problem pi startovani za studena
Moderátoři: miooo, Moderátoři
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 srp 2008, 20:41
- Bydliště: oskava 57
problem pi startovani za studena
zdravim
mam santa fe crdi 2.0 rok 2002 a je problem ze za studena mi to nestaruje jen po pouziti spreje do sani! po zahrati uz v poho v cem muze byt chyba? abych nemusel pouzivat tento sprej? prdem diky za odpovedi
mam santa fe crdi 2.0 rok 2002 a je problem ze za studena mi to nestaruje jen po pouziti spreje do sani! po zahrati uz v poho v cem muze byt chyba? abych nemusel pouzivat tento sprej? prdem diky za odpovedi
- Reklama
Re: problem pi startovani za studena
Prověřit žhavicí svíčky a také žhavicí relé(u těchto ročníků odcházely)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: problem pi startovani za studena
Mě to po delším stání v mrazu chytne třeba až napodruhé a když chytne tak chvilku jakoby pokuckává.To budou asi ty žhavící svíčky,že?
Hyundai SantaFE 2.0 CRDi 2001
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 srp 2008, 20:41
- Bydliště: oskava 57
Re: problem pi startovani za studena
žhavičky jsou v pohodě a to rele taky žhavý
Re: problem pi startovani za studena
Změřit tlaky válců a prověřit vstřikovače kolik dávaj nafty a jakej tlak je v hlavní vstřikovací liště, kolik to má naběháno???kovac.jaroslav píše:žhavičky jsou v pohodě a to rele taky žhavý
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2008, 19:36
- Bydliště: Kladno
Re: problem pi startovani za studena
mám ten samý problem a dneska mám jasno,je to v střikování,není tam dost tlaku aby vyhnal naftu a to znamená že se nerozeběhnou ty ostatní a to je v ......!ted se snažím zjistit za kolik se dá sehnat nový,nebo z vrakoviště,ale předběžně prý jeden vyjde kolem 15000,-kč.Hodně štěstí.
Re: problem pi startovani za studena
Mám stejný problém. Když je víc jak mínus jedna tak můžu točit do vybití baterie. Žhaviče nové, žhavicí relé ok, startér měl velký odběr tak před týdnem výměna za org. novéj, tlak čerpadla ok tak opravdu nevím . Po nastartování už startuje na poprvé ikdyž není oplně zahřátý, jen to ráno.
Re: problem pi startovani za studena
Zdravim. Mam taky isty problem zo startom za studena ked je na nule tak mozem startovat do vybitia baterky a nic. Vymenil som uz vstreky, zhavice, cerpadlo , filtre . ZA tepla startuje v pohode. Ked na to niekto uz prisiel ze co to moze byt tak poradde prosim lebo uz fakt neviem
Re: problem pi startovani za studena
Mám crdi 2002 a měl jsem letos při velkých mrazech stejnej problém.Vyměnil jsem žhavičky a vše je OK.Jen při velkých mrazech to ráno startuju na dvakrát.Zkus vzít naftu u jiné benzinky třeba dražší a uvidíš.Jo a ještě palivovej filtr může dělat bordel.
Ford Transit
Renault Twingo
Hyundai Santa Fe 2,0CRDi 2002
Renault Twingo
Hyundai Santa Fe 2,0CRDi 2002
Re: problem pi startovani za studena
Santu jsem kupoval na podzim 2004. Už od začátku start pod -15°C s problémy. V prosinci 2005 zamontováno Webasto- start tedy od té doby bez problémů.
Před týdnem s Webastem první problém-z pod auta se valil dým, jako by něco hořelo. Naštěstí to bude jen výměna tlumiče výfuku a flexi trubky výfukového vedení.
Tedy cca 1000,-Kč. Po pravdě při tak velké investici do topení bych očekával větší výdrž tlumiče i vedení.....Jinak bezvadná věc-v této zimě k nezaplacení.
Ovšem starty včera a dnes bez topení- už jsem myslel, že neodjedu. Ještě, že mám fungl baterii. Zítra bude výměna a ve středu doufám zase odjezd s vytopeným autem.
Tedy jak je pod -5°C, napoprvé nenastartuju. Vstřikovací čerpadlo měněno v záruce na podzim 2007. Nevím, co by to mohlo být-problémy byly už od začátku provozu. Naftu u pochybných pump a JZD netankuju.
Před týdnem s Webastem první problém-z pod auta se valil dým, jako by něco hořelo. Naštěstí to bude jen výměna tlumiče výfuku a flexi trubky výfukového vedení.
Tedy cca 1000,-Kč. Po pravdě při tak velké investici do topení bych očekával větší výdrž tlumiče i vedení.....Jinak bezvadná věc-v této zimě k nezaplacení.
Ovšem starty včera a dnes bez topení- už jsem myslel, že neodjedu. Ještě, že mám fungl baterii. Zítra bude výměna a ve středu doufám zase odjezd s vytopeným autem.
Tedy jak je pod -5°C, napoprvé nenastartuju. Vstřikovací čerpadlo měněno v záruce na podzim 2007. Nevím, co by to mohlo být-problémy byly už od začátku provozu. Naftu u pochybných pump a JZD netankuju.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Re: problem pi startovani za studena
Když už se bavíte o tom relátku žhavení, jak jednoduše zjistit, jestli funguje? A hlavně kde ho najdu?
Tady je schéma a fotka, ale já to tam tak nemám.
Tady je schéma a fotka, ale já to tam tak nemám.
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 2003 4x4 83 KW
Re: problem pi startovani za studena
Rele žhaveni je za nadobkou brzdove kapaliny mirne vlevo, jde do nej silnej kabel ja to psisroubovane 5 sroubkem v takovem humovem pouzdru, samotne rele je velke asi 4x4 cm. Jestli je funkcni poznas tak ze kdyz otocis klickem a sahnes si na to rele tak po nejake dobe zhruba 15-20 vterin uslysis a ucitis cvaknuti to ti prave rele vypne, jinak se da jeste to zjistit zkouseckou, na prvnim valci se napichnout na svicku tam je nejlepsi pristup a druhym kabelam na kostru, pak otocis klickem a mel by ti tam jit proud, kdyz neni zkousecka staci zarovka, stejny postup, pozor aby se ti nepropojil + na svicce s kostrou(kostra je celej motor)
Jinak k problemu se startovanim, mel jsem taky problem to nastartovat, mel sem zvyseny tlak v prepadu na 1 a 4 valci, bylo ruply tesneni ve vstriku, po vymene vsech tesneni auto startuje jak ma
Jinak k problemu se startovanim, mel jsem taky problem to nastartovat, mel sem zvyseny tlak v prepadu na 1 a 4 valci, bylo ruply tesneni ve vstriku, po vymene vsech tesneni auto startuje jak ma
SantaFe 2003 2.0 CRDi 4WD