GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od shawt »

Tak vyjede jeden clanek o karbonu a ted vypada GDI jako v nevyhode z dlouhodobeho hlediska, takze zeby jen preci CVVT :))
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JoKo »

idam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:
elantra je aj s gdi a dokonca aj s tgdi ;) len nie v europe :(

ja osobne by som volil gdi. vyssi vykon, zanedbatelny priplatok a subjektivne sa mi s nim jazdilo prijemnejsie. ludia s cvvt sa stazovali na kolisanie tempomatu {uz je to vyriesene?}.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

Kolísání tempomatu u 1,6 CVVT potvrzuji (odzkoušeno cestou z Rozvadova do Plzně). U své 1,4 nic takového nepozoruji - to jen pro info, o ní tady nejde. U GDi také neznámá věc.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

idam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom. :shock:
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI. :mrgreen:
Ja mel vizi při vyberu vozidla stanovenou- osvedcena technika pod kapotou, bez turba, zadny diesel, co nejjednodussi konstrukce a co nejmene kurvítek napr. v podobe hydroštelu a nebo swirl klapek 8)

Při vyberu auta byly věci jako "lepsi na predjizdeni" asi na 325 místě :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

Kolísání tempomatu? Jak se to má projevovat?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

Tempomat samovolně zvyšuje a snižuje nastavenou rychlost. Celkem nepříjemné.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

shawt píše:Tak vyjede jeden clanek o karbonu a ted vypada GDI jako v nevyhode z dlouhodobeho hlediska, takze zeby jen preci CVVT :))
Uz jsem videl i40 2,0GDI s 200tKm a kupodivu i auto jako takove vypadalo vic nez dobre po tech kilometrech, vcetne interieru =D>
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

když jedu do kopce tak mi tempomat taky rychlost neudrží a když jedu naopak z kopce, tak klidně auto zrychlí, ale to je myslím celkem dost logické.. na rovině jsem problémy nezaznamenal...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Příspěvek od Neo-Mike »

Tam jde spise o takove cukani. Kdy jedes porovine a auto chvili zrychluje a chvili zpomaluje. Citis jak auto cuka. To se delo i u testovacky 1,6 CRDi.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

aha... tak toho jsem si všiml u mé předchozí i30... 1.6 CVVT 92 kW
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
harvi
**
Příspěvky: 374
Registrován: 17 dub 2016, 09:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od harvi »

vorlajz píše:když jedu do kopce tak mi tempomat taky rychlost neudrží a když jedu naopak z kopce, tak klidně auto zrychlí, ale to je myslím celkem dost logické.. na rovině jsem problémy nezaznamenal...
Potvrdzujem, to spomalenie do kopca sa da vyriesit pridanim este pred kopcom. Mam vyskusane na dialnicnych kopcoch v okoli tatier co nevyslo na 6ke pri 130kmh vybehlo bez problemov pri 145 a viac.. :twisted:
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

tak samozřejmě, protože při 145 km/h motor točí víc, tzn. že dává víc Nm. a i kW...

u těchto motorů dost záleží na naložení auta..., když jsem teď jel úplně sám s prázdným autem, tak byť jsem měl na střeše tři prázdné nosiče na kola, tak jsem jel za 6,3 l a to stejně svižně, jako vždy... obvykle na stejné trase jezdím o 0,7 litrů více...

najezdil jsem spoustu km i s MPI 88 kW a asi by mi ten motor vůbec nevadil... ale mít auto s GDI je prostě víc SEXY!!! 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
harvi
**
Příspěvky: 374
Registrován: 17 dub 2016, 09:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od harvi »

ja chodim vacsinou po dialniciach 2dospely + 2 deti a nejaka batozina alebo mesto sam a celkovy priemer mam 6.9. Nejako nema tendenciu klesat ani stupat, ale motor je este pomerne cerstvy (2700km)
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

6,9 l je good.... Asi jezdis pomalu ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“