Stránka 51 z 58
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 12:26
od robenzo
Tak to dať pozrieť do servisu ?
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 12:53
od Mr. HYUNDAI
robenzo píše: ↑26 dub 2022, 12:10
Áno jedno je 1.2 tsi a druhé 1.0 trojvalec na dacii
Pokud vím, tak motor 1,0 TCe je nepřímovstřik.
O LPSI jít může a nemusí, umím si představit i aktuátor, o němž píše Michal
. Tu "podlahu" dáváš jak - prostě bleskem zadupneš pedál do podlahy nebo je to pomalejší plynulý pohyb?
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 13:41
od Maras
1.0TCe Dacia je u LPG nepřímý vstřik a u benzínu přímý.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 14:08
od Mr. HYUNDAI
Přijde na to v kterém modelu a ze kterého roku
.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 18:34
od idam.i
Dosť sa to podobá na LSPI ako riešil Opel pri 1,4turbo minulej generácii.Rád by som sa mýlil.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 18:55
od robenzo
Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 20:18
od Pjotr1
takže nějakých 2500 otáček, motor z toho nadšený asi není ale motor management a jeho korekce by to měly zvládnout, takže za mě nevidím důvod k poklesu výkonu
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 21:33
od dibarbora
robenzo píše: ↑26 dub 2022, 18:55
Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
To si môžeš dovoliť v starom Euro2/3 turbo nafťáku....kde navalíš plné valce nafty, auto poriadne zadymí, turbo sa zreguluje a nadýchne, auto vyrazí vpred. Nemusí riešiť limity detonačného spaľovania, + dymivosť, NOx a iné eko obmedzenia.
Motor 1,4TGDi má pevné turbo (potrebuje viac času na rozbeh), aby málo žralo, tak musí ísť celý čas na limite detonačného spaľovania, takže holt potrebuje ku šťastiu aj nejaké otáčky... proste nejazdiť ako s dieslom pri potrebe fakt razantného zrýchlenia v 70tke dať za tri...... inak pridávať plyn postupne (dať motoru čas na nadýchnutie sa), proste zadupnutie plynu na hulváta to nemá rado a patrične sa "odmení" .....
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 26 dub 2022, 21:42
od idam.i
Preto majú problémy hlavne auta s manuálnou prevodovkou.Auta s automatom tento problém prakticky nepozná.
Sám som prekvapený ako automat podradí na dialnici aj pri 120km/hod keď viac pritlačím.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 07:33
od michal84
robenzo píše: ↑26 dub 2022, 18:55
Tu podlahu dávam že idem napríklad 70 na 4 za autom a chcem ho odbehnúť tak dám podlahu
Ak sa nemýlim tak pri 70km/h má motor cca 2000 otáčiek a to je fakt hodne málo na zadupnutie plynu (u týchto otáčok ja osobne iba udržujem rýchlosť nanajvyš hodne pomaly a plynule zrýchlujem), skús si opakovane pri tejto rýchlosti podradiť na 3, klidne skús 10-20 krát a uvidíš. Predpokladam že sa problém neprejaví.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 07:38
od sud
na 4 je tam tych otaciek viac, to skor na 5 je otacok iba 2000 (pri rychlosti 70kmph), co staci na udrziavanie rychlosti a jemne zrychlenie, ale na podlahu by som to nedaval a vdaka tomuto foru sa takemu spravaniu vyhybam, bud zrychlujem postupne na tretinu max polovicu plynu, alebo podradim hoc aj do dvojky a fukoty
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 07:39
od michal84
michal84 píše: ↑04 dub 2022, 16:09
Ináč takto teda znie ten motor za studena, sorry zas som na chvílku prišiel moc blízko výfuku tak ten zvuk nie je moc príjemný
https://youtu.be/ccZ1yW9SVtw
Ja sa teda hlásim že som bol včera pre auto v servise a už funguje jak má, po studenom starte chod pravidelný a pri rozjazde bez cukania.
Takže príčina bol jeden vstrek aktuálne vymenený za nový ... bohužel zo servisu zistiť bližšie informace sa mi nepodarilo. Ak bol vstrek porouchaný tak je mi jasné že nemusia vedieť príčinu ale aspoň by som rád vedel jak vypadal po vizuálnej stránke ...
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 07:45
od michal84
sud píše: ↑27 dub 2022, 07:38
na 4 je tam tych otaciek viac, to skor na 5 je otacok iba 2000 (pri rychlosti 70kmph), co staci na udrziavanie rychlosti a jemne zrychlenie, ale na podlahu by som to nedaval a vdaka tomuto foru sa takemu spravaniu vyhybam, bud zrychlujem postupne na tretinu max polovicu plynu, alebo podradim hoc aj do dvojky a fukoty
No tak to si myslím že určite nie, nechcem sa hádať ale aspoň v mojom prípade určite nemám na 5-ke 2000 otáčok pri 70km/h
Ale nejak si ma nahlodal a po ceste z práce sa presne kouknu ale dal by som ruku do ohňa za to že tam mám na 4-ku cca 2000.
Može byť ale rozdiel v ročníku, ja mám ročník 2018 ešte bez GPF takže naladenie asi može byť iné ... nicmene vo výsledku ide o tie otáčky a aj ako ty píšeš, proste treba motor vytočiť, v podstate tento motor krásne ťahá do otáčok aj keď papierovo bude mať určite max.krúťak nízko. Ja ho klidne vytáčam až cez 5000, sem tam keď vymetám pavučiny aj výš.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 12:36
od slabostka
teraz ide o to či ten vstrek bol chybný od začiatku alebo sa napr. "zasral" karbonom počas prevádzky.... rozhodne VIF do každej nádrže...
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 27 dub 2022, 13:33
od michal84
a presne to by ma zaujimalo, ak by bol zasraný od karbonu tak predpokladam že ostatné na tom nebudú o moc lepšie ... ak by bol zasraný ten vstrek tak by som automaticky skontroloval aj ďalšie ale to by som asi moc chcel od servisu aby bol proaktívny.
VIF dávam sporadicky ...