Slevy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Slevy
Only_one asi jsi s tou 1,2Tce nejel, je to docela povedený motor a i ten slabší 85kw na běžnou jízdu stačí. Pro tvoji informaci je to čtyř a ne tříválec, Megane není střední ale nižší střední třída. Ta Octávka s 1,2TSi se trápí úplně stejně jako i30 s GDi. Pochopitelně na závodění to není ale podívej se na parametry tohoto motoru, ty odpovídají 1,8 nebo 2,0l motoru z nedávné minulosti. Jinak ta 1,5Dci je hodně povedená a i proto ji nakupuje do svých aut Mercedes.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
S Meganem 1.2 jsem jel a nejelo to špatně, ale jakej u toho dostal kopr. Takže jak dlouho to asi vydrží. A taky jsem jel s Yetim 1.2 tsi a to už byl masakr.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Slevy
Hodnotiť motor 1,2Tce je ešte zavčasu, je to predsa len ešte relatívne nový motor. Jazdil som ho v Nissanoch. V Quashqai je tento motor totálne o ničom - jednoducho do tohto auta nepatrí. A v Pulsare ma tiež nenadchol. Ako vyššie skonštatoval Only_one, hodí sa najlepšie asi len do Clia, alebo krátkeho Meganu. Už v kombíku ten motor podľa mňa nebude bohviečo.Dalin píše:Only_one asi jsi s tou 1,2Tce nejel, je to docela povedený motor a i ten slabší 85kw na běžnou jízdu stačí. Pro tvoji informaci je to čtyř a ne tříválec, Megane není střední ale nižší střední třída. Ta Octávka s 1,2TSi se trápí úplně stejně jako i30 s GDi. Pochopitelně na závodění to není ale podívej se na parametry tohoto motoru, ty odpovídají 1,8 nebo 2,0l motoru z nedávné minulosti. Jinak ta 1,5Dci je hodně povedená a i proto ji nakupuje do svých aut Mercedes.
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
Re: Slevy
Miloši, tak to potom nechápu proč máš kombík s 1,6GDi. Ta 1,2Tce má o cca 20% vyšší točivý moment než to GDi. S Pulsarem jsem jezdil, ten má myslím jen tu 85kw ale i tak mi připadal živější než i30.
U Megane si připlatíš desítku a máš 97kw
U Megane si připlatíš desítku a máš 97kw
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Myslím si, že 1,6 GDI je lepší motor ako 1,2 Tce. Áno, krútiaci moment má o čosi vyšší, ale z 0 na 100 dá v Quashqaui za 10,9 a GDI v kombíku za 10,3. Jednoducho som z tohto motora nemal dobrý pocit. To už sa mi paradoxne zdal lepší 1,2 TSI 63 kW v Rapide.
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
Re: Slevy
Megane v kombíku za rovných 10s. S tím Rapidem mám podobnou zkušenost ale s 77kw verzí, ta mne hodně překvapila a to jsem před tím jel s 1,8 Civicem, ten Rapid mi připadal živější. Celkově TSI mají zátah od nějakých 1500 otáček ale nemají tu gradaci jako např. GDi. To ovšem neznamená, že nefunguje při předjíždění podřadit a plnej, naopak, když potřebuju dám za 4 plnej a mám tam 140.
motory umí, takže se docela těším na ty nové turba. Bylo by lepší aby ponechali v nabídce i atmosféry, podobně jako to má Ford nebo Renault. Každý by jsi vybral dle svého. Já osobně by jsem po zkušenostech s turbem atmo nechtěl.
motory umí, takže se docela těším na ty nové turba. Bylo by lepší aby ponechali v nabídce i atmosféry, podobně jako to má Ford nebo Renault. Každý by jsi vybral dle svého. Já osobně by jsem po zkušenostech s turbem atmo nechtěl.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Ten rozdíl ve zrychlení, by mel jít na vrub tomu, ze Nissan by mel byt o neco tezsi, ma urcite horsi aerodinamiku a v zakladu vetsi a sirsi kola.miloš1 píše:Myslím si, že 1,6 GDI je lepší motor ako 1,2 Tce. Áno, krútiaci moment má o čosi vyšší, ale z 0 na 100 dá v Quashqaui za 10,9 a GDI v kombíku za 10,3. Jednoducho som z tohto motora nemal dobrý pocit. To už sa mi paradoxne zdal lepší 1,2 TSI 63 kW v Rapide.
