je to odhadovaná hodnota. Tak neviem.
Na aerodynamiku bude mať vplyv aj chýbajúci kryt motora zo spodu.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Aerodynamika je u ix20 slušná, spíš bych to viděl na hodnotu Cx 0.31, je fakt, ten kdo má 1.4 asi nebude pánem na dálnici a spotřeba bude růst, nejen kvůli výšce vozu, ale i hmotnosti. U 1.6 měřili akceleraci na 130 a to už se aerodynamika projeví a i tak je rychlejší než i30 s GDI, dokonce o 3 sec rychlejší než hypermoderní Oktávie III generace se silnější 1.2 tsi, tolik asi k tomu. Jinak co udělá s atmosférickým motorem výrazné snížení dálničních otáček je vidět na novém aurisovi, který na dálnici sotva jede. U ix20 je podle mě u 1.6 nejnižší možná hodnota při 130 na 6. 3200-3300 ot.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Víte kde je franta? Na foru škoda. Zakládá tam v sekci OIII téma odskakování a hluk zadní nápravy. Právě se tam přesunul ze sekce Rapid. Už chystá adaptéry. Tlumič přesune před kolo, je to tak lepší. Ale hlavně maj úplně blbě naladěný tlumiče .Dobrej fór, slyšel jsem ho na E2. Čtu snad všechny dostupný testy OIII a toto se všude opakuje. Odskakování, bouchání a dunění. OIII má ale velkou výhodu. Všichni novináři si pak vzpomenou na krásné chvíle v Portugalsku a ihned dodávají. Toto řešení je stejné, ne je dokonce lepší než multilink v OII. Chce to jen zapracovat na mediální masáži a jde všechno.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
airwaves píše:Víte kde je franta? Na foru škoda. Zakládá tam v sekci OIII téma odskakování a hluk zadní nápravy. Právě se tam přesunul ze sekce Rapid. Už chystá adaptéry. Tlumič přesune před kolo, je to tak lepší. Ale hlavně maj úplně blbě naladěný tlumiče .Dobrej fór, slyšel jsem ho na E2. Čtu snad všechny dostupný testy OIII a toto se všude opakuje. Odskakování, bouchání a dunění. OIII má ale velkou výhodu. Všichni novináři si pak vzpomenou na krásné chvíle v Portugalsku a ihned dodávají. Toto řešení je stejné, ne je dokonce lepší než multilink v OII. Chce to jen zapracovat na mediální masáži a jde všechno.
OIII se jwste poradne neohrala a uz ted vyhrava veskere testy,jak jen oni ti tupci to delaji
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40