Rada CRDI
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Rada CRDI
Zdravym, uvažuji nad koupí Accentu 1.5CRDI 12V(tří válec) Rok výroby 2003. Tak by mě zajímaly názory majitelů, jak je to ze spotřebou,jízdní vlastnosti,spolehlivost atd. Budu rád za každou radu. Díky moc
1.5i , 12v (65kw) ,, ŠMOULA,,
- Reklama
Re: Rada CRDI
hmm nevedel som ze sa robili aj 3valce.. niesom v tom az tak zbehli.. ale myslim ze ee ked si myslis ze koli tym 12V tak to mas 3 ventily na valec preto 12V ale nwm noo mozno boli aj 3 valce...
Hyundai Accent 1,3 12V
Re: Rada CRDI
Zdravim ja mam CRDi ale 2005ku je to trojvalec a som s nim spokojni mala spotreba a na ten motor a vahu vozu aj fajn vykon.
SantaFe, 2.2 crdi, 2021
Re: Rada CRDI
Do 2005 sa CrDi vyrabali 3valce...
Zaujimavý motor na to auticko... Ale absolutne ziadne odhlucnenie... Budes mat pred sebou traktor... Urcite si to vyskusaj
Zaujimavý motor na to auticko... Ale absolutne ziadne odhlucnenie... Budes mat pred sebou traktor... Urcite si to vyskusaj
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Rada CRDI
Umi jezdit za velmi malo, ale najdou se pripady, kdy zere jak vlk. Je to auto velmi nechylne na zpusob jizdy. Hlucnost bych vytkl jako zasadni nedostatek (ale treba Ti to bude vyhovovat, jeste je to v norme mezi diesely). Meli jsme tento motor v nahradnim vozidle autosalonu, jezdil jsem s tim za 4 litry, ale vubec jel jsem v klidku, pac to byla jedna z prvnich zkusenosti s dieselem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Rada CRDI
nechci rozvířit vášnivou a emotivní debatu jako v tématu Benzin vs Diesel. Proto jen napíši, projed si verzi 1.5 CRdi a vynikajicí benzin 1.6 16V a posud a spočítej, kolik km najezdíš a zda se ti ten chrochták vůbec vyplatí...Navíc zdaleka nenabídne tak klidnou a suverenní jízdu jako ta 1.6
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Rada CRDI
V teto generaci se ale 1.6 nevyrabi, pouze 1.3 a 1.5 12V. Jedna se o Accenta do rv 2006m tedy o pouzite auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Rada CRDI
mám 1.5CRDi tříválec (jiný nebyl) z r. 2005.
Spotřebu mám zrovna jako vlk, teď v zimě 7,5/100, ale zaprvé: je to podle toho divnýho počítadla, které počítá, i když auto stojí na místě (nesmysl) a za další jezdím jako drak. Když jedu dálku, tak třeba 5,5/100, ale to jedu slušně a plyn lechtám.
Nutno poznamenat, že služební fábie I 1,2HTP žrala při stejném (ještě horším) způsobu jízdy max. 5,7-5,8/100. Dával jsem jí sodu a stejně jsem šest litrů nepřelezl.
K odhlučnění-je to traktor. Nestěžuju si, ale je to traktor. Nejvíc to poznáš na jaře, až cestáři začnou stříkat silnice štěrkem. Dodnes nevím, jestli je ten hluk od prahů a nebo od plastových podběhů, ale je to randál. Od motoru to samé.
Závady? Nic zvláštního, znepojízdnila mě akorát vadná anténa immobilizéru, startoval jsem na desetkrát. Vyměněno v záruce. Za zbylé problémy může většinou servis, třeba rozpojený kabel ohřevu vody, při výměně tuším palivového filtru na garančce mi ti idioti prořízli palivovou hadičku tak, že z ní lítala nafta a pak ještě trvdili, že to byla kuna. Sice se omluvili, hadičku vyměnili, ale na kuně trvali (to bych ale cítil už při raním startu a odjezdu do servisu). Chtěl jsem slevu z garančky-nedali. Autotyp Rakovec K.Vary.
