Revize(kontrola těsnosti)-by se měla dělat jednou za rok(je to vždy i vyznačeno v takové růžové příloze k techničáku),ale kontroluje se to výhradně na STK(takže stačí jednou za 2 roky)a kontrola stojí pár korun.
Co se CNG týká-v ČR je tuším kolem 10-11 čerpaček.Ve vých.Čechách je nejblíž v Hradci Králové(ČSAD).Jeden chlap si tady přivezl ojetý Fiat Multipla(to je krasavec
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)z Itálie už z výroby přímo upravený na provoz CNG.Nádrže jsou v podlaze.Naposledy,když jsme se spolu bavili,tak mluvil o ceně 18,-Kč/l(takže o dost dražší než LPG)a co říkal o spotřebě(i do nádrží se vejde méně stlačeného CNG než LPG)+ cena za litr CNG,tak to moc výhra není a jezdí tak za 80% ceny benzínu.Měl i auta na LPG a sám říkal,že si sliboval od CNG více a už by do toho nešel a s příštím autem se vrátí k LPG.
Sám mám 2 auta na LPG a nedám na LPG dopustit
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Už jsem i vážně uvažoval o LPG do Tiburona(cena 33000-35000,-Kč-dle nádrže(toroid)).Ale na konec jsem se rozhodl,že Tiburona nechám v benzínu-usoudil jsem,že si benzín jako sporťák zaslouží.
Mít Santu nebo Sonatu jako kluci,tak neváhám ani minutu-náklady na km poloviční,návratnost po +-30000km...co chtít víc.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)