Jeste by byly zajimave hodnoty pruzneho zrychleni.
Rozhodne se Qashqai povedl.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Slevy
A nie len Qashqai. Mne sa veľmi páči aj Pulsar. Má aj veľmi dobré ceny. Ak by som kupoval auto teraz, určite by som nad ním veľmi uvažoval.
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
-
- **
- Příspěvky: 351
- Registrován: 26 zář 2014, 16:52
Re: Slevy
No pri vyberu jsem si projizdel i toho Megana kombi 1.2 Tce a nebylo to spatny.
Ale musim rict, ze mi turba vyhovujou min, bud jedu na pohodu a tam me vyhovuje, ze atmo dole nema turbozatah a naopak kdy jedu na vetsi dynamiku, tak charakteristika atmo je hrozne zabavna a tak nejak fajn. U turba mi vadi zaber a mrtvola, zaber a mrtvola.
Plus zvuk motoru.
Ale jinak jsou TSI uzivatelsky fajn motory, jen mi treba 1.2 77 kW prisla straslive slaba (jezdil jsem ji v oktavce a Leonu), zaber dole, pak nic. A zralo to, kdyz se tomu slaplo na krk. Zato 1.4 92 kW to bylo o dost lepsi, to uz byl vyrazne slusnejsi motor.
Ale musim rict, ze mi turba vyhovujou min, bud jedu na pohodu a tam me vyhovuje, ze atmo dole nema turbozatah a naopak kdy jedu na vetsi dynamiku, tak charakteristika atmo je hrozne zabavna a tak nejak fajn. U turba mi vadi zaber a mrtvola, zaber a mrtvola.
Plus zvuk motoru.
Ale jinak jsou TSI uzivatelsky fajn motory, jen mi treba 1.2 77 kW prisla straslive slaba (jezdil jsem ji v oktavce a Leonu), zaber dole, pak nic. A zralo to, kdyz se tomu slaplo na krk. Zato 1.4 92 kW to bylo o dost lepsi, to uz byl vyrazne slusnejsi motor.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Re: Slevy
Chtěl jsem se jen zeptat píšeš, že to žralo, když jsi na to šlapal. Jakým stylem jsi jel, jak rychle a jaká byla spotřeba. Ptám se proto, že ze rčení "malé turbo motory žerou když jezdíš rychle" se stalo klišé. Rozptyl mezi klidnou a ostrou jízdou je max. 2l/100 u atmosfér klidně i 4l/100. Ze zkušenosti po 45tis.km s 1,2TSi ti můžu říct, že je opravdu "umění" s tímto motorem jezdit nad 7l, chce to hodně brutální jízdu, běžně i když jezdíš nad limity se držíš do 6l, já osobně mám dlouhodobou 5,6l.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Slevy
Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický???
2018 - Hyundai Tucson 1,6GDI Style Fiery Red
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
2016 - Hyundai i20 1.2 MPI Comfort + LED svetla biela
2013 - Hyundai i30 kombi 1,6GDI Style + navi + panorama + béžový interiér Hazel Brown
Re: Slevy
Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. Na TSI sa proste nesiaha.
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Slevy
Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.Dalin píše:Chtěl jsem se jen zeptat píšeš, že to žralo, když jsi na to šlapal. Jakým stylem jsi jel, jak rychle a jaká byla spotřeba. Ptám se proto, že ze rčení "malé turbo motory žerou když jezdíš rychle" se stalo klišé. Rozptyl mezi klidnou a ostrou jízdou je max. 2l/100 u atmosfér klidně i 4l/100. Ze zkušenosti po 45tis.km s 1,2TSi ti můžu říct, že je opravdu "umění" s tímto motorem jezdit nad 7l, chce to hodně brutální jízdu, běžně i když jezdíš nad limity se držíš do 6l, já osobně mám dlouhodobou 5,6l.
Jinak zvuk TSi se mi také moc nezamlouvá, naštěstí je slyšet až nad 3500 ot.(130km/hod na 6=2800ot)
To, že je 1,2TSi 77kw slabá by jsem vzal od uživatele 1,6GDI turbo a ne od majitele uživatelsky slabšího motoru než je ta 1,2.
S tou 1,4TSi pochopitelně souhlasím, ta jede parádně.
Škoda Octavia III 1.2 TSI DSG Elegance (5/2014)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)