Další bylo tlučení na jedné straně od přední nápravy, nevím už která strana, řešil-neřešil jsem to dva roky, vždycky při garančce, nikdy nic nezjistili ani na třesadlu, ani druhý servis (Algon Plus, pobočka K.Vary), až na asi 4. pokus u Rakovce vyměnili silentblok na rameni, teď nevím jestli přední nebo zadní a od té doby klid. S předníma kolama ještě souvisí závada, která se objevila asi měsíc nebo dva po koupi a poté, co jsem k Rakovcovi dal auto na zástřik laku-odrbaná haupna od kamínku (asi 2 nebo 3 ťupky na plech) a ze servisu se mi to vrátilo s najetými 120km (neměl jsem přebírací protokol, to tam nedělají, jen napsaný stav tacho od přítelkyně na papír, od té doby si to fotím při předání). O ničem prý nevěděli a prý to je nesmysl atd. No a ta závada-projedu např. levou zatáčku, ok, točím do pravé a ozve se křup. Ale nic nepraská, nic neupadlo, jen se ozve křup. Několik návštěv servisu, na nic nepřišli, hned na začátku vyměnili pravý tlumič, ale nepomohlo. Prý že neví, ať s tím jezdím, je to v záruce, rozhodně nikde nic neupadne a prý si to třeba sedne. No, sedlo, po 4 měsících to přestalo dělat.
Pak akce levý světlomet-zjistil jsem vadu v reflektoru-v té stříbrné části, co odráží světlo. Udělali se pod tou vrstvou jako bublinky a prasklinky. Vyměněn celý světlomet za nový, v záruce.
Jo, taky zrcátko. Po výměně čelního skla (kamínek) drnčelo. Měli keců tři prdele (Rakovec), ale vyměnili ho. Následně dolepení čelního skla, protože tím teklo, blbě to přelepili. Teď po třech letech, když jsem je na té zkoněné garančce s prasklou naftovou hadičkou seřval před všemi návštěvníky mi řekli, že jim přišlo špatné lepidlo, že byla vadná várka a že to tehdy nevěděli a nemohli vědět. Podle mě kecy (Rakovec).
Občas drnčí PZ dveře, řešili to přestavením zámku (Algon, Rakovec), na netu jsem se dočetl, že to dělají táhla vnitřek-plech dveří. Nevím, jak se sundavá tapec ze dveří, tak neřeším.
Drnčelo 3. brzdové světlo, utáhli ho.
Drnčelo to i u PP navijáku bezp. pásů, rozebrali, obložili tlumícím materiálem a složili, pak to tuším ještě párkrát zadrnčelo, až si to sedlo a byl klid (Algon).
Aktuálně povrzává plastové obložení nad PP dveřmi, budu muset sundat, je tam takový speciální zubatý úchyt a vrže plech o plech, tak jeden olepím páskou a zubatý úchyt se chytí o pásku a snad dá klid.
Jinak je to pohodlné autíčko, ergonomické, dostatech odkládacích prostorů, škoda, že přihrádka před spolujezdcem není osvětlená. Pořídil jsem si taky loketní opěrku, je CZ výroby (někde od M.Boleslavi), je dlouhá, pohodlná, laminátová, ale pant, který drží vrchní díl je přišroubován samořezňákama do dutého prostoru, takže blbě drží, nutno vytmelit ten prostor a zaříznout vruty znova.
Nevím, jestli bych si, kdybych mohl, koupil hyundaie znova. Líbí se mi i30, ale představa, že mi to budou servisovat Varští šikulové mě děsí.
Spotřebu mám zrovna jako vlk, teď v zimě 7,5/100, ale zaprvé: je to podle toho divnýho počítadla, které počítá, i když auto stojí na místě (nesmysl) a za další jezdím jako drak. Když jedu dálku, tak třeba 5,5/100, ale to jedu slušně a plyn lechtám.
Nutno poznamenat, že služební fábie I 1,2HTP žrala při stejném (ještě horším) způsobu jízdy max. 5,7-5,8/100. Dával jsem jí sodu a stejně jsem šest litrů nepřelezl.
K odhlučnění-je to traktor. Nestěžuju si, ale je to traktor. Nejvíc to poznáš na jaře, až cestáři začnou stříkat silnice štěrkem. Dodnes nevím, jestli je ten hluk od prahů a nebo od plastových podběhů, ale je to randál. Od motoru to samé.
