DEXTER píše:sakra prace
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tak je to znacka Goodride Snowmaster SW602,185/65 R14 ,H (210 kmh) ,86 (530 kg)
S temahle pneu take nemam osobni zkusenost. Ale pokud to pomuze, mohu pridat sice osobni, ale jen obecnou zkusenost:
Myslim, ze hlavni rozdil mezi pneu, ktere se umistily na prvnich mistech v zebricku, a pneumatikama, ktere jsou na konci je jejich nevyvazenost (ve smyslu jizdnich vlastnosti na jednotlivych povrsich). Mohu srovnat napriklad Conti EcoContact3 nebo Pirelli P3000 a Kumho KH15 nebo Matador. Napriklad ty Kumha byly naprosto paradni na suchu. Drzely jak pribity. Jak Kumha, tak Matadory se ani prilis nesjizdely. Problem nastal, kdyz jsem na Kumhach vjel do vody. Tam to bylo uz dost spatne. Stejne Matadorum stacil suchy asfalt a teplota kolem nuly k tomu, aby smes naprosto ztuhla a clovek mel pocit, ze ma na aute Flinstone-pneu
Naopak na Conti nebo Pirelli jsem parkrat take vjel do snehu a nebylo to zdaleka tak dramaticke, jak jsem cekal. Conti si na mokre vozovce doslova libuji a Pirelli take nemaji vaznejsi problem.
A jeste jedna poznamka: Nikdy jsem si nemyslel, ze muze byt mezi pneumatikama takovy rozdil. Rikal jsem si, ze pri beznym jezdeni to ani nepostrehnu. Az kdyz clovek zkusi pneu z obou stran tabulky, tak zjisti, jake rozdily tam mohou byt.
PS: veskere moje teorie ovsem padaji v pripade Borkovych Michelinu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)