Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 21 dub 2022, 14:45
Jen pro info, auto je aktuálne v servise, volal som tam a povedali mi že objednali náhradný vstrekovač .. zatial neviem bližšie informace, proč zrovna vstrek atd.
Nicmene nejak si nie som tým vstrekovačom istý, čo myslíte može mať takýto prejav?
Keď sa na to snažím ísť logicky tak ma napadajú tieto problémy prameniace zo vstrekovača. Buď je ucpaný a dáva menej paliva alebo je ucpaný a nedokonale rozstrekuje palivo alebo za tretie teče a dáva moc paliva.
Kdyby niečo tak by som to tipoval na ucpaný vstrekovač ktorý špatne rozstrekuje palivo do válca takže dochádza k nedokonalému spalovaniu. To znamená že časť paliva sa nespáli a ide do výfuku. Toto sa ale deje iba za studeného motoru, za teplého motoru toto vymizí pretože v horúcom motore sa podarí aj nedokonale rozprášené palivo spáliť. Dáva to zmysel?
V prípade že by vstrekovač tekl tak si myslím že by sa vo válci po stáni nazbieralo nejaké palivo a štart by bol problematický a trochu by sa "zakuckal" ale to sa nedeje a štartuje vždy krásne. Málo paliva by zas bolo poznať myslím stále aj po zahriati.
Čo myslíte o tejto úvahe?
Jedna vec ktorá mi ale taky nesedí proč pri volnobehu aj za tepla motor plyvne do výfuku pri razantnom pridaní a povolení plynu. To skor ukazuje na nejakú netesnosť alebo že by zase to špatne spálené palivo hotelo vo výfuku? V tomto prípade aj za tepla protože tam toho paliva šlo moc tým výrazným pridaním?
Nicmene nejak si nie som tým vstrekovačom istý, čo myslíte može mať takýto prejav?
Keď sa na to snažím ísť logicky tak ma napadajú tieto problémy prameniace zo vstrekovača. Buď je ucpaný a dáva menej paliva alebo je ucpaný a nedokonale rozstrekuje palivo alebo za tretie teče a dáva moc paliva.
Kdyby niečo tak by som to tipoval na ucpaný vstrekovač ktorý špatne rozstrekuje palivo do válca takže dochádza k nedokonalému spalovaniu. To znamená že časť paliva sa nespáli a ide do výfuku. Toto sa ale deje iba za studeného motoru, za teplého motoru toto vymizí pretože v horúcom motore sa podarí aj nedokonale rozprášené palivo spáliť. Dáva to zmysel?
V prípade že by vstrekovač tekl tak si myslím že by sa vo válci po stáni nazbieralo nejaké palivo a štart by bol problematický a trochu by sa "zakuckal" ale to sa nedeje a štartuje vždy krásne. Málo paliva by zas bolo poznať myslím stále aj po zahriati.
Čo myslíte o tejto úvahe?
Jedna vec ktorá mi ale taky nesedí proč pri volnobehu aj za tepla motor plyvne do výfuku pri razantnom pridaní a povolení plynu. To skor ukazuje na nejakú netesnosť alebo že by zase to špatne spálené palivo hotelo vo výfuku? V tomto prípade aj za tepla protože tam toho paliva šlo moc tým výrazným pridaním?