Závady? Nic zvláštního, znepojízdnila mě akorát vadná anténa immobilizéru, startoval jsem na desetkrát. Vyměněno v záruce. Za zbylé problémy může většinou servis, třeba rozpojený kabel ohřevu vody, při výměně tuším palivového filtru na garančce mi ti idioti prořízli palivovou hadičku tak, že z ní lítala nafta a pak ještě trvdili, že to byla kuna. Sice se omluvili, hadičku vyměnili, ale na kuně trvali (to bych ale cítil už při raním startu a odjezdu do servisu). Chtěl jsem slevu z garančky-nedali. Autotyp Rakovec K.Vary.
Další bylo tlučení na jedné straně od přední nápravy, nevím už která strana, řešil-neřešil jsem to dva roky, vždycky při garančce, nikdy nic nezjistili ani na třesadlu, ani druhý servis (Algon Plus, pobočka K.Vary), až na asi 4. pokus u Rakovce vyměnili silentblok na rameni, teď nevím jestli přední nebo zadní a od té doby klid. S předníma kolama ještě souvisí závada, která se objevila asi měsíc nebo dva po koupi a poté, co jsem k Rakovcovi dal auto na zástřik laku-odrbaná haupna od kamínku (asi 2 nebo 3 ťupky na plech) a ze servisu se mi to vrátilo s najetými 120km (neměl jsem přebírací protokol, to tam nedělají, jen napsaný stav tacho od přítelkyně na papír, od té doby si to fotím při předání). O ničem prý nevěděli a prý to je nesmysl atd. No a ta závada-projedu např. levou zatáčku, ok, točím do pravé a ozve se křup. Ale nic nepraská, nic neupadlo, jen se ozve křup. Několik návštěv servisu, na nic nepřišli, hned na začátku vyměnili pravý tlumič, ale nepomohlo. Prý že neví, ať s tím jezdím, je to v záruce, rozhodně nikde nic neupadne a prý si to třeba sedne. No, sedlo, po 4 měsících to přestalo dělat.
Pak akce levý světlomet-zjistil jsem vadu v reflektoru-v té stříbrné části, co odráží světlo. Udělali se pod tou vrstvou jako bublinky a prasklinky. Vyměněn celý světlomet za nový, v záruce.
Jo, taky zrcátko. Po výměně čelního skla (kamínek) drnčelo. Měli keců tři prdele (Rakovec), ale vyměnili ho. Následně dolepení čelního skla, protože tím teklo, blbě to přelepili. Teď po třech letech, když jsem je na té zkoněné garančce s prasklou naftovou hadičkou seřval před všemi návštěvníky mi řekli, že jim přišlo špatné lepidlo, že byla vadná várka a že to tehdy nevěděli a nemohli vědět. Podle mě kecy (Rakovec).
Občas drnčí PZ dveře, řešili to přestavením zámku (Algon, Rakovec), na netu jsem se dočetl, že to dělají táhla vnitřek-plech dveří. Nevím, jak se sundavá tapec ze dveří, tak neřeším.
Drnčelo 3. brzdové světlo, utáhli ho.
Drnčelo to i u PP navijáku bezp. pásů, rozebrali, obložili tlumícím materiálem a složili, pak to tuším ještě párkrát zadrnčelo, až si to sedlo a byl klid (Algon).
Aktuálně povrzává plastové obložení nad PP dveřmi, budu muset sundat, je tam takový speciální zubatý úchyt a vrže plech o plech, tak jeden olepím páskou a zubatý úchyt se chytí o pásku a snad dá klid.
Jinak je to pohodlné autíčko, ergonomické, dostatech odkládacích prostorů, škoda, že přihrádka před spolujezdcem není osvětlená. Pořídil jsem si taky loketní opěrku, je CZ výroby (někde od M.Boleslavi), je dlouhá, pohodlná, laminátová, ale pant, který drží vrchní díl je přišroubován samořezňákama do dutého prostoru, takže blbě drží, nutno vytmelit ten prostor a zaříznout vruty znova.
Nevím, jestli bych si, kdybych mohl, koupil hyundaie znova. Líbí se mi i30, ale představa, že mi to budou servisovat Varští šikulové mě děsí.
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2005