EGR ventil
Moderátor: Moderátoři
EGR ventil
Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.: http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
- Reklama
Re: EGR ventil
Když něco v motoru něco klepe není nikdy bezdůvodu,hlavní je najít příčinu Mimichodem Erg ventil neklepe,ale pouze sníží výkon motoru a zvýší se spotřeba paliva majího jak naftové motory tak i benzíni a nemají ho pouze novější auta ,ale i starší ho měla,záleželo jak ty auta plnily emisní normy,podle potřeby se pak montovaly dneska je mají povinně Ale nebráním se ,že by klepal není může být,ale sou mez náma borci co dělají auta x let v četně mě a v životě sem nic takovýho neslyšeldandy008 píše:Zdravím. Podařilo se mi dopátrat, co mi působí, bezdůvodné klepání motoru. Hodně mi poradili chlapi z Ofrooadu. Tady to je. Nevím ale, zda je EGR- ventil na benzinech. Galloper je Nafťák, je to ve skutečnosti Mistubishi Pajero, jen tuto licenci koupili Korejci.: http://www.offroadforum.cz/egr-ventil-t19376.html
Jinak nejčastější příčinou nafťáku je,že vstřiky se špatně plní buď sou ucpane nebo zadřené jehly pak klepou proto motor má kovový zvuk nejdříve toto prověř a pak uvidíš, Ti co psali na tom forum mě nijak nepřesvědčili
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: EGR ventil
Díky, nejdříve nechám udělat ty vztřiky. Příjemné svátky přeji.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Re: EGR ventil
MOZEMI NJEKTO PORADIT GDYE NAJDEM TEN EGR VENTIL.DIKI
Re: EGR ventil
EGR je plechový klobouček na sání (hlavy motoru) a vede zněj jedna hadička k naf.čerpadlu(podtlaková). Nesmysl k ničemu.
To co mi klepalo a ještě klepe je něco jiného. Dělá mi to vývjeva neboli podtlakové čerpadlo za alternátorem, je to pro posilovač brzd. Mám jej vylágrovaný a ani jsem netušil,proč mi brzdy tak haprují (měký pedál). Mám to objednané, cena 5000kč.
To co mi klepalo a ještě klepe je něco jiného. Dělá mi to vývjeva neboli podtlakové čerpadlo za alternátorem, je to pro posilovač brzd. Mám jej vylágrovaný a ani jsem netušil,proč mi brzdy tak haprují (měký pedál). Mám to objednané, cena 5000kč.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
- thunder
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 15 bře 2009, 12:04
- Bydliště: Trencin - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek...
Re: EGR ventil
Emise které reguluje EGR, se neměří. Buď v poho. Já jsem je měl odstavený vždy a není problém.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Re: EGR ventil
hcelbi som odstavit egr venil len nevjem 100 percentne ktore to je moze mi njekto to od fotografovat diki
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: EGR ventil
thunder píše:egr ventil - skusenost po zablendovani z oboch stran: menej dymu za autom, vacsi vykon motora... najblizsi problem asi na stk, ek...
Zdravim Te,takze pri zaslepeni toho EGR ventilu se ti zvysil vykon a snizilo coudeni z vyfuku jo?
- me na Xedosu diagnostika ukazuje vadny EGR ventil takze mi chces rict,ze to zvysi vykon a bude mene coudu kdyz je muj EGR nefunkcni? Ja jsem se teda doslechl ze tam je teda HLAVNE kvuli emisim a ted ani nevim jestli mam ten ventil resit kdyz mi ukazuje diagnostika jeho chybu...prej jde o cirkulovani spalin a bez toho se klidne obejdu takze jak to je? mam ho nechat nefunkcni a bude to vse k dobru,ale na ukor emisi?????
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
já ho raděj nechám tak jak je...ze zkušeností s tímhle autem a na mých emisích však víš jak to je- se to ani jemu nelíbilo,tak sem ho dal do stavu použitelnosti..výkon nijak nespadl..hulí to o trochu víc,ale při emisích na 4500 otáčkách něco pak zažiješ
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: EGR ventil
Co bych zazil? jako ze budu moc znecistovat? jako me nejde o ty emise vazne,protoze az zmiznou ty zkoureny nakladaky a podobny kouraci tak bych se ho snazil obnovit,ale kdyz se tu docitam,ze krome tech emisich to jen pomuze tak si myslim ze je lepsi ho nechat nefunkcni,je tak?
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: EGR ventil
Pri zaslepeni EGR sa nemusite nicoho obavat. Motoru to neuskodi, len mu to pomoze. Hlavne nezabudnite zaslepit aj podtlakovu hadicku ktora ho otvara. Pri emisnej kontrole Vam nepovedia nic, pretoze nemeraju mnozstvo NOx.